Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Sirandrish #8013 üzenetére
vmelyik áruházban tévedésből vettem ilyen alsót, tisztára elfelejtettem, hogy a bringás attól bringás másnak, hogy betét van benne. De abból elég vékonyka, nincs semmi tartása, csak mint a legalja bringás nacik betétjének. Én nem ajánlom, szerintem semmit nem ér. Sok decathlonos göncöm van, a legolcsóbbakat onnan sem ajánlom, de az 500-as típusoktól fölfele, netén 900-asok már jók szoktak lenni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
parandroid
nagyúr
válasz Sirandrish #8049 üzenetére
Ja, napi nyelvtannáci poszt: az nem analóg bringa, hanem bicikli, a rásegítéses meg e-bike, pedelec, vagy elektromos rásegítésű bicikli).
Az analóg sok mindent jelent, de ebben az összetételben az égegyadta világon semmi értelme nincs.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #8052 üzenetére
tény, de mivel sokakat bosszanthatok vele, örökké használni fogom
(tudom, nem az enyémre írtad)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Sirandrish
legenda
Vásárlás előtt úgy is komolyabban utánanézek hogy mit érdemes és/vagy kell megnézni ha használt bringát vesz az ember
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz parandroid #8052 üzenetére
Mindig is hagyományos biciklikként emlegettem a hagyományos bicajokat...ebben a topikban "tanultam" az analóg kifejezést ezekre a kecskékre
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Ijk
nagyúr
válasz Sirandrish #8049 üzenetére
Vegyél rendes bringát, használtat, ha beválik a kerékpározás akkor eladod minimális buktával és veszel elektromost. Normál bringa is drága, már a minőségtől függ. Elektromos ehhez képest ha Bosch rendszer nagyjából +600-800k az akku+motor miatt, Bafang pl. olcsóbb, ha kínai agymotoros akkor 200-300k.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
yle_greg
tag
Én rengeteg kínai cuccot vettem már, de tényleg sokat. Amikor még nem volt Aliexpressz,akkor a Dealextreme -ről, ez mostanra már vagy 15-20 éves történet, szóval nem ma kezdtem.
Rengeteg hitvány cucc létezik, a 9999 mAh akkucellákkal meg a 16 TB -os USB kulcsokkal Dunát lehet rekeszteni, ez nem vitás.
De egy kis odafigyeléssel negyed-harmad-fél áron lehet megvenni ugyanazt a terméket, amit itthon is leveszel a bolt polcáról. És amikor valami harmad áron van, és alapvetően nem egy tönkremenős cucc, akkor a garancia nem mérvadó. (Azt se tudom, hány éve volt utoljára olyan, hogy gariztatnom kellett volna valamit.)Minőségi problémám nem nagyon volt a dolgokkal, (biztos volt ilyen, csak most nem rémlik) illetve a szállítás ideje negatívum, de minden más pozitívum. De belső értékelésekre és a termék külső review-okra nagyon fontos odafigyelni, mert egy vadnyugat ami az alin megy, sok a csaló, de szerencsére könnyű őket észrevenni.
Én a drágább cuccok árazását úgy szoktam megítélni, hogy megbecsülöm, hogy mennyi ideig fogom használni, és leosztom, hogy ez megér-e nekem havonta annyi pénzt.
Nincs örök termék. Ha a 250-es bicaj 3 évig jó, az egy millás pedig 12 évig, akkor egy árban vannak. Leszámítva a drágábbnak az extráit, és leszámítva, hogy 6 év után a 250 -esből el tudok váltani, míg a millásnak még futnia kell 6 évet, hogy árában legyen, ha megkíván az ember egy szebbet-jobbat. És akkor nem beszéltünk a 3 évente új akkupakk versus 12 év egy akku viszonyáról, de cserében a millás "rendes" bicaj minden percben jobb, élménydúsabb, mint az én fura kis kecském. Persze kérdéses, hogy a 250-es bicaj kibír-e 3 évet, illetve, hogy a millás miben mennyire amortizálódik, időnként arra is költeni kell, és egy Audi szervizelése mindig drágább mint egy Suzukié.De szerintem a kerékpár nem csak technikai eszköz, érzelmileg is kötődünk hozzá. Akinek nem jön be a 20 collos foldable design, az hülye, ha ilyet vesz, mert hiába olcsóbb, ha egyszer utálni fogja minden percet amikor ezzel látják az utcán. Az ember nem vesz el egy ronda nőt feleségül csak azért, mert gyorsabban letudja az udvarlást. :-)
Két akkupackom van, az első töltésnél én is néztem, hogy menyire melegednek a cellák, az akku elektronikája és a töltő. A töltő melegedett, de nem vészesen, az akku langyos volt, de ezt ugye nem lehetett előre tudni. Biztosan nagyobb a minőségi szórás, de azért elég kevés az esély a tényleg lángra kapó elektronikára. A sok év alatt nekem egy olyan telefon töltőm volt, amiből kiszállt a füst, asszem a Motorola Defy telefonomat töltötte éppen, szóval ez 10-15 éve volt. De ebben egyetértek veled, jobb résen lenni. De én a millás bicajnál is figyelném a melegedést, mert szép dolog a bizalom, de észrevétlen anyaghiba bárhol lehet.
Az tényleg egy nagy hátrány, hogy nincsenek tartós tesztek, hogy mit bír egy eszköz. Autóknál sincsenek, bár régen azért volt ilyenre példa, még ha extrém is: https://miklosimuzeum.hu/2023/04/04/60-eve-tortent-huszezer-kilometer-csepelekkel-afrikaban/
Na, egy ilyen megmérettetés kéne a bicajok között, és akkor máris kiderülne, hogy melyik bicajnak hány százaléka a technika, és hány százaléka a jó marketing. Most nagyon pörög az e-bike fejlesztés, kis túlzással havonta van új verzió, így egyszerűen nem lehet abból kiindulni, hogy milyenek voltak a 3 évvel ezelőtt bicajok. És ez a gond, hogy az ember a bizalmát egyedül a nagy nevekbe fektetheti, mert semmi más adat nincs a kezünkben a tartósságra vonatkozóan.
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
Ijk
nagyúr
válasz yle_greg #8058 üzenetére
Mondjuk én nem vagyok jó vitapartner olcsóbb cuccokkal kapcsolatban, mindenben törekszem a minőségibbre.
Nekem ez a gépem van, az árát inkább hagyjuk (már kb. 2 milliót súrolhatja):
Ez mondjuk felsőkategória (német gyártó), minden alkatrésze minőségi (kivéve a pedálra külön csavarozható macskaszem, na az hulladék). Nem tudom ajánlani, mert egyszerűen már az észszerű határ felett van az ára, a fele lenne racionális, de annyiért meg nincs ilyen kaliberű gép (masszív aluváz, villa, szíjhajtás+enviolo automata váltó, masszív felnik, nincs csörgő-zörgő alkatrész a legaszarabb utakon sem, megy mint a vaj).
Most 1 év, ill 3400km van benne, csak városi használat. Szóval még ez sem tartós használat, eddig a szíjfeszességet kellett állítanom, ill első féktárcsán pozicionálni./人◕ ‿‿ ◕人\
-
parandroid
nagyúr
válasz Sirandrish #8056 üzenetére
Amúgy egyetértek ijk-val, 200-300k között igen jó hazsnált országútik vannak már a használt piacon, ha főleg aszfaltra kell, síkon, 50-100 km-es túrákra, akkor teljesen felesleges az ebike. Ha meg mégse jön be, bukó nélkül tudod továbbadni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Sirandrish
legenda
válasz parandroid #8060 üzenetére
Trekkingben utazom, majdnem egyenes háttal...inkább a bámészkodás mint a tempó
Mindenképpen szét fogok nézni, mert olyat nem akarok venni amivel csak enném az ideget (olcsóbb ebike), az 1M+ meg nekem nagyon drága egy bicóra. Még nagyon max az 500K egy használt jobb minőségüre, de igazából még az is az elméleti maximumom felett vanEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
parandroid
nagyúr
válasz Sirandrish #8061 üzenetére
Ja, hát ha lassan mész, az tovább tart, úgy km-ben hamarabb fájdul meg a segged. Ha gyorsabben mennél, akkor 50 km az 1,5 óra, mire elkezded érezni, hogy nyomja, már kész is vagy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
yle_greg
tag
Nagyon pöpecül néz ki! :-)
Figyelj, ha jó érzéssel ülsz rá, akkor megérte, és kész.
Ami a vitát érinti, én úgy vagyok vele, hogy részben objektív, részben szubjektív dolgokat hasonlítunk össze, így olyan kimenete nem lehet a beszélgetésnek, hogy valaki meggyőzi a másikat az igazáról, hiszen az igazságaink személyre szabottak. Viszont ezek a beszélgetések felnyithatják a szemünket ha megismerünk más szempontokat is, én legalább is sokat tanultam itt tőletek.
Akinek hobbi a bicikli építés, és megteheti, az simán beletol 3 év alatt 3 milliót, de mivel élvezi minden percét, ez így jó. Más meg bár lenne rá keret, de úgy van vele, hogy neki más a hobbija, abba tol bele eszement pénzeket, ezért a bicajra valami közepeset néz. Ez is rendben van. A lényeg, hogy mind idióták vagyunk, de szerencsére mindegyikünk másképpen, és ezért jól kiegészítjük egymást. :-)
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
Sirandrish
legenda
válasz parandroid #8062 üzenetére
Hát ez most megihletett...
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
nagyúr
válasz parandroid #8060 üzenetére
ha főleg aszfaltra kell, síkon, 50-100 km-es túrákra, akkor teljesen felesleges az ebike
Ez igencsak személyfüggő. Nekem nem felesleges, épp ellenkezőleg.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
parandroid
nagyúr
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #8054 üzenetére
Már hogyne lenne értelme, hiszen mindenki érti? Nem de bár...
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Sirandrish
legenda
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
arcitec
addikt
válasz Sirandrish #8068 üzenetére
No itt kezdődik a környezet szennyezés. Példul ilyeneket is lehetne tiltani, hogy micsoda
idióta pazarlások mennek ...Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
yle_greg
tag
válasz Sirandrish #8068 üzenetére
Lol. A másik videójában nagyon lehúzza a PVY Z20 Plus -t. De nem nem kicsit, hanem tényleg nagyon, mert a terepgumi elcsúszott az aszfalton. Azért ilyen csúszást szerintem semmilyen bicajnak nem kéne produkálnia, ebben szerintem teljesen igaza van a srácnak.
Megnéztem, a Z20 Pro -nak, legalábbis az enyémnek normálisabb a gumija, nem ennyire bütykös, nem is éreztem sosem csúszásra hajlamosnak... egészen addig, míg a murván ki nem szaladt alólam! :-)A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
parandroid
nagyúr
válasz yle_greg #8070 üzenetére
Azzal együtt, hogy youtube teszteket nullára tartom, kínai bicikliket meg pláne, gumi alapján leírni egy biciklit elég nagy fail. Pláne, hogy ha új biciklit veszek, akkor szinte biztosan nem a vele kapott gumival használom, hanem azonnal veszek hozzá egy, a saját igényeimnek megfelelőt. Ez is olyan, mint a pedál, gyakorlatilag kár a biciklihez adni, mert mindenkinek más való az igényeihez (lóg a fészerben vagy 2 garnitúra sosem használt külső, 2 másikat meg sikerült fillérekért eladnom ebayen, persze csak aprópénzért).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz parandroid #8071 üzenetére
Hát én meg csak akkor cserélem a gumit a biciklijeimen ha elkopott. Ebből is látszik hogy mennyire másképp tekintünk ezekre a tárgyakra.
-
Sirandrish
legenda
-
Sirandrish
legenda
Nah igen.
Én például egyenesen felháborítónak tartom ha veszek valamit ÚJONNAN, azzal kell kezdenem hogy még ezt-azt lecserélek rajta.
Azt nem mondom hogy később se cserélek le rajta valamit, de ne azzal kelljen már kezdeniEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
őstag
válasz Sirandrish #8074 üzenetére
új autódra se veszel téli gumit?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz Sirandrish #8074 üzenetére
Az lenne a tuti, ha összeklikkelhetnénk a pedált (including: none), a külsőt, meg ezeket, és lehetne persze default mindenből, ha valaki nem variál.
Én a telefonhoz nem adunk töltőt meg fülest (pff... fülest?!?! autóhoz sem adnak biciklit!) irányvonalat is kezdettől támogattam.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
A range extendereknek én se vagyok nagy híve. Ahogy te is írod drágán adnak keveset és még a kiálló dolgok, meg kulacs elbukása stb...
Assegai: az sokak által (köztük engem is) legkedveltebb és legjobban tapadó gumi előre. Aki sokat megy terepen lefelé, annak inkább a maxxgrip való belőle, de kanyarban a maxxterra szélső bütykei is jó puhák és fognak (szélső bütykök közel azonosak a maxxgrippel, a középsőkben van nagyobb különbség).
Szóval ha elcsúsztál elől úgy, hogy közben hátul a jóval kevésbé tapadós, gördülési ellenállásra optimalizált dissector van, az azt jelenti, hogy kanyarban nem jól terheled a bringát. Valószínűleg nem terheled a bringa elejét eléggé, így nem tud belekapaszkodni a talajba, túl sok súlyt engedsz hátra, vagy a döntés és a test/bringa szeparáció is gond lehet. Aki jól terheli a bringát a megfelelő testtartással, mozgássorozattal kanyarodik annak inkább a bringa hátulja mocorog és akar kitörni kanyarban, az eleje teljesen stabilan az íven van. Ezt ráadásul a gumizás is támogatja az eltérő első/hátsó mintával és keverékkel. -
yle_greg
tag
válasz parandroid #8071 üzenetére
Oké, de ha tesztelésre kapsz egy biciklit, akkor nem tuningolod fel, hanem azt vizsgálod, hogy amit kaptál, az milyen.
Szerintem itt a PVY a ludas, hiszen egy annyira terepre kihegyezett abronccsal küldte a bringát, ami már nem nyújtott elég tapadást aszfalton. Ha ráragasztott volna egy piros cetlit, hogy ezzel ne akarj sima burkolaton menni, akkor oké. És ugyanez visszafele is, ha egy bicajon olyan sima és virsli külső van, ami csak országútra jó, akkor oda is kéne a figyelmeztetés, hogy nedves fűre ezzel ne menj, mert ott maradsz.
Az ilyen szélsőséges dolgokra max akkor készül fel az ember külön figyelmeztetés nélkül, ha kifejezetten ilyen bringát tesztel, de ebben az esetben a PVY Z20 Plus bár terep képes, inkább egy mindenes kemping (mert összecsukható, könnyen szállítható) bringa, vagyis kéne tudnia a normális föld és szilárd útburkolatot is. Erre a gépre egy all-terrain gumi kéne, hogy legyen a default.
A pedállal egyébként megleptél, nekem eszembe sem jutott lecserélni azt amit a bicajhoz kaptam. Milyen okból szokás lecserélni a gyári pedált?
[ Szerkesztve ]
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
sebgutkopf
őstag
Bringás társamnak van giant reign e+, és nézegettem milyen az app, nekem gyanús, hogy az ott szereplő rásegítés értékeket félre értelmezed.
Többször hivatkozol 400w-ra és ez vált gyanússá. A yamaha motor max teljesítménye kb 650W, amit le is tud adni. A Syncdrive applikációban nem vattokat szabályozol (a szám mögött nincs semmilyen betű se jel az appban), hanem a pedálszenzoron mért saját teljesítményedhez a rásegítés mértékét %-os értékben. A gyári leírásban is ez szerepel: SyncDrive Pro motor delivers 85Nm of torque and tunable support ratios up to 400 percent.
A te mindenkor bevitt wattodat tolja meg az appban beállított %-al, aminek persze a felső sapkája a motor maximuma lesz a 650W és ezt minden rásegítés módban elő tudod hívni csak a te fizikai erődön múlik, hogy képes vagy-e a motor teljes potenciálját lekérdezni. Matekra fordítva: egyszerűség kedvéért 100-as értéken a te lábad teljesítményéhez mindig pont ugyanannyit fog beletenni a motor is. Ha te 10W-al tekersz, akkor ő is 10W-ot tesz bele (lesz 20W ketten együtt), ha te 80W-ot, akkor ő is 80-at (rendszer 160W) és ha te kiállva megbikázod 650W-on (mert jó erős vagy), akkor a motor is csúcsra beteszi a 650W-ot és 1300W a kettőtök ereje. Míg a 400-as érték az a saját erődet egészíti ki további 4x-esével. Tehát a 10W-odhoz 40-et tesz hozzá, 100W-hoz 400-at (ilyenkor már nagyon könnyű emelkedőn mászni) és 162,5W saját erő bevitelével már lekéred a motor maximális 650W-ját. Persze ettől te tekerhetsz erősebben, csak a rásegítés már nem fog növekedni ott a pluszt mind neked kell bele tenned. -
sebgutkopf
őstag
Na jó, de a fogsor, lánctányér, gumik mind kopó alkatrész. Ezeket 1500-3000 km alatt mind lerúgod és amikor ráteszed a vacsa újat, azzal teker egyet az ember, hogy mégis ne legyen gyári a festés a fogsoron, akkor az ránézésre pont kinézhet 600km-esnek, csak épp a motorban a többszöröse van. De akár ezek mind már több cserén is áteshettek.
Persze az jó hír, hogy drága kopó alkatrészek cseréje utáni bringára nem kell lölteni, de ettől a motor nem újul meg.
Szóval ez a km óra tekerés egy érdekes problematika kört nyit ki. -
Sirandrish
legenda
Az kicsit más. Téligumi nélkül elmegy az autó (főleg mondjuk nyáron), de pedál nélkül nehéz hajtani egy bicajt
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
őstag
válasz Sirandrish #8081 üzenetére
arról volt szó, hogy lecserélsz rajta valamit vagy félre értettem
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #8080 üzenetére
nem tudom, ezek a motorok mennyit bírnak, az akksitól jobban félnék használt esetében, de hát ja, ez fog tartalmazni bizonytalansági faktort. Ha személyesen beszélsz az eladóval, néha többet ér, mint minden más, aztán lehet hogy ő csak egy "importőr", és a fent említett felújítást már megtette az osztrák eladó. De ez tényleg olyan, mint autónál is, ha ki van cserélve a vezérlés, annak örülsz, egy kárpittisztítás csodákra képes, de ott is néha egyből látszik, hogy nem 100K km van benne, hanem 300(K), néha meg nem.
Azért az nagy különbség, és a vevők malmára hajtja a vizet, hogy a villanybiciklit is tekerni kell, szóval nem olyan irreális az, hogy tele van a net 6-700 km-t futott vassal .
(vagy totál el vagyok tévedve, és mindenki beleteszi az évi 5000-et, hogy 3 év után alighasználtként eladhassa egy új sorral meg lánccal)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
a németek nagy része a Jobrad nevű lízing sémán keresztül veszi a sok ezer € ebike-ját, ezek a bringák akkor kerülnek a piacra, ha lejár a lízing (3 év) vagy ellopják tőle
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
parandroid
nagyúr
válasz yle_greg #8078 üzenetére
Taposó pedálból is ezerféle van (fém, műanyag, formák, minták, méretek, tüskék, stb), de a becsatolós rendszerből is van vagy 3-4 népszerűbb, plusz az eegzotikusabbak. Valamint használnak pedálba épített teljesítménymérőt is. És a hibrid pedálokról még nem is beszéltünk, amiknek az egyik fele becsatolós, a másik taposó. Ja, és mindenből van olcsó vacak, meg minőségi, egyszerre strapabíró+könyű is, természetesen.
Nekem is megvannak a kedvenc pedáljaim, ha új bicaj érkezik, akár használt, akár új, akkor vagy nem is kérem a hozzá járó pedált, vagy rögtön megy a fészerben a sosem használt szirszarok feliratú ládikába.
Lámpa ugyanez, gumi is nyilván.
Komolyabb bringáknál amúgy kerékszettet/hajtást is választhatsz vásárláskor, bár sajnos ritka az ilyesmi, és tényleg csak az eleve drága cuccoknál elérhető.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
LanyUs
senior tag
válasz sebgutkopf #8079 üzenetére
Jogos! Köszönöm a helyesbítést!
Nem állt össze nekem ez fejben, hogy wattot szabályzok, de a leírásban mindenhol azt olvasom, hogy a lábam erejének 400%-a
Egyszer sem vettem észre, hogy százalékot ír Van egy 17 km hosszú szintes szegmens egy betonos erdei úton, combom szénné égettem rajta max. rásegítéssel, de lemaradtam 20 másodperccel. Oda még visszanézek
A ereszkedésnél jobban odafigyelek majd a súlypontraHa már szóba került a pedál! A gyári csak a talpam feléig ér, többször csúszott már le felfelé izommunka közben, ami elég rosszul esett. Szerintem egy hulladék. Le kellene cserélnem normálisabbra ( csak taposó ).
Ui.: hoppá meg is van a megoldás arra kérdésre, hogy miért nem húz jobban a gép 4-es és 5-ös fokozat között! Mert csak százalékot állítok és 250% esetén is kitekerem a max. 650w-ot, ezért hiába tolom feljebb, hogy még többet szeretnék ( a kis telhetetlen ), már limiten megy a verda!
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Igazából elkèpzelhető, hogy eladják 6-700 km- rel.
Hamar megunták, jobb a Netflix, akármi.
Mondjuk èn is 450 km körül járok csak, de majd csak elkezdem beletolni lassan a kilométereket.
Èn nem hiszem, hogy 3-4 èven belül eladom, vagy elcserèlem a biciklit.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Friczy
senior tag
válasz parandroid #8071 üzenetére
Az utóbbi időben (öt év távlatában) három új bringát vettem, ebből egy volt, aminek cseréltem pár hónap után a gumit (nem voltam elégedett a defektállóságával), a másik kettő azóta is jól elvan.
-
Friczy
senior tag
válasz sebgutkopf #8077 üzenetére
A range extender pedig nem rossz, kérdés persze a kapacitás. Nekem a 650Wh-s akku mellé van egy 500-as range booster, és nem hiszem, hogy minden nap szeretném az 1100Wh súlyát cipelni, viszont ha hosszabb túrára megyek, akkor jól jön a majdnem 2x-es táv.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus A68HM-Plus AMD FM2+ alaplap
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A17 (2023) Gaming notebook - R7 7735HS 16GB RAM 512GB+ 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN
- Asus H81M-K LGA 1150 alaplap
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 2024 13" M3 8GB 256GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac 27" 2020 i7 16GB Radeon 5500xt 8GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen