Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#217) imibogyo válasza Sirandrish (#216) üzenetére


imibogyo
veterán

Még jó, hogy nem idegesít, hiszen nem elküldjük egymást az anyjába, csak értelmesen vitázunk. Én nem is rád gondoltam, hogy tőled kapok. Hanem a többi fórumozóra. ;)

Amúgy te továbbra is CSAK statikus fájlokban gondolkodsz, ami rajta van a kliens számítógépeden. Ebben az esetben igaz amit mondasz, amúgy nem... De ez nem is lenne felhő alapú megoldás, szóval nem értelek ez miért bizonyítja azt amit mondasz az én elméletemre, ahol pedig felhőről beszélek. :N

És az a fajta törés amiről te beszélsz az is arra az esetre igaz, ha MINDEN fájl nálad van a gépen, amikre elkészítik a törést. Ha valamit csak online talál meg a program, tehát esélytelen, hogy a gépeden legyen, de kell a program működéséhez, arra hogyan készít bárki is crack-et? Pont ezen bukott meg a már 20-adjára említett HAWX 2 is, mondjuk a gagyi szerver oldali dolog miatt meg a megvásárolt játék bukott meg, de ez most lényegtelen. Én próbálok egy ideális dolgot elképzelni, ahol eltekintek a technikai korlátoktól és csak az elméleti részt boncolgatom. Hiszen abból indultunk ki.

Azt próbálom kitalálni, hogyan lehetne a kalózkodást visszaszorítani a JÖVŐBEN, te pedig hozod a folyamatos jelen idejű példákat, amik totál más elv alapján működnek, de már feltörték őket.

A törhetetlen védelem = a (sok esetben) vevők szívatásával résszel egyetértek. De csak addig amíg a jelenlegi agyon DRM-ezett megoldással próbálják védeni a játékokat. :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.