- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
hegyipapa
senior tag
.
-
Hol repüli körbe? 110-el csorogva az autópályán? Vagy a Nürburgring-en, ahol ez lazán ment 7:32-t?
Persze, lámpától-lámpáig városban gyorsabb lenne a M3P, hisz ez a villany egyik nagy feature-je. Egyébként meg:Laptiming - Alfa Romeo Giulia QV - 46.656
Laptiming - Tesla Model 3 Performance - 47.088Szóval ha már Star Wars-os hasonlatoknál vagyunk
-
plömplöm
őstag
én az én irányomból nézem a dolgokat, és mivel bő 30 éve vezetek, tucatnyi autóm volt már, engem nincs az a belsőégésű motor, ami lázba hozna. futómű, kialakítás hozhatna, egy jó kis 911-et hozhatna a mikulás
, mert pld ez még kimaradt, de ebben a véhatosban semmi "csúcstechnológiát" nem látok, egy megfújt, elképesztően rossz hatásfokú erőforrás. és akkor egy m3p körberepüli, mint hansolo a halálcsillagot... esetleg negyedik autónak, hétvégi pályanapokra, az oké lenne, de ezt eddig még nem láttam, mint okot
érdekelne, hogy a hétköznapokon szabályosan közlekedve mire kell bárkinek félezer lóerő lehetősége. -
válasz
stickermajom #17 üzenetére
Szerintem ha valaki indokolatlanul erős 4-5 ajtós autót szeretne 20mFt körül feltétlenül próbálja ki a 3-at.
-
#72042496
törölt tag
Köszi, ezek alternatívák. A legjobb azért rendszám nélkül lenne mert tényleg annyira jól néz ki ez a gép - most a cikkedből tudtam meg, hogy létezik, aztán jól megnézegettem a zinterweben. Csak önhatalmúlag levenni nem szabad, és potenciális konfliktusforrás.
Sebaj, egyébként a legjobban talán a belseje tetszik, szerintem telibetalálták. Sok örömet hozzá, amennyiben jövőre emellett döntesz!
-
válasz
stickermajom #17 üzenetére
Mondjuk biztos élmény egy M3P is, azért Karotta körbefuttatta a Hungaroringen is, ha jól emlékszem és óvatoskodva, esőben is abszolút 2. helyet ért el (?), ha jól emlékszem. Mármint ő ment esőben, utána felszáradt a pálya, a többiek még mentek utána szárazon.
Az, hogy a villanymotorok a kerekeken függetlenül tudják a teljesítményt és a nyomatékot szabályozni, az hatalmas lehetőségek tárháza. És igazából nem kell különösebben jó sofőrnek sem lenned ahhoz, hogy gyors tudj vele lenni. Látom benne, hogy mi az, ami miatt sokaknak vonzó.Nekem az a bajom vele, azon túl, hogy a külseje is butácska szerintem (a Model S-nél jó ez a forma, de a 3-asnál, ez így összenyomva nem működik), hogy nem nagyon tudok azonosulni - meg nem szeretném, ha azonosítanának azzal - amit képvisel. A villanyautó és főleg a Tesla most olyan, mint a viccben a vegák. "Honnan tudod megállapítani, hogy valaki vega? Nem kell erőlködnöd, 5 percenként el fogja mondani".
Ugyanilyen okokból nem vonz a BMW sem. Van egy "presztízse", amit sugároz, és sugárzol magadról, ha ilyened van - nem az, amit közvetíteni szeretnék mások felé.Az Alfa viszont minden ízében ilyen. Olasz stílus, nem ragadtak rá negatív sztereotípiák (a kb. csak közép-kelet európai és balkáni viszonylatban értelmezhető megbízatósági problémák hiedelmi körét leszámítva). Van egy hatalmas történelme a márkának, ami a patinát is megadja, egyszerűen uras az egész.
(#18) Balika911
Több megoldás is van. D-típusú matrica rendszám, B típusú kis rendszám vagy akár a sima fém rendszámot is felrakhatod kétoldalú ragasztóval, keret meg minden nélkül. Úgy már viszonylag értelmesen el lehet helyezni anélkül, hogy bumfordi lenne.
De vannak Giuliás ismerőseim, akik szimplán csak nem teszik fel az első rendszámot. Még nem sikerült részletekbe menően kifaggatnom őket, hogy a rendőrrel hogy boltolják le, de hajlok erre a megoldásra is -
#72042496
törölt tag
Nagyon szép ez az autó, de amikor rendszám is van rajta elöl és nem középen... ezzel lehet bármit csinálni, tövényes kereteken belül nyilván? Elrontja nekem az összképet.
-
stickermajom
addikt
Szerintem, ha valaki Quadrifoglio árlistát nézeget, akkor élményautóra vágyik. Annak ellenére, hogy a Model 3 brutálisan erős, soha nem lesz akkora adrenalinbomba és nem fog annyi élményt adni, mint egy Giuliahoz hasonló sportautó.
