Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
a bátyámnak is 1-es insignia kombija van, egy nagy batár dög.
nekem nem tetszik. a gs se tetszik annyira, nekem az túl gömböc.
a kettest egy fokkal karcsúbbra szabták, az jobban tetszik. nem mondanám feltétlenül, hogy abszolút értelemben szép, de az elsőhöz képest sokkal jobb.másrészt meg van benne szubjektív faktor, ami lent áll a ház előtt, az mindig szebb lesz, mint ami távol egy tesztelő kamerája előtt forog.
[link] [link]
meg itt egy astra is: [link] -
bambano
titán
oké, doktorúr, akkor most engem analizálj ki.
volt egy kadettem, sajnos ellopták. kaptam egy g astrát céges autónak, amikor felmondtak, megvettem. tehát itt már bizonyos mértékig saját döntés volt, hogy megint opelem lett, pedig előtte azzal a konkrét autóval évekig jártam.
majd felvettek egy másik melóba, az astrát lepasszoltam az asszonynak, amikor kaptam egy fóccvágen borát melós autónak. ami olyan szuper autó volt, hogy az onnani távozásom legboldogabb perce volt, mikor az őrséget átverve leadtam az autót. és akkor vettem a bora után a vectrát.a vectrát használtam vagy 14 évig boldogan, majd ennyi ismerettel felvértezve vettem egy insigniát.
mielőtt megkérdeznéd, nem szívok semmit
-
-
bambano
titán
válasz
#90088192 #26 üzenetére
oké, mégegyszer:
SENKIT nem érdekel, hogy háromszor cseréltem vezérműszíjat. két okból:
1. mert aki majmot tart, tartson banánt is
2. mert miközben én többet fizettem a vezérléscseréért, közben egyáltalán nem fizetek a kasztni rozsdáinak eltüntetéséért, amiért te igen.
meg egy rakás más hibáért se, amiket a toyotáról írnak mostanában.tehát lehet, hogy egy tétel több, a végösszeg kevesebb.
-
bambano
titán
válasz
#90088192 #22 üzenetére
milyen elvesztegetett időről beszélsz? legtöbbször úgy ment a történet, hogy reggel bevittem az autót a szervizbe (jobb esetben előző este otthagytam az udvaron) és délutánra elkészültek vele. akkor is délután kaptam vissza az autót, amikor csak olajat cseréltek benne, meg akkor is, amikor szétborították az egészet. azoknál az alkatrészeknél, amik tucatcuccok, a márkaszervizek zömében van polcon vagy egy-két órán belül meghozza a futár.
Tehát például ami az astrához vagy a vectrához az időszaki szervizhez kell, az van raktárban. ha találnak olyan hibát is, ami nem tervezhető előre, akkor jön a futár és meghozza az alkatrészt. nem mondom, hogy nem voltak kivételek, de a két autó együtt 40 évet húzott le nálam, és ez volt zömében a tapasztalat. A vectrám egyszer se hagyott ott, az astrámat a női sofőr vagy kétszer ledarálta, illetve volt rá példa, hogy a barkács módon utólag belerakott immobilizer immobilizált, de az nem tervezési hiba.
szóval miről beszélsz?
abban egyetértek, hogy akinek munkaa eszköz az autó, annak sokba kerül, ha nem megy. maximum abban van különbség, hogy melyik márka fogja ezt megvalósítani. Nekem sokadik opelem van, és mindig azzal szembesülök, hogy emberek be akarják magyarázni nekem, hogy az én autóm, amiért én fizettem a szervizszámlákat, az rossz. De bezzeg a japánok milyen jók. És közben látom a szervizes videókon, hogy a japán autók zöme egy hulladék. Meg az van a használt tesztekben, hogy fél méteres lista a visszahívásokról. Toyotánál is. Mi a franctól jó egy autó, amire volt 15 visszahívás??? Miért nem csinálták meg a gyárban elsőre rendesen?
Azt, hogy a toyota fapados, hagyjuk. Egyrészt mert ez szubjektív is, hogy kinek mi a fapados, másrészt az is változik, hogy milyen céllal vesz autót, harmadrészt meg ha odaértél vele, akkor már megoldódott a gondod. Ha odaértél.
Én a pénztárcámmal szavaztam. 16 év vectrázás után megint opelt vettem.
-
bambano
titán
válasz
#90088192 #17 üzenetére
"Én mindig a végeredményt nézem, a bontó tele volt Holden (opel) Ford hulladékkal, míg Toyota, vagy Mazda azt úgy kellett vadászni.": jaja, a mazdát már a bontók se fogadják be, mert mire kiérsz az utcából, megette a rozsda
szóval nem akarom feltétlen azt mondani, hogy az opel jobb autó, mint a toyota (egyébként de, de most egy pillanatra maradjunk ennél), az viszont egyértelmű tény, hogy az opelnél sokkal nagyobb különbség van a népi hiedelem és a valós minőség között a minőség javára, mint a japánoknál. Az opelt mindenki hulladéknak tartja, miközben 1999-ben a g astra már galvanizált kasztnit kapott, ami 18-20 év után kezd el rohadni. Pont akkor kezd el rohadni, amikor a mazdádból a harmadik generáció esik szét. Nézegetem a műhelypornót, ott sokszor mutatnak toyotát is. Beáll a legendás toyota a csápos emelőre, felemelik, és orrán-száján dől az olaj, meg utána kell nézni, hogy a két marék visszahívásból hányat kapott meg, meg ilyenek... rotfl. azok a konkrét toyota példányok, amiket láttam a tecsőn, az mind gagyi. még a g astrámhoz képest is.ettől egy teljesen különböző történet, hogy az összes toyotát tekintve, amit az itteni kereskedésben egyszerre kiraktak, a yarisban fértem el legjobban. Szerintem és számomra a toyoták motorizáltsága, kényelme és formaterve nulla.
"Ez vajon mit jelenthet?": ez pontosan azt jelenti, amit írtam: nagy a hype. pont ugyanúgy túlértékelt a toyota, mint pl.a bmw.
igen, 60 ezrenként vezérműszíj csere. és? viszont a vectrám kasztnija 320 ezernél 18 évesen még ép. az astrám kasztnija 22 évesen még egy helyen volt csak javítva. ki nem sz.ja le a vezérműszíj cserét, ha előre tervezhető. évente egyszer beviszem a szervizbe az autót, ha tudom, hogy lejár az élettartam, előre kicseréltetem, astrán ráadásul fillérekből, és gurul tovább. a vezérműszíj csere filléres tétel a lakatosmunkákhoz képest. fél nap alatt megvan, nem vagy hetekig gyalogkakukk.
tehát az volt az eredeti állításom, hogy a rizsrakéták túlhájpoltak és ezt továbbra is így gondolom.
-
-
bambano
titán
válasz
#90088192 #12 üzenetére
ezt egyébként én sem értem.
a toyotáról meg a japán autókról az az átlagos hiedelem, hogy mennyire megbízhatóak, de amikor nem csak hiedelmekre kerül a sor, hanem pl. műhelypornóra, akkor kiderül, hogy mindegyik egy nagy rakás ócskavas. visszahívások sorozata, bajok tömege.
például ha az opel eszi az olajat, akkor az opel az pfuj. a toyota meg milyen csúcs. dehát a toyota eszi az olajat! nem érdekes, az akkor is jó.ilyen teljes elvakultság, fanatizmus szokott lenni a rizsrakéták felé. most az ízlésről nem beszéltem, hogy egyszer végignéztem egy toyota szalont és az összes autójuk úgy nézett ki, mintha betépve tervezték volna őket...
Új hozzászólás Aktív témák
lo Előzmény 1: https://logout.hu/bejegyzes/diabolis/szazezres_v6-os.htmlElőzmény 2:...
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Háztartási gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós kamerák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nintendo Switch 2
- Autós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Google Pixel 9 Pro készülékek 128gb / 256 gb / 512gb - Szép állapot, garancia, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X7 Pro 5G 12/512gb - Makulátlan, garanciális, akár beszámítással
- Xiaomi 14T Pro 12/512gb - Makulátlan, akár beszámítással
- Samsung Galaxy S25 12/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Eladó Cooler Master Masterliquid ML240L V2 RGB
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 7 - 14.5" 3K OLED Érintő 90Hz - Snapdragon X Elite - 32GB - 1TB - 2,5+év gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest