2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Akármi rovat

Elromlott a kütyüm! - Mik a jogaim?

Pár hasznos gondolat a garanciáról, jótállásról, a felhasználók jogairól

[ ÚJ TESZT ]

Előhang

Bizonyára mindenkivel előfordult már, hogy kedvenc kütyüje - legyen az bármilyen célú (háztartási, szórakoztató, vagy akármi más) - nem épp úgy működik, mint azt várnánk. Elromlott. De mit kell ilyenkor tenni?

Ennyire még ne szaladjunk előre, ez még csak a bevezető. Szóval adott egy tabletem, ami immáron sokadjára dobja be a kulcsot, adja be a törölközőt, vagy hogy szokták ezt mondani... Mindegy, tönkrement, tárhelyet nem lát, a kijelzője porosodik, és nagyon-nagyon lassú.
Konkrétan óránként lefagy. Én meg nem ezt vettem 36 ezerért. Nyilvánvaló volt, hogy a tárhely- és kijelzőproblémát majd megcsinálják, de a rendszer... Az olyan marad.

Be is igazolódott, aztán az első javítás után 2 hét alatt ugyanazok a problémák jelentek meg. Az összes.
Én pedig írtam a forgalmazónak, hogy azért ez így nem egészen szimpatikus, szeretném visszakapni a pénzt, mert nem sok esélyét látom, hogy sikerül ezek után megcsinálni. (Most is úton van a szervizbe).
A forgalmazó ezen kérésemet nem hajlandó elfogadni a jogra hivatkozva.

Mielőtt teljesen hülyét csinálok magamból, gondoltam, beleásom magamat egy picit a jogba, hogy utánanézzek, hogy mit is tehetek.

És ez az, amiért most ezt az oldalt olvasod. Szeretném ezt a tudást összeszedve átadni, mivel a célközönségnek, azaz a Prohardver lapcsalád olvasóinak jó eséllyel van olyan eszköze, amire érvényes a jótállás. A másik indok, hogy a neten sajnos nem találtam, csak egy-két oldalt ezzel kapcsolatban.

Úgyhogy lássuk, hogy mit tehetünk a kütyünkkel!

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.