Tudom, hogy én örök elégedetlen vagyok, de a szabadságfok nálam azt jelentené, hogy a döntéseim hatással vannak a környezetre, és *bármit* megtehetek. Tehát ha egy NPC-t adott esetben megölök, akkor ne sétáljanak tovább nyugodtan a falusiak. Bárkinek adhassak ételt/italt/pénzt, cserébe ne rúgjon ki a házából, ha ott akarok aludni. Ilyen nincs, persze.
A BotW mindennel együtt nekem egy olyan játék, amit majd egyszer talán megnézek, mert azért nekem is csipkedi az orrom, hogy a fenéért nem néztem rá, de ezért nem veszek Switch-et (ahogy a Death Stranding miatt se vettem PS4-et)...
Tetszik az, hogy a helyszíntől függően számít az, hogy milyen ruhában vagyunk, de ezelőtt 27 évvel az Amigás RPG játékokban is láttuk már (ha nem adtál ruhát a karakterre, télen meg tudott fagyni, ha meg meleg volt, és túl volt öltözve, hőgutát kaphatott). A többi felsorolt dolgot is láttuk egy-egy játékban, tehát a BotW specialitása "csak" annyi, hogy ezeket nem felejtette el, belerakta a játékba. A legtöbb esetben kihagyják ezeket, mert a játékosok jó részét csak ideig-óráig köti le az ilyesmi, aztán már egyre inkább frusztráló, hogy na, most megint enni kell neki adni, na, most megint meg kell pisiltetni, na, most megint aludnia kell...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.