Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#17) 8th


8th
addikt

Egyiket sem nézem le mert alapból csípem a városi kis vackokat. Mindig is szerettem őket. Az elektromos citigo jópofa az ötszázas és a honda-e pedig kifejezetten tetszik. Jó, az ion-nál és klónjainál már megremeg a léc mert az olyan szépek mint egy lóharapás de a többi rendben van szerintem is. Amiért bosszús vagyok, hogy az alapmotoros belsőégésű motoros kisautókat sorra nyírják ki a gyártók, hogy helyet csináljanak az elektromos autóiknak. A cikkben szereplő skoda is. Az alap benzines citigo mpi már hárommillió alatt elhozható volt a szalonból mindvégig amíg forgalmazásban volt. Vidékre ahol nem feltétlen alternatíva egy elektromos autó oda hibátlan kis csettegő volt mert olcsó, baromi keveset fogyaszt (4,4 volt az átlagom közeli kisvárosba ingázva), alig szennyez, el lehet benne férni két gyerekkel is akár, fenntartási költségei jelképesek stb. De már nincs. Van helyette elektromos kétszer annyiért. Nem az a probléma, hogy ráfeküdtek a gyártók az elektromos modellekre hanem az, hogy mindenféle átmenet nélkül beszüntetik a hagyományos modellek gyártását/értékesítését. A megfizethető kávédaráló motoros vackok helyett marad az elektromos verzió durva drágán. Eszi nem eszi nincs más. Aki esetleg hajlandó is lett volna háromért beleülni egy új euro5-6 kisautóba az most úgy van vele, hogy tökömet a hat-nyolc milliós elektromos törpeautókba és egyszer élünk alapon vásárol egy kényelmes nagyobb használt autót kettőfélért. Jobb esetben benzinest rosszabb esetben dízelt amivel aztán ugyanúgy ott fog állni előtted a délutáni dugóban a Hungárián...
Amit még nagyon hiányolok az a szélesebb tömegek számára megfizethető elektromos robogó. Nagykerekű rendes fékkel és futóművel, merev vázzal ami stabilan fut a "kiváló" fővárosi utakon. Ami tudja ezt az az átlag bérből fizetésből élő magyarnak fájdalmasan drága, ami olcsó az meg vacak mind.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.