Nem az előfizetés tematikájával van a baj ,hanem a rablánccal. Amit elkezdtem ecsetelni.
Ha belevágsz ebbe megkötöd az előfizetésed onnantól kezdve alsó hangon fél millióval rövidül meg a pénztárcád. Úgy ,hogy egy percet nem telefonáltál ekkor még! Kész eldőlt ,hogy márpedig te ha törik ha szakad 500 000 Ft-t fogsz kifizetni. Ha a legkisebb előfizetéseket nézed szintén 200 000 Ft-al fog megrövidülni. Innentől kezdve nyugtathatod magad ,hogy a szolgáltatásod adott. De adott akkor is ,ha nem rabláncos előfizető vagy. Így a váratlan dolgokra jobban fel tudsz készülni.
Innentől kezdve a hangsúly nem azon van ,hogy fizetsz a szolgáltatásért ,hanem az ,hogy fizetned "KELL" érte. Aki kihasználja és így és úgy is kifezetné annak megvan a megfelelő költség hely a fejében és tudja hova tenni. De a tény tény marad. Ennyit ,ha törik ha szakad ,ha telefonálsz ,ha nem ki KELL fizetni. Ha pedig az élet úgy hozza márpedig sokszor van így ,a céged csődbe mehet , a munkád megszűnhet , váratlan kiadásod lesz. Ezen nem fogsz tudni spórolni vagyis tudsz . Egyszerűen nem fizeted be ,de akkor meg kilövik a telefont.
Az elv hasonló ahhoz ,mint mikor beregisztrál 100 ember egy versenyre. Amint mindenki beregisztrált a versenyre már meg is van a győztes. Pedig még a verseny se zajlott le.
[ Szerkesztve ]
PSN:Mak1wara "A Tudásalapú társadalmat megette reggelire a fogyasztói társadalom"