Hát nem tudom, ahogy gondolod, az egyik videóban egyértelműen lehet látni hogyan van megoldva a sebességi fokozatok fizikai korlátozása. Igazából jó lenne tudni, hogy mi az elvárásod a váltóval kapcsolatban, mert, hogy számomra az jön le, hogy a váltáshoz szükséges 4 cm-s mozdulatot sem nagyon akarod megtenni. Az lenne a jó, hogy ha a váltókarhoz érve automatikusan az optimális sebességi fokozatba ugrana a váltó? Ne érts félre, csak nem értem, hogy miért okoz gondot azt a 4cm-ét távot eltolni, elhúzni, és amennyiben ehhez nincs affinitásod erről miért a váltó tehet? Lehet tévedek de a leírtakból kb. ez jön le, aztán persze lehet, hogy mégiscsak valamilyen műszaki problémáról van szó amit vagy én értelmezek félre vagy Te nem írod le teljesen érthetően, pontosan.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!