- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Rap, Hip-hop 90'
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
te ilyen univerzális megmondóemberke vagy, vagy mi ?
leírtam kb 5-6 adatot, ha azoknak a felét veszem igaznak, még akkor is a jelenlegi technológiai eredmények tükrében már rég ilyen autóknak kellene furikázniuk. Mert hogy könnyűre építették, meg áramvonalasra, és iylen tanulmányautókból évente 5-6 is akad.....ja kéremszépen, ez 2009ben még mindig kihívásnak számít? Valószínűleg elgondolkozna az ember a sebesség megválasztásán, ha tudja, hogy ugyan kevesebbet fogyaszt, környezetbarátabb, ellenben ütközés ellen nem véd annyit. De szerintem ez beáldozható, max oka is volna körültekintőnek lenni, ha egy ütközésnél a sofőr tudja, hogy ő is veszélyeztetett. De ez cska az érem egyik oldala.
Látom nem érted, ezért leírom érthetőbben. Adott egy kocsi, ami megvalósított, létező darab, amiben egyszerre jelenik meg a könnyű vázszerkezet, az áramvonalas test, az alacsony fogyasztás és relatíve mégis magas teljesítmény, de egy ilyen egészet még véletlenül sincs kedvük kiadni, csak évtizedekig elcsámcsognak rajta, lesz egy széria ami megkapja a hibrid meghajtást, lesz egy külön széria ami az áramvonalas testet, egy harmadik meg véletlenül a könnyebb szerkezettel fogja kelletni magát. csak annyi a problem, hogy külön-külön nem érnek semmit, lehet pár százalékos környezeti tehercsökkenés realizálható, ellenben bűn, ha módjuk és lehetőségük van rá és nem rakják egybe ezeket a dolgokat amivel 20-30% javulás is elérhető.
A gyártók költségeiről, meg a folyamatos rinyálásukról, hogy csak akkor gazdaságos a gyártás ha milliós tételben kerül le a futószalagról, meg nem akarok elmélkedni, maradjunk annyiban, hogy az általuk elképzeltek felénél is már bőven van olyan milliárdos nyereség amit zsebre lehet rakni. Azért ma már egy autó összerakása nem olyan rohadt drága dolog, ellenben jó példa a hatékonyságra, hogy az 1 db autó legyártásához szükséges energiamennyiség exponenciális nőtt a 60-70-es évektől kezdve. Olyan fene nagy hatékonyság van ebben az ágazatban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- E-roller topik
- iPhone topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Tőzsde és gazdaság
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Bezámítás! Lenovo IdaPad Gaming 3 Gamer notebook - R5 7535HS 16GB DDR5 512GB SSD RTX 3050 6GBB WIN11
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest