Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Cucuska2


Cucuska2
őstag

Unreal Tournament 3 bench toollal is ilyen gatya? Sajnálnám, hogyha kimaradna. :(

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2) mcs válasza Cucuska2 (#1) üzenetére


mcs
veterán

Hát jha. Pedig pont olyan játék, ami kristálytisztán kimutatja a különbségeket.

[ Szerkesztve ]

(#3) Cucuska2 válasza mcs (#2) üzenetére


Cucuska2
őstag

Nekem az maradt meg, hogy iszonyat jól lehet skálázni - lefelé. Emlékszem, amikor kijött, akkor Athlon 64 2 GHz, 512 MB RAM, és 7300 GT társaságában nyomtam 640x480 minimumon. Utána notira váltottam, ott 1280x720, közepes beállításon volt 30 fps. Maxon enyhén szaggatott, de azon a hardveren valami csodálatosan nézett ki. Nagyobb felbontás viszont megfogta a procit teljesen. Utána i3 + 5770 overkill volt, szó nélkül ment.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#4) mcs válasza Cucuska2 (#3) üzenetére


mcs
veterán

1-2es részletességi szinten, és egyéb effektek kikapcsolgatásával jól játszható gyengébb kártyákkal és processzorokkal is.
Afelett viszont nem árt jóval több kakaó mindkettő fronton. Valamikor Athlon64 X2 4800+-al és Radeon HD 4670el Win7 alatt eléggé megfogta a vasat, és XP-n sokkal jobban futott. Váltottam 7850BE-re, amivel már volt érzékelhető javulás, de az igazi megváltást az X3 450 hozta. A Deck és Shangri La pályák úgy megtáltósodtak tőle 1366x768ban, mint akit szó szerint seggbe rúgtak. Utána GeForce 9600GTre való váltás még alaposan meglökte, és úgy már tényleg tökéletesen ment minden alap és külön letöltött pálya anélkül, hogy 50-55 fps alá zuhantak volna tucatnyi bottal, intense post processel, és motion blurral. :)

[ Szerkesztve ]

(#5) GAI válasza Cucuska2 (#1) üzenetére


GAI
senior tag
LOGOUT blog

Igen, azzal mértem és sajnos értékelhetetlen eredményeket produkált...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.