Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
NickGrabowsi
csendes tag
Sziasztok! Tapasztalt szakembert keresek, aki tud segíteni, kezdő vagyok és nem akarom magam beleásni a témába, nem szeretném elrontani, téglásítani az új készülékemet. Csak használni szeretném az androidot, nem bizgerelni a rendszert. Van itt köztetek esetleg aki (budapesti és) vállalna backup készítést, új ROM feltételt, majd rootolást? Természetesen nem ingyen kérem a segítséget. Zopo ZP600+ a készülékem, rootolva van (így érkezett a kínai shopból) MTK6582 chipsetes. Innen szeretném feltenni a legfrissebb gyári ROM-ot: http://www.zopomobileshop.com/content/9-download-zopo-mobile-latest-rom (abban bízok, hogy talán megoldja a problémámat a tárcsázónál, a default system (sötét színű témánál) hívás közben nem látszik az alsó sor: "* 0 #" gombok és ez nagyon zavar, nem tudom használni a hangpostát, meg semmit amihez hívás közben a nyomógombokkal adatot kell bevinni.) Kérem segítsetek! Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 7 3700X / RTX 2070 Super / 32GB DDR4
- Precision 5560 15.6" FHD+ IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- HP Thunderbolt 4 kábel
- XIAOMI Mop 2 Pro+ robotporszívó
- DELL Precision 3580 Tervező/Gamer Laptop/i7-1360P/16/1TB/FHD/RTX A500 4GB/4G modem/Gyári garanciális
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3443
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- AKCIÓ! Apple Pro Display XDR 32 6K Nanotexturált üveg monitor garanciával hibátlan működéssel