Emellett persze a Model 3, mint olyan zseniális, de szerencsére vannak még a Giulia Q-hoz hasonló autók is a piacon. Gondolkodás nélkül az utóbbi mellett tenném le a voksom én is, annak ellenére, hogy soha nem voltam oda az Alfákért. -
Szerintem nem kell ebből ellentétet csinálni. Akinek a villany jön be, vegye azt. Vannak jó tulajdonságaik a villanyautóknak is, pl. a 0-ról rendelkezésre álló nyomaték biztos nagy feeling. Egy Porsche Taycan-ra azért én is csorgatnám a nyálam. De azért az már egy nagyon másik árkategória.
-
Zicokuka
senior tag
Ez a szerelem,egy elektromos bizbasz meg egy lelketlen akármi nulla élvezettel.Élményautó pont azért szép mert nem logikus.Azért a világ még nem menthetetlen és vannak még ilyenekhez hasonló kocsik.
-
freeknight
őstag
Szerintem ennyi lóvé elköltésekor egy élményautóra az elsődleges szempont, mi tetszik neki. Én ekkora összegnél kizárólag a C63 AMG-t választanám, mert nekem az tetszik, és pont. Lehet keresni az okokat, pro-kontra érvéket hozni, hogy azért ennyi pénzért van jobb, de nem érdekel, mert nekem másik kocsi nem tetszik annyira.
-
Én sem akarom kihagyni, de a M3P alapvetően nem alternatíva nekem. Igazából semmi sem az erre a kocsira. Ami még megmozdított ebben az árkategóriában, az a C8 Corvette. Jön az is Európába, elvileg jövőre.
A M3P, bármennyire is lenyűgöző sok tekintetben, nem tudok azonosulni vele. A gyorsulás brutális és igaz, hogy az már pályán is körbe tud menni, nem csak lámpától lámpáig, de "autóságban" nagyon nem adja azt, mint akár egy ilyen Alfa. Az egy hipszter autó, de inkább számítógép, mint autó. Amikor meglátom az utcán, az sem hoz lázba. Nem karakteres.
Leírtam már az előző posztomban, hogy miért vagyok oda ezért az autóért. Próbáltam már én is nézegetni mást, de mindig az volt a végeredmény, hogy "háát, ez azért nem egy Alfa" -
válasz
Krugszvele #7 üzenetére
Szerintem érdemes különbséget tenni aközött, amikor 20 éves Hondáról leszedik a kipufogódobokat vagy a 250-es motorról leveszik a hangtompítót, hogy minél idegesítőbb legyen (én sem szeretem ezeket), meg amikor van egy sportautó, amit erre terveztek, hangolva van a kipufogórendszer és nem csak hangos, de tényleg jó hangja van. Csak nyilván ez utóbbiból sokkal kevesebbel találkozik az ember.
-
Krugszvele
senior tag
Ez is egy életforma
Én gyűlölöm, megvetem a hangos durrogó autókat, más meg odavan érte. És mikor ilyen Alfákat látom, akkor egy pillanatra meg tudom érteni!
Magával ragadó. Kipróbálnám egy versenypályán. Nem mintha tudnék vezetni olyan stílusban, de ott nem zavarnék vele senkit. -
-
Próbáltad már a model 3 performance-t?
-
Zeze94
tag
válasz
Krugszvele #1 üzenetére
Nem az lenne a lényege egy sportautónak, hogy hangos legyen? Hogy az ember megkapja azokat az ingereket, amitől úgy érzi, hogy ő vezeti azt a gépet, és nem csak egy steril dobozban ül...
A büdössel nem igen tudok mit kezdeni, mivel egy sportkocsin szerintem semmi büdös sincs.
-
válasz
Krugszvele #1 üzenetére
Unikum ez az autó.
Bár ezt a benzines meg még külön csípi is a szemem mert hangos és büdös kitételt nem igazán értem. Attól, hogy benzines még nem hangos, egy sima személyautóból a benzinesek is ugyanolyan halkak, mint a dízelek. A sportautók persze hangosak, bár ezek a maiak nem bántóan. A büdöst meg főleg nem mondanám. A dízel büdös, elismerem, de a benzines legfeljebb jellegzetes. Én a benzin illatát kimondottan szeretem.
-
Krugszvele
senior tag
Soha az életben nem fogok sportautót venni, a benzines meg még külön csípi is a szemem mert hangos és büdös. DE.
Ha vennék 100% hogy ilyet vennék. Ennek lelke van. Ez a legszebb autó
Új hozzászólás Aktív témák
lo Több, mint 38 hétbe telt, de végre megérkezett az új magyar árlista az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio MY20 modelljére....
- Mandragora: Whispers of the Witch Tree teszt
- Brutálisan ütős játékélményt mutatott be a 8K Association
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- ZIDOO médialejátszók
- Sorozatok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Diablo IV
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Vadonatúj iPhone 14 PRO MAX 256GB space black! 6 hónap garancia! Fulldoboz!
- iPhone 16 PRO MAX 512GB black titanium KÁRTYAFÜGGETLEN! Akkumlátor 100%! Apple garancia 2025.11.14
- iPhone 16 PRO 128GB black titanium KÁRTYAFÜGGETLEN! Akku 100%! 2025 október 14-ig Apple garancia!
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest