Új hozzászólás Aktív témák

  • #64791808

    törölt tag

    válasz (Kolombusz) #60 üzenetére

    Hááááát ez igaznak igaz, csak nincs lehetőséged a felelőst felelősségre vonni.

    Aki ügyintézőnek megy egy ilyen céghez, az tisztában van azzal, hogy rajta kívül senkit nem tudnak elérni a cégnél, tehát minden ügyféllel ő beszél, ezért logikai kényszerből valamelyest fel kell vállalni, hogy a cég hibázott (ha hibázott).

    Ettől függetlenül vallom azt, hogy lehet határozottan, lehet cinikusan, lehet kimérten beszélni, de az udvariasságnak meg kell maradni. Más kérdés, hogy igen sok helyen tapasztalom, hogy én nem érek célt, bejön egy bunkó ember, ő meg célt ér.

    Végezetül: egy ügyfélszolgálatos egy matematikai algoritmus része, ő sokat nem tud tenni. Max annyi boolean van a dologban, hogy végzi a dolgát, vagy nem, de általában végzik.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés