Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#851) Shadowbull válasza Tüzi (#850) üzenetére


Shadowbull
addikt

Marhaság. Sima tartalom nélküli fikázás.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#852) Somatom válasza Tüzi (#850) üzenetére


Somatom
veterán

+1
Macskajancsi, avagy gádzsiautó. Komolytalan.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#853) axioma válasza Shadowbull (#849) üzenetére


axioma
veterán

1. teveado M3 2. sztrada M3 3. metro M3
Most akkor mindegyiket perelni akarod a nevhasznalatert? :-)

(#854) Shadowbull válasza axioma (#853) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ezek autótípusok?

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#855) Reggie0 válasza Shadowbull (#851) üzenetére


Reggie0
félisten

A 20 legrosszabb motor listajaban sem talalsz teslat :) De legalabb a 320si motorja(N45) benne van a listaban, ami vilaghiruen fostalicska... Ez a jo a BMW-ben, barmelyik iranybol nezunk egy rangsorolt listat, mindig ott tudd lenni az elejen :D

[ Szerkesztve ]

(#856) Somatom válasza Reggie0 (#855) üzenetére


Somatom
veterán

Na, ne viccelj! Adott egy batár, ami max 500Km -en lezabálja a tankot. Van ennél szarabb motor?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#857) Reggie0 válasza Somatom (#856) üzenetére


Reggie0
félisten

Igen. Mondjuk ami ki is gyullad kozben. Vagy szetreped.

[ Szerkesztve ]

(#858) Shadowbull válasza Reggie0 (#855) üzenetére


Shadowbull
addikt

Az a lista egy dilettáns baromság.
Hja, a Tesla annyira jó motorokat gyárt hogy a híres 1,5 millió kilométert futott Model S-ben 8x azaz nyolcszor cserélték motort garanciában.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#859) Rolly válasza Shadowbull (#858) üzenetére


Rolly
veterán

mutasd már meg melyik Model Sben volt ez :D, nem vagyok Tesla fan de azért hülyeségeket ne terjesszünk már ...

igen egyes AWD Model S-ek esetén volt gond (szimering probléma) ami motor cserékhez vezethet de miután a hibára rájöttek az új motorok már nem voltak problémásak

(#860) Reggie0 válasza Shadowbull (#858) üzenetére


Reggie0
félisten

Remelem a gauss gorberol hallottal mar. Egy-egy szelsoseges peldat lehet talalni barmilyen tipusnal. A listaban meg gyakori problemakat talalsz. Na ennyire nem szamit, hogy ha tudsz mutatni egyetlen model s-t amiben 8x csereltek, ha egyaltalan igaz es nem valami mas alkatresszel volt gond, ami miatt meghalt a motor, mert azert eleg gyanus a sztori.

Azert sokat elmond az objektivitasodrol, hogy a vilaghiruen szar motorokat is probalod megmagyarazni...

[ Szerkesztve ]

(#861) Tüzi válasza Reggie0 (#855) üzenetére

Van ott még ahonnan az jött, pl a prince motorjuk, meg az n63 biturbo... szerencsére az egész vw konszern és az audi is tett érte, hogy a bmw közelében legyenek, így nem egyedül ők égnek (akár szó szerint is)
Mondom, a bmw elindult a lejtőn vagy az e39-nél vagy az e46nál, de 2010 óta már erőteljesen hajtanak az "ipari hulladék" kategória aranyérméért.
Talán egyedül a sorhatosok maradtak említésre méltóak.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#862) dabadab válasza Shadowbull (#849) üzenetére


dabadab
titán

Még szerencse, hogy nem kell minden szót külön kigugliznom egy hozzászólásból ahhoz, hogy tudjam, hogy miről van szó, ugyanis van az a szuperképességem, hogy képes vagyok értelmezni a kontextust is, tehát el tudom dönteni, hogy az adott helyzetben az M3 az BMW, Tesla, metró, autópálya vagy TV adó.

DRM is theft

(#863) Reggie0 válasza Tüzi (#861) üzenetére


Reggie0
félisten

Amugy igen. A lanc->szij->lanc atallasok sem tettek jot a minosegnek egyik gyartonal se. A muanyagcsoves+EGR-es gyullados BMW-k meg igazan nevetseges kategoria mar. Persze Mo is, mert itt nincs kulturaja se a pereknek, se a fogyasztovedelemnek, ugyhogy itt barmit szabadon el lehet jatszani.

[ Szerkesztve ]

(#864) Somatom válasza Reggie0 (#857) üzenetére


Somatom
veterán

Ami azt illeti, a "Tesla fire" Google keresés sem épp eredménytelen.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#865) Reggie0 válasza Somatom (#864) üzenetére


Reggie0
félisten

Erre gondolsz?

Amugy nyilvan nagyobb a szenzacio erteke, az ICE autoknal mar megszoktuk, hogy hebe-hoba kigyullad, elektromos viszont viszonylag egy uj dolog.

Mondjuk ilyen szempontbol a hibridek a legrosszabbak, mert azokban egymastol fuggetlenul kigyulladhat az elektromos hajtaslanc miatt es a belsoegesu motor(+stb) miatt is.

[ Szerkesztve ]

(#866) Tüzi válasza Reggie0 (#865) üzenetére

Azért ebben meg benne vannak a 20-30 éves autók is, a sose cserélt üzemanyagcsövekkel, amik sokszor (mert valahol muszáj) a hengerfej/szeleptető felett futnak az ijektorokhoz.
Aztán a meleg nem haverjuk ezeknek, főleg amióta kaucsuk sincs bennük, csak műanyag szarból állnak... (ezek az alkatrészek is).

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#867) Somatom válasza Reggie0 (#865) üzenetére


Somatom
veterán

Erre gondoltam.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#868) Reggie0 válasza Somatom (#867) üzenetére


Reggie0
félisten

Egy fotoalbum meg nem jelent semmit. Beirsz a fire szo ele barmilyen markat hasonlo kepeket fogsz kapni.
De ha beirod, hogy UFO fire, akkor is :D

#866 Tüzi: Ez igy van. Meg egy akkumulatortuzet eloltani meg eselytelenebb.

[ Szerkesztve ]

(#869) Somatom válasza Reggie0 (#868) üzenetére


Somatom
veterán

"Beirsz a fire szo ele barmilyen markat hasonlo kepeket fogsz kapni."
Akkor most megválaszoltad magadnak a #857 -et?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#870) Tüzi válasza dabadab (#862) üzenetére

Ezt a rasszizmust az "M3 csavarok érdekvédelmi és egyenjogúsági szervezete"-nek elnökeként kikérem minden egyes tisztességesen dolgozó, és helytálló tag nevében!
legyen az hatlapfejű vagy lemez, belsőkulcsnyílású, vagy dübel, szolár, vagy hernyó...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#871) Shadowbull válasza Rolly (#859) üzenetére


Shadowbull
addikt

Erről:

https://teslamag.de/news/warum-fahren-viel-tesla-hansjoerg-gemmingen-hornberg-44304

Németország leghíresebb Model S-e ami másfél millió kilométert futott. Alig volt baja, csak 8x cserélték a motorját. És 3x az akkut. Meg egy csomó mindent úgy mellékesen.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#872) Shadowbull válasza Reggie0 (#860) üzenetére


Shadowbull
addikt

Én nem tehetek róla hogy készpénznek veszitek a bölcsészből újságírónak átképzett "szakértők" bulvárhülyeségeit.
Vannak jobban és rosszabbul sikerült motorok, ez minden gyártónál így van, viszont alapvetően a BMW tartós és robosztus motorokat gyárt. Nem véletlenül van tele egész Magyarország olyan BMWkel, amikben van óra szerint 130e, a valóságban meg 3-400e, amiből legalább 250-et rendes karbantartás nélkül tettek meg. Aztán amikor beszarik valami rajta akkor megy a sírás.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#873) Shadowbull válasza Reggie0 (#863) üzenetére


Shadowbull
addikt

A műanyag szívócső 20 éve teljesen normál dolog. A kigyulladások szimpla gyártási elbaszás miatt történtek. Olyan meg előfordul.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#874) dabadab válasza Shadowbull (#871) üzenetére


dabadab
titán

A "motorcserékhez" azért hozzátartozik, hogy (főleg a korai daraboknál, ez meg az) a Teslánál a drive unitokat (amiben azért a motornál sokkal több minden van, abban van az inverter meg a differenciálmű is) bármi hiba esetén nem javították, hanem cserélték. Ez egyébként logikus, egyrészt sokkal egyszerűbb fizikailag kicserélni, mint egy belsőégésű motort, másrészt ez alapvetően nem kopóalkatrész, szóval a kivett cucc nem kukába ment, hanem a Tesla központjába, ahol egyrészt megnézték, hogy miért romlott el (aztán ez alapján készült a Verbesserungsvorschlag :) ), másrészt javítás után mehetett vissza egy másik Teslába.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#875) Reggie0 válasza Shadowbull (#873) üzenetére


Reggie0
félisten

Szimpla tervezesi elbszas pl. N47-nel. Jopar orszagban koteleztek is oket a kijavitasara, karteritesre, stb. mert annyira megprobaltak torkonszarni a vevoket. A muanyag cso hiaba megszokott, tudni kell, hogy hova szabad rakni es hova nem. Pl. ha a fostos koxosodo EGR visszakopi az izzo szemcseket, akkor talan nem jo otlet.

#869 Somatom: Nem, ugyanis vannak olyan tipusok amelyekbol joval gyakoribb a gyulladas tervezesi hiba miatt. Ezt nem a guglin megtalalt tomegfotokbol fogod kiolvasni.

[ Szerkesztve ]

(#876) Shadowbull válasza Reggie0 (#875) üzenetére


Shadowbull
addikt

Pontosan mire gondolsz?

Ez szimplán hazugság. Nem történt ilyen. Sem kényszerítés, sem leszarás.

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#877) Reggie0 válasza Shadowbull (#876) üzenetére


Reggie0
félisten

Dehogynem. Pl. Del-Koreaban az allam kotelezte oket. Nemeteknel pedig a fogyasztovedelem. Olvass utana: [link] (Ne allj meg csak ennel a cikknel, mert nem a teljes sztorit tartalmazza.)

[ Szerkesztve ]

(#878) Shadowbull válasza dabadab (#874) üzenetére


Shadowbull
addikt

Oké, de ez egyrészt nem egy nagy újdonság, belsőégésű motorokkal is történik ilyen, másrészt valamiért mégiscsak ki kellett venni mert nem volt jó. Az adott autóban a kilencedik motor van és a negyedik akkupakk. Plusz amit még kicseréltek.
Ezek a Model Sek egy fabatkát sem fognak érni ha lejár róluk a garancia. Mellesleg a 3/Ynal is rengeteg baj van, és akkor lesz csúnya világ ha ezek a nagy tömegben gyártott autók öregednek meg rendesen.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#879) Reggie0 válasza Shadowbull (#878) üzenetére


Reggie0
félisten

Amugy se fognak sokat erni. Pl. Tesla egy igazan genya ceg, mert egyes extrakat ujra meg kell venni tulajdonos valtasnal, mert nem engedik, hogy atadjak az uj tulajnak.

(#880) Shadowbull válasza Reggie0 (#877) üzenetére


Shadowbull
addikt

Dehogy kötelezte az állam meg a fogyasztóvédelem. Honnan szeded ezeket a baromságokat?
A koreaiak bírságoltak, aztán ennyi.

A BMW amint tudta a hiba okát és amint megvoltak a garantáltan jó EGR hűtők elindította a visszahívást.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#881) Shadowbull válasza Reggie0 (#875) üzenetére


Shadowbull
addikt

"fostos koxosodo EGR visszakopi az izzo szemcseket, akkor talan nem jo otlet."

Az nem gond, nem ezért gyulladtak ki az autók. Az EGR volt gyártási hibás. Ráadásul több beszállító szállította be az adott alkatrészt és az egyiknek volt problémája. Nem tudom megvan-e még a cég, mert a BMW tuti leveri rajta a visszahívás és egyéb költségeket.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#882) Reggie0 válasza Shadowbull (#880) üzenetére


Reggie0
félisten

Ismetlem, olvasd el a cikket. Nem csak birsagoltak, hanem fel is szolitottak a BMW-t, hogy csinalja meg a visszahivast.

(#883) Shadowbull válasza Reggie0 (#879) üzenetére


Shadowbull
addikt

Mondjuk ezt így konkrétan még nem hallottam.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#884) Rolly válasza Shadowbull (#876) üzenetére


Rolly
veterán

Van pár ismerős aki belső égésű BMW fan... Egy közös jellemző van: sokat költenek az autókra (többet mint én a skodamra vagy a peugeotomra :) összesen költöttem 17 év alatt)

Két esetben:
- pár hetes BMW veszmodba kapcsolt motorhiba miatt
- másik eset BMW X5 beázott a csomagtartó az új autóban :)

(#885) Reggie0 válasza Shadowbull (#883) üzenetére


Reggie0
félisten

Pedig nagy hir volt. [link]

(#886) Tüzi válasza Reggie0 (#885) üzenetére

arról nem beszélve, hogy erősen lobbiznak az otthoni szerelés beszüntetése mellett. Pont mint az almások...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#887) Shadowbull válasza Rolly (#884) üzenetére


Shadowbull
addikt

Persze, lehet ilyeneket sorolni, én is tudok egy csomót. A kérdés soha nem az hogy van-e meghibásodás, mert az van, ez a tömeggyártás szükségszerű velejárója.
A kérdés az hogy a legyártott autók számához képest mennyi meghibásodás van. Ez mutatja meg azt hogy egy gyártó mennyire jó vagy rossz minőséget gyárt.

A gond az hogy a valóságos és részletes meghibásodási statisztikák kizárólag a gyártóknak vannak meg és természetesen titkosak.
Léteznek még olyan cégek akik saját statisztikákat készítenek és azt árulják, nyilván ezek nem teljesen pontosak, de arra elég jók hogy össze lehessen hasonlítani a gyártókat egymással. Egyesek annyira jók hogy maguk a gyárak is megvásárolják. Ilyen pl. a JD Power.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#888) dabadab válasza Reggie0 (#879) üzenetére


dabadab
titán

Pl. Tesla egy igazan genya ceg, mert egyes extrakat ujra meg kell venni tulajdonos valtasnal, mert nem engedik, hogy atadjak az uj tulajnak

Jézusmária, ide evolválódott az a félreértés? :DDD
Komolyan, próbáld meg előásni, hogy mi volt az az ügy, szó sincs ilyesmiről.

DRM is theft

(#889) Reggie0 válasza Tüzi (#886) üzenetére


Reggie0
félisten

Na igen. Bar szerintem ez minden gyartonal utol fog erni minket elobb utobb.

Amugy az Automotive as Service eroltetese is szepen megy a gyartok reszerol. Jo kis osszefoglalo cikk: [link] A kommenteket is erdemes olvani, egyik srac irja, hogy a GPS-ert havi $50-et akar a GMC bekaszirozni, tavoli inditasert havi $30.

(#890) Shadowbull válasza Reggie0 (#885) üzenetére


Shadowbull
addikt

Egy korábbi eset rémlik, valóban. De ott volt valami kavarás, már nem emlékszem.
Persze a Teslából kinézem. És a lehetőségük is megvan rá.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#891) Shadowbull válasza Reggie0 (#889) üzenetére


Shadowbull
addikt

Havi díjas extrák jönni fognak. Sajna ez van.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#892) 7Heads Drago válasza Shadowbull (#871) üzenetére


7Heads Drago
veterán

A fórumozás szabályai: [link]
Figyelj a helyesírásra és az érthető fogalmazásra, mert sokkal nagyobb eséllyel kapsz választ egy összeszedett, jól megírt kérdésre, mint egy nehezen értelmezhető betű halmazra.
Nagyon szépen köszönöm az ékezetes betűk használatát.
Van egy link beszúró gombunk talán azt se ártana használni. Főleg hogy "szakértőnek" kiáltod ki magadat a témában. Nekem pl egyetemi végzetség nélkül is megy és tudtommal ezt még a német billentyűzet is engedi. :R

[ Szerkesztve ]

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#893) Shadowbull válasza 7Heads Drago (#892) üzenetére


Shadowbull
addikt

Na, elfogytak az érvek? Mellesleg tök egyszerű a dolog: ha nem tetszik hogy ékezetek nélkül írok akkor nem olvasod aztán kész.

A linkekkel meg szimplán nincs kedvem szarakodni. Lusta disznó vagyok. Akit érdekel az úgyis megnézi, még akkor is ha kettővel többet kell kattintani.

Aki meg csak kötekedni akar az úgyis talál másik érvet magának :)

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#894) Somatom válasza Reggie0 (#875) üzenetére


Somatom
veterán

Kipróbáltam. Bepötyögtem, hogy Renault Espace Fire, de ahhoz képest, hogy milyen régóta gyártják, alig dobott rá tűzeteses képet. Tesla -ból meg egy halommal.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#895) Rolly válasza Shadowbull (#893) üzenetére


Rolly
veterán

tehát úgy gondolod, hogy neked 1 kattintással több nem fér bele de másnak (N személynek ami több mint 1) férjen bele :D ... lehet fordítva ülsz a lovon...

Úgy gondolom, hogy lassan tényleg elő kell fizetnem prémiumra...

(#896) Tüzi válasza Rolly (#895) üzenetére

Tök jó dolog ám :)
Vettem két évest, de lehet még veszek kettőt, akkor 2025 végéig jó vagyok :D

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#897) Shadowbull válasza Rolly (#895) üzenetére


Shadowbull
addikt

Nem gondolom úgy. Akit érdekel megnézi, akit meg nem érdekel az nem nézi meg. De azt sem bánom ha valakit érdekel és juszt se nézi meg mert nem akar kettőt kattintani.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#898) 7Heads Drago válasza Shadowbull (#893) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Na, elfogytak az érvek?
Mivel mereven ragaszkodsz tartalomhoz nem érdekel mit írsz. De sajnos úgy látom a "hogyan" se érdekel. Ilyenkor látszik meg hogy ki a konok és mennyire érdemes a szavára adni.
Én kérek elnézést hogy mertem írni. :((

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#899) dabadab válasza Somatom (#894) üzenetére


dabadab
titán

Kipróbáltam. Bepötyögtem, hogy Renault Espace Fire, de ahhoz képest, hogy milyen régóta gyártják, alig dobott rá tűzeteses képet. Tesla -ból meg egy halommal.

És ebből szerinted az következik, hogy abból kevesebb történt, vagy az, hogy jóval kevésbé érdekes fénykép- és cikktéma?

Valószínűleg összetört Ferrarikról is több képet találsz, mint Espace-ekről, sőt, úgy általában Ferrarikból, annak ellenére, hogy Ferrariból kb. a cég fennállása alatt nem gyártottak annyit, mint Espace-t (összesen készült kb. 250.000 Ferrari és legalább kétszer ennyi Espace (csak a III-ból készült 350.00))

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#900) Somatom válasza dabadab (#899) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem ha Espace hajlamos lenne a kigyulladásra, akkor lenne róla kép gazdagon. Pl. egyes BMW -k hajlamosak rá. Ha bepötyögöd, hogy "BMW fire", akkor lesz rá képtalálat gazdagon. Ugyanúgy, mint a Tesla -ra, mivel az is hajlamos rá.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.