Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee5016
őstag
Ha valaki jár még erre és érdekli nálunk ez most így működik...de máshol is ezek az alapok....
Azóta már ez a rendszer az éberségjelzőhöz hasonlóan,ha emberi(esetünkben helytelen sebesség) hiba van beavatkoznak..azaz megállítják a szerelvényt....
Érdemes megfigyelni tehát..egy adott jelző,már a következő 200m-re vagy akár 2 km-re lévő következő jelzőt is előrejelzi...
VIDEO
Azóta a sűrűn villogó zöld már nem érvényes,és nem használt jelzés
Tehát nekem itt sántít a "szándékos gyorshajtás"[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Ivan15
senior tag
.. lehet, hgoy a 80-as sebessegkorlatozas a szakaszon friss/aznapos volt, annyira, hogy a mozdonyvez is elfelejtett a "füzetebe" nezni? (bar a kanyar sztme nem ugy nez ki, mint amit normal esetben 190-el rongyolnak keresztül) -es ezert talan az automatikus fekezes a vonaton mar aktiv volt, es igy a kanyarnal a sebesseg mar csak 150 ...
Egyebkent latszik a videon, hogy a mozdony utan az elsö kocsi elejen szetszakadt a vonat, ami leemelte a mozdonyt is a sinröl. Egy csoda, hogy tulelte ...
((mivel a vonaton minden adat lekerhetö es a palyaszakasz is egyertelmü a tablak miatt, a igazsag, az igazi ok hamarosan ki fog derülni))[ Szerkesztve ]
-
sztanozs
veterán
Euronews-nak van egy kb 15-20 perces műsora, amit egész nap nyomatnak. Egy két napig érdekes, de aztán elég unalmas. Digitális földfelszíni adáson már elérhető tavaly óta.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
Dany007
veterán
Na ezért örültem meg amikor pár hete olvastam, hogy ősszel jön a magyar EuroNews. Ami elvileg teljesen független lesz mindentől és mindenkitől ahogy eddig is más országban. Főként külföldi hírekkel.
Végre talán lesz valami értelmes és független hírcsatorna itthon.
Már rohadtul elegem van, hogy a két kereskedelmin és az m1-en is gyilkosságok meg ilyen olyan bűntények vezetik a híreket, ellenben mikor háború kezdődik tőlünk kicsit délre azt pl csak 2 nappal később a hírek utolsó részében mondták be. Ami azért vicc.
Ja és a töltelékhírekről nem is beszélve. Minden napra kell, hogy legyen valami állatkertes hír, hogy mosómedve épp mekkorát szart és hasonlók. Vagy hogy Oláh Ibolya leszbikus... Ez is volt esti híradóban... Brutálisan mélyre süllyedt a színvonal. -
-
feka007
veterán
Hát elég sokan akarják tudni ilyenkor, hogy mik a fejlemények. Ha történik vmi fontosabb dolog, akkor úgyis lekerül a porondról. Egyébként meg pl. közszolgálatin a híradóban mik vannak állandóan, +10 munkahely itt, +20 munkahely ott, növekszik a gdp 0,1%-kal jee, azt ennyi a híradó
-
zolee5016
őstag
Régen ,még a vezérek megtehették,ha meghaladták a jelzőt,vagy a vonatbefolyásoló berendezés kiugrott hibára,akkor restartolták a rendszert és továbbmentek...Erre ma már esély sincsen egy személyszállító vonaton....Nagyobb kontroll van menet közben a jművezetőn...mint akár magán a szerelvény állapotán,(mert az alkalmas a forgami szolgálatra amit indulás előtt ellenőriznek!!??)mert a fő hibaforrás bizt.tech szempontból elsősorban emberi lehet mindig ...
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Lenry
félisten
biztosan nem rúgták volna ki másnap, ha a határ fölött megy, és nem maradt volna fönn másfél évig a Facebookján a kép, mert biztosan nem félt, hogy valaki meglátja...
teljesen logikus.(#15) zolee5016 ez meg a másik. egy vonat nem annyival megy, amennyivel a j.vez akarja, hanem amennyit a biztber enged.
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
zolee5016
őstag
Az a fura az egészben...hogy mint a MÁV-os hasonlat is mutatja,nemigen vannak erre a féle szolgáltatásra rákészülve a hispánok.Nálunk is száguldoznak Railjet-ék 180 -al Bp-Győr között....( foltozzuk is az 1-es fővonalat rendesen.) ....Viszont..egy vonatot nem lehet csak úgy száguldásra bírni,mert a jelző.és biztosítóberendezések azonnal megállítják,ha a pályaszakaszon a megadott legnagyobb sebességet túllépi a szerelvény....tehát ha arra a szakaszra engedélyezték a 200km/h -t akkor aki azt eldöntötte,az a hibás,nem aki annyival ment.....hiszen a 80-as kanyar előtt kb 2-3 térköznyire már lassújel van érvényben,amit ha a vezető nem abszolvál....a biztositóberendezések azonnal fékezik a szerelvényt.Itt valami más sem stimmel,csak könnyebb elkenni a vezetőn a dolgot.........mert a legnagyobb sebességet nem lehet túllépni...mert én azt akarom....
