Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#568) makkmarce válasza Busterftw (#567) üzenetére


makkmarce
őstag

"A PT-t is te hoztad fel, mikozben meg csak most jon majd."
ezért PT-vel vannak a fények a BF5-ben.

"real time RT-nek hiv a jatek szakma"
nem, a marketinges, ne keverjük, a hivatalos előadásokon path tracing van texelekre, amire te gondolsz az a perpixel path tracing, attól szintén még nagyon messze vagyunk
itt talán megérted miről van szó, hogy hogy épül fel:
https://www.youtube.com/watch?v=dAzIHNL8ins

azok a szép NAGY kockák a texelek(1:40-nél), azokra számolódik sugárpattanás path tracinggel, és utána azt filterelik, hogy ne zizegjen, mint a PT-s transformers brigade demo.
Raytrace-ről szó sincs. PT van, és azt filterelve számolt fény egy hibrid rendszerben. Szóval hol van a realtime perpixel raytrace játék?

"Ugy erted a hivatalos DXR standardot."
nem, mivel nem kell azt használnod. Bármelyiket használhatod, ahogy teszik is mások.
Nem csak DXR-ben van RTX támogatás.

"Nekem is all, mikor linkeled vegre a 2018 elotti real time RT-s jatekokat, amik nem RC-t hasznaltak?"
ott van a nintendos jaték, azzal mi a bajod? vagy a nem is általam linkelt sega FPGA-val ami szintén tudta a gyorsító miatt. Ezeken kívül linkelhetem az elmúlt 10 év összes realtime GI map-et használó játékát, ami pont ugyanazt csinálja, mint a fenti videóban az nvidia, csak nagyobb texelekkel, meg lassabban, processzor terhelés beállítástól függően. Lehet, hogy a GI map csak 2 vagy 5 fps-el frissül, de pont ugyanez. Ezért is volt könnyű illeszteniük a jelenlegi engine-ekbe, mert a Frostbite is vígan ment RTX nélkül is.

okoskodom, tehát vagyok

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.