Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#50) nb_store válasza alamuszi (#38) üzenetére


nb_store
csendes tag

Ez így nem teljesen igaz. A gyárilag is szériaszámmal ellátott HP termékeket az újraértékesítés során felül kellene matricázniuk egy új, de a gyárival megeggyező tartalmú címkével, ami tudatja, hogy a termék újraértékesített és az új product number a régi + "R". Ez nagyon lutri dolog, mert van hogy az érkező összes terméken szerepel ez a matrica, van hogy egyen sem. A másik gond, az új matrica minősége. Amíg a régi nagyon korrekt módon van kialakítva, egy plusz fólia réteg védi a külső behatásoktól, addig az újat semmi nem védi és könnyen kopik. Kaptunk már párszor vissza garanciába olyan gépet, aminek a szériaszáma olvashatatlanra kopott és csak úgy tudtuk beazonosítani a terméket, hogy le kellett kaparnunk azt, hogy lássuk mi van alatta. Szerencsére a régi, gyári matricát sosem bántják. A gép dobozáról egyértelműen kiderül, hogy újraértékesített, mivel teljesen más dobozban van, mint az újak és az oldalán is világosan szerepel a HP Renew felirat az új product number-el együtt.

Szintén fel kellene vinniük az új product numberrel a rendszerbe az újraindított garanciát, amit az esetek 90%-ában meg is tesznek, de ez is emberi tényezőkön múlik és előfordulhat figyelmetlenség. Mert ugye nincsenek Renew termék gyártósorok kínában, ezt a folyamatot nem lehet teljesen automatizálni. Ezért van az, hogy egy Renew terméknél az ügyfél kétféle képpen is megnézheti a HP rendszerében, hogy az garanciális-e. Viszont a tőlünk kapott számlán egyértelműen, tisztán és világosan szerepel, hogy a termék újraértékesített és a product number tartalmazza a kérdéses "R" betűt. Arra, hogy az ügyfelek esetleg saját felelősségükre kijátszák a HP garanciális rendszerét, nincs és nem is lehet ráhatásunk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.