Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oryctolagus
tag
Sziasztok!
K Norbi invitálására itt is leírom:
Ma vennem kellett egy akkumulátor töltőt (deca mach 119), mert vasárnap már nem bírt indítani az akku.
Hétfőn már a műszerfalon is alig világított a kézifék jele.
Ez az első alkalom hogy töltenem kell, még nem volt autóm se.
Tehát rátettem délben a töltőre ekkor kicsivel több mint 2 amperrel töltötte, majd 2 órával később már 1 és most
kb 500mA körül van a műszer állása.
Az akku kissé pezseg, ez normális?
Meddig kellene még töltenem?
Nem igazán ismerek senkit akitől tanácsot kérhetnék.Ezzel a durranógáz képződéshez hogyan viszonyuljak? Kissé nyitva hagytam az ablakot, de olvastam olyat is, hogy a keletkező túlnyomás távozik az akkumulátorból a veszélyes anyag pedig lecsapódik egy labirintus szerű kialakításnak köszönhetően és visszafolyik az akkumulátorba.
Becsukhatom az ablakot a fentiek alapján?
Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1329 üzenetére
Otthon maradt, plusz venni kellene egy normálisat mert ami van az elég "100 Ft-os boltos".
Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1331 üzenetére
Tegnap töltöttem 11 órát ma szereztem egy multit és 12,93 V-ot mért.
Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1333 üzenetére
Na, akkor lemegyek és beteszem a helyére aztán mérek, mert egy mérés nem mérés.
Először nem kapcsolok gyújtást, aztán csak alapjáraton és végül fűtés és távolsági fényszóró.
Ezekből azért lehet majd következtetni valamire, ugye?
Mérjek még valamit, vagy csináljam másképpen?Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1335 üzenetére
Gyújtás nélkül: 12,64V (nyitva volt az ajtó a kilépő fények világítottak gondolom ezért csökkent le)
Alapjárat: 14,39-14,41 V
Fűtés max. és táv.fényszóró: 14,28-14,32 VPer aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
válasz crissprivat #1337 üzenetére
Igen, ritkán is járok autóval.
Legutóbb miután hosszabb úton voltam (150km), nem használtam 5 napig.
Aztán már hidegebb idő volt múlthéten és szerdán voltam a városban háromszor indítottam szerintem aznap.
Szombaton délben már nem volt indítható.Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
Üdv!
Ma ismét lemerült az akkumulátorom. Legalábbis ma délután nem indult, 12,24 V -ot mértem.
Most már lehet elviszem szerelőhöz, de előtte azért megnézem, hogy a negatív vezetéke hozzáér-e a karosszériához. Ez is lehet probléma, ha jól tudom. Erre írhatna valaki egy határozott igent, vagy nemet. ( :
Illetve arra is gyanakodom, hogy a kézikönyv alapján megadott 48Ah-s akkumulátornak nagyobb az indító árama ezért minden indításkor nagyobb a terhelés az akkumulátoron mint amit el kellene viselnie.Köszönöm a válaszaitokat!
[ Szerkesztve ]
Per aspera ad astra.
-
Oryctolagus
tag
Végül is a kérdés az az lett volna, hogy ha az akkumulátoron lévő negatív saru kábele hozzáér a kasztnihoz az okozhat-e lemerülést? Itt olvastam.
Harmadik bekezdés.
A 48Ah-s akku a kézikönyv által előírt, de csak 45Ah-s van benne.
Ebből következtettem arra, hogy talán ez is hiba forrás lehet, mert lehet hogy kisebb indító áramot tud szolgáltatni.Per aspera ad astra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest