Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#301) zeorsdfd


zeorsdfd
senior tag

Most kaptam a telót, kezdő vagyok. Az miért van, hogy nem indul egy csomó alkalmazás? Pl rámegyek a "zene" ikonra és semmit nem csinál, pedig másoltam fel zenét. A homscreenről ugyan elindulna, de nem lát semmit.

(#302) Tybee000


Tybee000
aktív tag

sajnos nekem is zavaróan susog... többiek?

(#303) zso73 válasza norb27 (#299) üzenetére


zso73
veterán

Nekem is Kingston ram van most benne. De ezzel is csinálta.
A kezelésiben viszont benne van, hogy alkalmazásokat csak a belső tárba lehet telepíteni. A Rigó viszont gyönyörűen fut kártyáról. Szerintem bizonyos alkalmazásokra igaz csak az ajánlott dolog.
Azt vettem észre, hogy a PC Suit-tal buherálás után vannak gondok.

"A mosoly olyan, mint egy ablakban felgyúló fény, amellyel a lélek jelzi, hogy a szív otthon van."

(#304) norb27 válasza zso73 (#303) üzenetére


norb27
tag

Próbáld meg akkor, hogy csak a belső memóriába telepítesz.
Nálam ezek az app-ok vannak a kártyán. 1. Air Control 2. Alkímia 3.Angry Birds 4. Barcode Scanner 5. Bluetooth File Transfer 6. Bonsai Blast 7. Fruit Ninja 8. Paper Toss 9. Quick System Info 10.Skyfire 11. SliceIt 12.Snowfall Free 13. Tank Hero 14.Tanks and Turrets
+ a navi térkép, + csengőhangok.

(#305) zso73 válasza norb27 (#304) üzenetére


zso73
veterán

Rájöttem. A telefonra csak PC-ről leválasztott állapotba érdemes telepíteni. Most A Kingston rammal nincs gond. Egy halom alkalmazás fut kártyáról hibátlanul. :C

"A mosoly olyan, mint egy ablakban felgyúló fény, amellyel a lélek jelzi, hogy a szív otthon van."

(#306) norb27 válasza zso73 (#305) üzenetére


norb27
tag

Remélem nálad is megoldódik a dolog de...