Hirdetés

2024. február 27., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5) Lord Patrick


Lord Patrick
újonc

Sziasztok.

Én is hasonló képpen jártam, azzal a különbséggel, hogy nekem még egy régebbi tipus / Porsche 911 turbo / van.
1,5 éve mutatott nekem kalibrálási problémát a fent emlitett 888 -as hibakóddal.
Már majdnem kidobtam, mondván, hogy elromlott, de nem volt szivem, mert annyira szép a dizájn :D

Ma reggel irtam a Fanatec supportnak, és beszámoltam a történtekről.
1 órán belül megjött a válasz, hogy minden gond nélkül postázzák részemre az optikai szenzort, amit itt és már angol fórumokon is láttam.
De mielőtt elküldik, tegyek egy próbát azzal, hogy megtisztitom az érzékelőt, mert nem minden esetben szükséges a szenzor cseréje.

Kormány szét, burkolatot le, száraz papirzsepi a kézben, és neki álltam tisztitani az amúgy is számomra szinte pormentes alkatrészt.
Ez kb 2 percet vett igénybe, az összes többi alkatrész szemrevételezésével együtt.

Burkolat vissza kormány fel.

Kábelek a helyükön, kormány az asztalon.
Kalibrálás kezdődik, eddig minden ok.
Várok 10 mp-et, semmi, 1 percet, semmi, ezután már kezdtem bizakodó lenni, hogy esetleg mégsem kell visszairnom a supportra, hogy küldhetik a csomagot, ami mellesleg 15 Euró + postaköltség.

És láss csodát, mintha ma bontottam volna ki a dobozból. A termék hibátlan.

Örömömben egy kávé elfogyasztását követően, elkezdtem róni a köröket egyik kedvencemmel az F1 2012 -vel, Szeretett vezérlőm azóta is gond nélkül, kitartóan üzemel.

Természetesen irtam a supportra egy köszönő levelet a gyors reagálás, és a segitőkészségük miatt.

Az egészből csak akartam kihozni, hogy a Fanatec support-ja tényleg gyors és segitő kész, de ami a legjobban meglepett, hogy bár nekik pénzük lett volna belőle, ha eladják a szükséges alkatrészt, de nem beszéltek rá a vásárlásra. Én ritkán találkozok ilyen terméktámogatással.

Remélem van akinek tudtam ezzel segiteni. :))

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.