Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Valamiért a spoiler tag-ek nem működnek. Nem tudom, hogy miért. Bocsánat. Bár eget vető spoilert nem tartalmaz az írás szerintem.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#2) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Na kedvet adtal ra hogy kiprobaljam. (A WiiU kiadast 1440p-n 144 FPS-sel ;] )

Live-Die-Respawn

(#3) Silεncε válasza oriic (#2) üzenetére


Silεncε
őstag

Majd kapsz érte mindjárt a fejedre a fanoktól :P ;]

(#4) oriic válasza Silεncε (#3) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Felek is ;] . Btw szomszednak megvan meg elvileg WiiU meg az eredeti jatek is, szoval valszeg elkunyeralom tole. Most mar szakitok ra idot legalabb.

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#5) Wlac


Wlac
Ármester

Szerettem volna szeretni, de 60 óra után elengedtem. Technikailag kiváló játék, de az általad is írt narratíva hiánya engem elidegenített.

“The wha-"

(#6) ldave


ldave
félisten

Jó volt olvasni a beszámolód, sok emlék visszajött :) Én még WiiU-n játszottam, amikor megjelent, valahol 100 óra körül fejeztem be. Sokminden kimaradt, de akkor már úgy voltam, hogy eleget kalandoztam, ideje megmenteni Zeldát :) DLC-ket nem vettem meg, állítólag azok is jók. Talán majd egyszer Swich (Pro)-en.

A Slime draws near! Command?

(#7) .LnB válasza oriic (#4) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Azért neked ezen kívül is vannak óriási lemaradásaid, amiket illene pótolni. :U

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#8) .LnB válasza Wlac (#5) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

60 óra után már csak letudtam volna azt a főboss-t. Tegnap 20-25 perc alatt végeztem úgy, hogy vettem pár íjjat. Aztán megindultam a kastélyba. 25 percel később már pörgött a végefőcím.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#9) oriic válasza .LnB (#7) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Foggalmam sincs miről beszélsz.Amivel akartam, azzal játszottam. PS4-en is. ;]

Live-Die-Respawn

(#10) Wesder


Wesder
félisten

A Nintendo-nak olyan rajongótàbora van, hogy még a Sony is sírva könyörög a receptért. A Zelda meg egy ízig-vérig "system seller" cím, mert sokkal több fogyott belőle, mint magàból a konzolból a rajt időszakàban. :D

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#11) .LnB válasza Wesder (#10) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Én azt nem értem, hogy az USA-ban hogy mehet ennyire a Nintendo-nak!? Az kész. Aztán Kínában meg most fog csak megjelenni a Switch... Borzasztóan megy annak a cégnek. És valamit nagyon jól csinálnak. Ugyanakkor nem túl szimpatikus cég számomra. Borzasztó önfejűek, és nem törődnek semmivel és senkivel.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#12) Wesder válasza .LnB (#11) üzenetére


Wesder
félisten

Egyszerű. Jàtékaik egyszerűek (külsőleg) és nagyszerűek (belsőleg). Szerintem a hordozhatósàg adja el. Van biztos mindenkinek egy-egy jàtéka amit szivesen tolna on-the-go.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#13) Cifu


Cifu
nagyúr

A beszámolót köszönjük! :)

Viszont az íjvesszőnél csuklottam. Direkt írtad így?

A véleményedet az olyan játékok végigjátszásával alkottad, mint a Skyrim és a The Witcher 3?
Értettem, amit leírsz, de a szabadság azokban is durva. Oké, ott talán a kaja nincs így kihegyezve. De ez már kissé soknak is tűnik nekem... :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#14) .LnB válasza Cifu (#13) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nem okés az íjvessző? Hát akkor az az én magyar nyelvi ismeretemet példázza. :) Én azt hittem jó az úgy. De átírtam nyílvesszőre akkor.

Teljesen más ez a szabadság mint a Witcher esetében. A Witcher fogja a kezed. Ez nem. És a Witcher-ben nincs ennyire kidolgozva minden. És nem csak a kaja. Ugyan akkor, hozzám a Witcher közelebb áll.
Skyrim-et nem játszottam végig. :U

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#15) ldave válasza .LnB (#14) üzenetére


ldave
félisten

Nyilvessző :)

A Slime draws near! Command?

(#16) .LnB válasza ldave (#15) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Azzzstenit. :DDD

Hallod, majdnem átvertél. Nem is rövid "i". Nyílvessző.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#17) Wlac válasza .LnB (#8) üzenetére


Wlac
Ármester

Megvettem a DLC-ket, és bennem volt, hogy egy kimaxolt Linkkel megyek nekik Ganonnak, mert úgy "illik". Csak valahogy elfogyott a lelkesedésem az első közben és úgy voltam vele, hogy majd másnap folytatom. Ennek már egy éve, azóta a Switch sincs meg.

Más topikokban már kifejtettem (és kaptam is a sarat a fejemre), hogy ez a játék szerintem (és ezt a szót nem győzöm hangsúlyozni) egy baromi jó tech demó, de az nekem nem elég. Hiába nyújtott lehetőséget nagyon jó, mondhatni páratlan mechanikákkal való játszadozásra, az összkép nem jött be, és nem is igazán motivált a sztori sem, hogy befejezzem. Az igazsághoz hozzátartozik azonban az is, hogy mindenhonnan azt hallottam, hogy ez a játékok játéka, a pixelek mennyországa, így nyilván olyan elvárásokkal ültem le elé, amit esélye sem volt megugrani.

Ettől függetlenül majd rá fogok nézni a második részre, ha az utamba kerül.

“The wha-"

(#18) ldave válasza Wlac (#17) üzenetére


ldave
félisten

Szerintem mindenkinek van olyan másik által korszakalkotónak tekintett játék, ami neki személy szerint nem hozta azt, amit a többiek dicsérete után elvárt volna.

A Slime draws near! Command?

(#19) Cifu válasza .LnB (#14) üzenetére


Cifu
nagyúr

A Skyrim arra példa, amely kevésbé fogja a kezed, hatalmas a bejárható terület és "él" a világ. A kidolgozottsága elhiszem, hogy nincs a Zelda: BotW szintjén, cserébe a történetek (főleg a kismillió DLC-vel) igencsak sok lehetőséget adnak kibontakozni, berántani.

A Witcher 3 egyértelműen "konzumRPG", nagy bejárható terület, rengeteg támpont mit csinálj, de egyben ott nagyon kidolgozott történetszálakat kapunk. Geralt pedig rengeteget dumál... :)

Csak nem ez az első olyan Zelda teszt, ahol egyfelől el van az író ájulva a szabadságfoktól, de "mellesleg" megjegyzik, hogy a fő történetszál ugyanakkor elég lapos és rövid. Innentől ez egy szubjektív dolog, de a nagy 'szabadságfok' mégse olyasmi, amitől automatikusan szuperlatívuszokban kellene áradozni a játéktól. Szerintem. Főleg, hogy eddig azt hittem rólad, hogy téged a nem közhelyes, különleges történetek tudnak beszippantani, erre itt ugye erről nincs szó...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#20) .LnB válasza Cifu (#19) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

A Skyrim-nél ebben jóval nagyobb a térkép.

Nem a szabadságfok teszi naggyá a játékot. Hanem a rengeteg apró részlet, ahogy a dolgok működnek, összefüggésben vannak egymással. A fizikai dolgok. Az elektromosság, a hő..stb stb. És ezeknek a kombinálhatósága, szabad használata ad hozzá pluszban a szabadsághoz. Nem csak az a lényeg, hogy azt csinálsz amit akarsz. Hanem, hogy miféle dolgokra ad lehetőséget a játék.

A sztori sajnos nagyon sablonos. Pár mondat az egész. Nagyon gyenge. Nekem ezért se a generáció legjobbja ez a játék. De meghökkentő és szokatlan, hogy mi mindenre gondoltak a fejlesztők.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#21) ldave válasza .LnB (#20) üzenetére


ldave
félisten

Egy Witcher 3-hoz vagy Skyrim-hez képest persze, hogy nem beszélhetünk komolyabb történetről, azokban van legalább 3-4 teljes single player játéknyi sztori. De azoknak a játékoknak az is volt a célja.

A Zelda nem egy történet központú szerepjáték, sosem volt az. Itt nem 100+ kérdőjel mutatja a térképen, hogy hé, gyere ide, itt van valami érdekes, hanem a játékosnak kell észrevenni a tájat pásztázva, hogy hm, mi lehet ott a domb mögött, vagy mi az fény ott a távolban.

A Slime draws near! Command?

(#22) Cifu válasza .LnB (#20) üzenetére


Cifu
nagyúr

Tudom, hogy én örök elégedetlen vagyok, de a szabadságfok nálam azt jelentené, hogy a döntéseim hatással vannak a környezetre, és *bármit* megtehetek. Tehát ha egy NPC-t adott esetben megölök, akkor ne sétáljanak tovább nyugodtan a falusiak. Bárkinek adhassak ételt/italt/pénzt, cserébe ne rúgjon ki a házából, ha ott akarok aludni. Ilyen nincs, persze.

A BotW mindennel együtt nekem egy olyan játék, amit majd egyszer talán megnézek, mert azért nekem is csipkedi az orrom, hogy a fenéért nem néztem rá, de ezért nem veszek Switch-et (ahogy a Death Stranding miatt se vettem PS4-et)...

Tetszik az, hogy a helyszíntől függően számít az, hogy milyen ruhában vagyunk, de ezelőtt 27 évvel az Amigás RPG játékokban is láttuk már (ha nem adtál ruhát a karakterre, télen meg tudott fagyni, ha meg meleg volt, és túl volt öltözve, hőgutát kaphatott). A többi felsorolt dolgot is láttuk egy-egy játékban, tehát a BotW specialitása "csak" annyi, hogy ezeket nem felejtette el, belerakta a játékba. A legtöbb esetben kihagyják ezeket, mert a játékosok jó részét csak ideig-óráig köti le az ilyesmi, aztán már egyre inkább frusztráló, hogy na, most megint enni kell neki adni, na, most megint meg kell pisiltetni, na, most megint aludnia kell...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#23) .LnB válasza Cifu (#22) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Azért az amit te vársz, az nagyon extrém még. És jelenleg ott tartunk, hogy egyetlen másik AAA cím sincs, amiben annyi részletre figyeltek volna mint a Zeldában.

Nekem egyébként sokszor volt World of Warcraft érzésem, miközben játszottam. Pedig ez egy single player cím.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#24) .LnB válasza ldave (#21) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Jó, első Zeldám, szóval nem a Zeldákhoz hasonlítottam, hanem más játékokhoz, amikkel játszottam. Én azt se tudtam, hogy a főhős nem Zelda. :D De állítólag ez szokás, kezdő Zelda játékosoknál. Jót is poénkodtak rajtam a Switch topikban.

A másik pedig az, hogy vannak szériákra jellemző vonások, amiket általában jobb elfogadni. A rajongóknak pedig természetes. De a BotW pont, hogy megreformálta a szériát. Szóval változhatott volna e szempontból is.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#25) Wesder válasza .LnB (#24) üzenetére


Wesder
félisten

Van is egy ilyen mém ahol Link ordibàl (talàn a jàtékossal) hogy én nem Zelda vagyok!:D

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#26) .LnB válasza Wesder (#25) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Megkaptam azt is természetesen. :D

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#27) Wesder válasza .LnB (#26) üzenetére


Wesder
félisten

Ez màs, de ez sem rossz:D

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#28) icemad válasza Wlac (#17) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Hú, én hány játékkal jártam így... Witcher 3, Skyrim, Red Dead Redemption 2, Fallen Order... Egyikbe se raktam 10 óránál többet.... És azt is sajnálom. Az Oblivion viszont nagyon bejött anno.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#29) S e t h válasza Cifu (#13) üzenetére


S e t h
nagyúr

A "háza tályán" is véleményes.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.