Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) Viktor0610 válasza sh4d0w (#11) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Tudom, h. Magyarországon még nem alakult ki a vásárlási kultúra, sem eladói, sem vevői részről. Azzal is tisztában vagyok, h. sok esetben ott vágnak át, ahol akarnak és tudnak. Engem is hajtottak már el 3 munkanapon belül, mikor be sem kapcsolt a telefonom, h. így meg úgy... (Persze, végül kicseréltettem, csak egy bemutatóterembe vittem a készüléket. Itt -bevizsgálás után- új készüléket kaptam.)
A három munkanapos csere azért nem sérült volna, mert ő jelezte igényét és mint minden ilyen esetben, a telefont, annak szervizből való visszaérkezte után cseréltük volna -amennyiben a hiba valóban létezik! Ezt nem akarta elfogadni. Mi nem javításra küldtük volna be, hanem a csere jogosságának elbírálására.
(Természetesen, amennyiben ezt nem/sem tettük volna meg, teljesen jogosan fordult volna a FVF-hez.)

Samsung Galaxy A54

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.