Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz dabadab #45 üzenetére

    te ilyen univerzális megmondóemberke vagy, vagy mi ?

    leírtam kb 5-6 adatot, ha azoknak a felét veszem igaznak, még akkor is a jelenlegi technológiai eredmények tükrében már rég ilyen autóknak kellene furikázniuk. Mert hogy könnyűre építették, meg áramvonalasra, és iylen tanulmányautókból évente 5-6 is akad.....ja kéremszépen, ez 2009ben még mindig kihívásnak számít? Valószínűleg elgondolkozna az ember a sebesség megválasztásán, ha tudja, hogy ugyan kevesebbet fogyaszt, környezetbarátabb, ellenben ütközés ellen nem véd annyit. De szerintem ez beáldozható, max oka is volna körültekintőnek lenni, ha egy ütközésnél a sofőr tudja, hogy ő is veszélyeztetett. De ez cska az érem egyik oldala.

    Látom nem érted, ezért leírom érthetőbben. Adott egy kocsi, ami megvalósított, létező darab, amiben egyszerre jelenik meg a könnyű vázszerkezet, az áramvonalas test, az alacsony fogyasztás és relatíve mégis magas teljesítmény, de egy ilyen egészet még véletlenül sincs kedvük kiadni, csak évtizedekig elcsámcsognak rajta, lesz egy széria ami megkapja a hibrid meghajtást, lesz egy külön széria ami az áramvonalas testet, egy harmadik meg véletlenül a könnyebb szerkezettel fogja kelletni magát. csak annyi a problem, hogy külön-külön nem érnek semmit, lehet pár százalékos környezeti tehercsökkenés realizálható, ellenben bűn, ha módjuk és lehetőségük van rá és nem rakják egybe ezeket a dolgokat amivel 20-30% javulás is elérhető.

    A gyártók költségeiről, meg a folyamatos rinyálásukról, hogy csak akkor gazdaságos a gyártás ha milliós tételben kerül le a futószalagról, meg nem akarok elmélkedni, maradjunk annyiban, hogy az általuk elképzeltek felénél is már bőven van olyan milliárdos nyereség amit zsebre lehet rakni. Azért ma már egy autó összerakása nem olyan rohadt drága dolog, ellenben jó példa a hatékonyságra, hogy az 1 db autó legyártásához szükséges energiamennyiség exponenciális nőtt a 60-70-es évektől kezdve. Olyan fene nagy hatékonyság van ebben az ágazatban.

Új hozzászólás Aktív témák