Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#275) szaszlaci válasza SP!T (#274) üzenetére


szaszlaci
addikt

Elvileg úgy van – pontosabban én így tudom – hogy ha nem egyértelmű sem a hiba, sem az ellentettje, akkor el kell hinni. Majd ezután lehet bevizsgálni, és ha bebizonyosodik, hogy mégsem hibás, lehet élni követelésekkel a vásárló felé. Hogy ez most jó így vagy sem, az egy másik dolog, mivel tényekről beszélünk.
De amit linkeltem hozzászólást, annak a környékén kell lennie egy linknek az esetről, ott mintha jogszabályra is hivatkoztak volna.

Hát ha nincs nyitva a szerviz mindig, amikor a bolt igen, az a ti bajotok, hiszen a vásárlót ez nem kell érdekelje. Gondold el, mi lenne, ha csak havi egy napot lenne szerviz, és addig kellene várnia?

Egyébként én voltam régen értékesítő, hipermarketben, és visszavételnél is engem hívtak ugye. Nem emlékszem, hogy lett volna olyan, ami nem volt egyértelmű, hogy mi a helyzet. Azon felül te nem vagy szervizes, nem adhatsz szakvéleményt, azt teszed, amit a felettesed mond.

[ Szerkesztve ]

■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.