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
feka007
veterán
Maga írta, hogy a határokat feszegette, akkor biztosan a megengedettel ment.. Majd mindjárt el is kezdek sajnálni egy ilyen pöcst, aki 190-nel megy a 80-as helyen. Ez ugyanolyan, mint a BMW-s, aki azt hiszi, hogy ő "tapasztalt vezető", és neki "komoly autója van", ezért ő transzcendális, megteheti. Csak még az is normálisabb, mert a kocsijával azért 80 embert nem tud kinyírni
-
Lenry
félisten
-
feka007
veterán
Pedig inkább ez legyen a téma akkor már, mint a royal baby születése.. Szerintem elég durva, hogy egy ilyen megtörténhet egy komplexusos kalauz miatt, és hogy ezt nem szűrték ki előtte, mikor még fácséra is posztolgatott. Ha ez Indiában vagy Kínában történik, akkor senkit nem érdekelne, de Spanyolországtól azért többet várna az ember
[ Szerkesztve ]
-
Gergosz2
veterán
lehet én vagyok érzéketlen de baromira hidegen hagy ez a hír
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Vladi
nagyúr
Nem sokat tudok erről a balesetről. De az biztos, hogy a vasút nem csak úgy megy, mint a közúti közlekedés, hogy Sanyi vidd már át a szuperexpresszt Sevillába... Bonyolult szabály és ellenőrző rendszer van. Minden vonatról pontosan tudják hol van éppen, mit csinál. Milyen a pálya állapota, a jelzőké, a vonaté, minden percre pontosan meg van tervezve. stb.
Elég sok adatot kéne átnézni ahhoz, hogy bármit lehessen mondani.
il sole non sorge più ad Est!
-
E.Kaufmann
veterán
Túl sok mostanában a vonatbaleset. Nem lehet hogy tevékenykedik egy újabb Matuska Szilveszter mostanában? Ő se csak Biatorbágyon pukkantott.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Lenry
félisten
azért a Renféről tudni kell, hogy nem egy Deutsche Bahn... sok tekintetben nem.
ez a szupervonatos dolog is kb akkora vállalás nekik, mintha a MÁV ugrana neki. pénzük is kb annyi van rá.Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Avicularia
veterán
Svédországban is van gyorsvonat 200 feletti sebességgel.[link]
Miért ne tolhatta volna neki annyival? Csak rossz helyen nyomta a gázt -
feka007
veterán
Ilyenkor azért jó, hogy nálunk már 120-nál kisiklanának a vonatok mindenhol, ezért nem is lehetne ekkora katasztrófa
-
finest
addikt
Úgy értetted, h sajnálod, akinek lelki sérülést okozott? A mentálisan sérült az, akinek elmebaja van.
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Vakegérke
félisten
A hírek szerint az automatikának is érzékelnie kellett volna a gyorshajtást, és megállítania a szerelvényt. Most azt vizslatják, hogy az adott pályaszakasz rendelkezett-e biztonsági berendezésekkel.
Ahány hír, annyiféle.
Tény, hogy akár koronás is lehet a fő, ha a felelősé, porba kell hullania.Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Lenry
félisten
azért tőled egy picit több utánjárást vártam volna, mint hogy felülj egy ilyen bulváros hisztikeltésnek
persze, hogy ment 200-zal... mert lehetett annyival menni. ez egy szuperexpressz volt, egy olyan pályán. nem a kelebiai gyorsról van szó.
tavaly március óta egyetlen Renfe-s dolgozó sem szúrta volna ki a képet, ha az bármi veszélyeset jelentett volna? ne már...Az El País szerint a fedélzeti monitoron kigyulladt a sebességtúllépésre figyelmeztető vészjelzés, de a mozdonyvezető a fékezés ellenére már nem tudta elkerülni a balesetet.
na ez az, ami nem létezhet.
200-as szakasz után rögtön jön a 80-as kanyar és csak akkor gyullad ki a lámpa? no way
a lámpának akkora távolságban kell kigyulladnia, hogy biztonságos sebességre tudd lassítani a vonatot.abban a kanyarban valami komoly gebasz történhetett, és nem biztos, hogy csak a j.vez. hibázott
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
bambano
titán
/set topic open.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest