Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    válasz .LnB #27 üzenetére

    Oké, ez a nap kommentje! :D

    Egyébként én sem estem hanyatt a képtől, mert valljuk be, nem annyira nagy szám így 2014-ben. Azt azonban érdemes belekalkulálni, hogy a Valve sohasem az úttörő grafikáról volt híres, hanem minden másról. Jó modolhatóság, nagyon jó optimalizálás, valamint kreatív módon megalkotott gameplay. A Half-Life 2 is tíz éve... bakker már tíz éve... na szóval, tíz éve nem a grafikával csapta földhöz a játékosokat, hanem a megalkotott világgal. Minden mozgott, minden élt (az akkori sztenderdekhez képest persze), remek fizikát és fejtörőket kaptunk.

    A Source Engine-t máig szépnek találom, de zavar, hogy nincs rombolható környezet, valamint a dinamikus fények sem annyira vannak a toppon (a Left 4 Dead-ben elég illúzióromboló, hogy a többiek elemlámpájának nincs fénye). Ha ezeket javítják most, akkor a magasabb felbontású textúrák/nagyobb terek a habot fogják jelenteni a tortán. Ahhoz azonban, hogy eldöntsük, kevés egy alacsony felbontású kép, ami valóban úgy néz ki, mint egy koncepciós rajz (vagy egy screenshot a Dishonored-ből), minimum egy videó, vagy összehasonlító képek kellenek valamilyen emberi felbontásban. Nem mondom, hogy a Valve nem hibázhat, de eddig nem volt panasz arra, amit letettek az asztalra, szóval én megelőlegezem nekik a bizalmat.

  • xtremez

    aktív tag

    válasz .LnB #27 üzenetére

    Igen minden rendben. Valve pletykáról van szó, ezzel szerintem mindent elmondtam.

Új hozzászólás Aktív témák