Hirdetés
- ASUS Maximus VIII Ranger Z170 6-7-8-9-10 gen támogatás (Coffeetime mod)
- DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Möbelix Milan íróasztal - a tapasztalatok összeszerelés után
- Keychron V6 Max (HU) Mechanikus vezetéknélküli billentyűzet (Bluetooth, RF, USB)
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER!
- Doky586: Torrent beállítás kezdőknek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sellerbuyer: Az RGB LED TV leváltja az OLED-et?
- gerner1
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- MasterDeeJay: ASUS Maximus VIII Ranger Z170 6-7-8-9-10 gen támogatás (Coffeetime mod)
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
Az egyik legfontosabb a displacement mapping lesz a GS-nek koszonhetoen. Elso lathato jelei:
-Igazi 3D-s feluletek, nem csak imitaltak
-hó (tuti minden masodik jatek telen fog jatszodni)
-3D-s serulesek a targyakon
Aztan kesobb meg egy rahedli minden, ami nem feltetlenul ennyire latvanyos. Pl. sokkal jobban lehet majd arnyekokat szamolni, vagy indirekt fenyhatasokat (radiosity), netalantan raytracinget.
A cikkhez pedig: FX szagot erzek (tudjatok, az az eros egett NYAKszag)
-
faster
nagyúr
Miért ne tudnának? A geometry shader sok új dolgot fog lehetővé tenni, amire a VS önmagában kevés volt, pl. képes lesz geometriai primitívek generálására, és úgy tűnik, a fizikai modellezést is meg lehet vele oldani.
A DX10 arról szól, hogy háromféle shader stage lesz a grafikai feldolgozásban: Vetex shader, Geometry shader (+ shader output stream), Pixel shader. Az unified shader felépítés pedig arról szól, hogy a shader processzor a hardverben általános lesz, a feladatnak megfelelően akár vertex, akár geometry, akár pixel shader számításokat is tud majd végezni.
Nincs itt semmi kavarodás, az Nvidia dedikált shedereket emleget, az ATI pedig univerzálisakat, a DX10 szempontjából mindenkettő teljesértékű megoldás, csak annyi a különbség, hogy az univerzális shederek esetében a szoftver átcsoportosíthat shadereket a megfelelő csoportba, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon meg, ennyi.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Tab S11 - tizenegyes
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Semmibe veszi a KRESZ-t a Tesla Mad Max módja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- eGPU tapasztalatok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...
- Dell XPS 13 9370 - 9380 UHD touch, 16GB RAM, 256-512GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600X / GTX 1080Ti / 16GB DDR4 / 512 SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3049, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10600KF 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 700W
- ÚJ akku! Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen2 i7-9850H 32GB 1TB GTX1650 500nit 4K 1 év teljeskörű gar.
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest