"Hat, az lehet hogy talalkoztunk, de hogy nem az elmult 10 evben az biztos, ugyhogy olyan sok mindent nem tudhatsz."
Évszámot nem tudok, az biztos, hogy jó pár éve volt. Az biztos, hogy a Priusod akkor már megvolt.
"Pusztan a 3ast olyan sok variansban gyartjak"
Ez egy olyan kérdésre a válasz, amit nem én tettem fel. Ezt a kevés variánst szerintem a japánok hozták be, természetesen költségcsökkentési céllal. Viszont a németek (különösen a Mercedes) híres arról, hogy a fapad az szó szerint értendő, és mire az ember összeikszel egy számára minimálisan elfogadható autót, csillagokat fog hányni a szeme az emelkedő ártól. Kivéve természetesen azokat, akik csak a márkajelzés miatt veszik az autót, tehát mindenből a legalapabb kell. A múltkor néztem a mai és az E38 motorvariánsait, azért mára a BMW is csökkentette a változatok számát.
Visszatérve: mennyibe kerül a legolcsóbb 3-as és 5-ös, amire igaz, hogy "szintszabalyozos, adaptiv csillapitasu, esetleg aktiv hatsokerek-kormanyzasu"
"De van ami publikus."
"Despite the effects of the Corona pandemic on the market, BMW M reported another sales record year in 2020."
Köszi. Ez engem arra emlékeztet, amikor 2008 után az összes szektor visszaesett, kivéve a luxustermékeket.
"A rendszer teljesen jol mukodott az utcan, ott ahova szantak."
Tehát úgy adták volna el, hogy elmondják a vevőknek, ne akarják alagútban használni.
"kezdve az alapanyagszallitassal"
Amit úgy hívnak, hogy wafer. Ezt is leírtam már korábban. De az is tény, hogy rengeteg területre begyűrűzött az ellátási hiány.
"Csak marhara nem ugyanaz egy vegletekig leegyszerusitett celprocesszor meg egy altalanos felhasznalasra szant sokmagos processzor. "
Ahogy korábban nem gyorsabb, hanem modernebb processzorokat írtam, ami nyilván a csíkszélességre utal. De ezt is leírtam már korábban. Ha azt írtam volna, hogy "miért nem tesznek nyolcmagos Intel processzort az ABS kockába", akkor igazad lenne, de ilyet nyilván nem tudsz idézni tőlem.
"Eleve ez az "osszelegozott" kifejezes is eleg hamis."
Lehet, hogy rosszul tudok dolgokat - én például úgy képzelem, hogy az ABS vezérlőhöz (ha már a kockát említettem) a beszállító adja a hw-t és az sw-t is. Javíts ki, ha nem így van.
"Mondjuk abban hogy amikor a rendszer aktiv akkor nem kell figyelned, csinalhatsz mast, olvashatsz, netezhetsz, filmet nezhetsz."
Ok, stau van az autópályán, hol teljesen megáll a forgalom, hol legfeljebb hatvannal megy. Mi az, amit egy kormányra szigszalagozott kólásdobozos sávkövető plusz adaptív tempomat nem tud? Mármint azon kívül, hogy utóbbinál a felelősség a vezetőé.