Hirdetés
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Milyen mosógépet vegyek?
- Rap, Hip-hop 90'
- Tomb Raider Remastered I-III
- Natív ARM Android appok futtatása emulátoron
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Steve_Brown #84 üzenetére
Majd a 10 ezer kilométer utáni videó lesz érdekes, ha majd elkészül.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
veterán
válasz Steve_Brown #68 üzenetére
Ez az, az etanol energiatartalma alacsonyabb, mint a benziné, ezzel szemben az oktánszáma 105-106, vagyis a két tulajdonság hatása ellentétes, akár mondhatjuk azt is, hogy kiegyenlíti egymást.
Nyilván nem egy öreg kopott központi befecskendezéses szívóbenzin motorban, de egy fejlett motorelektronikával rendelkező hengereknkénti injektoros turbós benzines motorban állítom, hogy nem tudsz különbséget tenni a kétféle üzemanyag használatakor mért fogyasztásban.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
válasz Steve_Brown #68 üzenetére
"A másik, hogy magasabb sűrítési végnyomással magasabb hatásfok érhető el, így 100-as benzinnel egy erre alkalmas modern motor tényleg hatékonyabban tud működni."
A mai modern autók teljesítmény korlátosak. Nem fog nagyobb teljesítményt leadni a motor, mint amit megenged a fedélzeti komputer. A fizikailag ugyan azt a motort, többféle teljesítménnyel árulják.
A mai motorok mérik a beáramló levegő hőmérsékletét, nyomását és oxigén tartalmát. A teljesítmény igényhez igazítva határozzák meg a szükséges levegő és üzemanyag mennyiségét.
A hagyományos szívó motorok esetében esély sincs a nyomás emelésére. A turbók esetében alapszabály, hogy a turbó nem nyújthat teljesítmény többletet. Nyomaték többletet adnak alacsonyabb fordulatszámokon. Jobban tud gyorsulni a jármű.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Steve_Brown #49 üzenetére
Igen, ez egy jó ötlet, őszintén erre nem is gondoltam... Pedig nem kell hozzá sok ész.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Steve_Brown #34 üzenetére
A mondanivaló lényege az volt, hogy az ETBE ethanol alapú, abból "alkotják".
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Steve_Brown #29 üzenetére
Azt nem is írtam, hogy tartalmaz, hanem hogy alkotó eleme.
A 100-as tartalmaz ETBE-t és az ethanol az alkotó eleme az ETBE-nek.[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Steve_Brown #19 üzenetére
Orlen-nél az E5 100-ast most váltotta az E10 100-as. ETBE-t tartalmaz, de egyébként az ETBE egyik alkotó eleme az etanol. Nyilván nem olyan, mintha direktben az lenne benne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TP-LINK routerek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Linux kezdőknek
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Gaming notebook topik
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Futás, futópályák
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest