Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#226) dzsidzsas


dzsidzsas
aktív tag

Nagyon jó cikk lett, persze vannak benne hiányosságok, de köszönjük.
Sajnos ezek ismerete sem fog megmenteni a galád csalók ellen.
Pár gondolat tőlem, ha elfogadjátok (sajnos saját tapasztalat):
Első, csak olyan helyről vásárolj, amelyiknek van boltja, ahova be tudsz menni reklamálni, ahol van panaszkönyv.
Kettő, a számlaképesség nem bizonyíték, hogy a garanciádat érvényesíteni is tudod az eladónál.
Amennyiben van infó a cégről, nézz utána az adószáma alapján van e eljárás, inkasszó ellene. Ha van semmire nem fogsz menni ellene, sehol.
Három, "Semmire nem hajlandó a gyártó
Nincs más lehetőséged, mint följelenteni a Fogyasztóvédelemnél."
Hát ez nem fog menni, levelet kell küldeni (tértivevényest) 30 nap múlva kell választ adnia, akkor indíthat a fogyasztóvédelem egy garanciális jogok megsértése miatt egy eljárást kb 300.000 Ft bírság, amit valószínűleg semmibe vesz a cég, mert ha már idáig jutottál, inkasszós a cég +300 ropi már nem számít neki.
Négy, "Fontos megjegyezni, hogy akkor is áll az elállási jog, ha a neten rendeled, de személyesen veszed át." biztos ez?? Mert szerintem nem. Ekkor már csak 3 napod van. Legalább is én így tudom, mert vettem már így készüléket több helyről, és mindenhol ezt mondták (lehet trükköznek?).
Öt, fogyasztóvédelemnek van segélyvonala, ahol segítenek, hogy mit tehetsz, élj vele.
Remélem segítettem.

https://rollerezz.blogspot.com/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.