Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4301) Alibaba5 válasza 0843 (#4299) üzenetére


Alibaba5
tag

Nekem sehol nem kattog, semmi hang nincs

(#4302) 0843 válasza Alibaba5 (#4301) üzenetére


0843
csendes tag

Koszi. Akkor szerintem irok a care centernek hogy mi legyen mert ez a hang idegesit. Olyasmi mint amikor valami patentos gombot nyomunk ossze. Mondjuk erdekes az biztos.

(#4303) hemaka válasza 0843 (#4299) üzenetére


hemaka
nagyúr

Csainaljak meg rendesen, mert nalam sem kattog, pedig mar tobb, mint egy eves.

(#4304) 0843


0843
csendes tag

Közben írtam nekik hogy mégis mit csináljak. Vigyem vissza vagy valami. Bár szerintem holnapig nem lesz válasz mivel már lejárt a munkaidejük. De remélem beveszik újra a telót és megcsinálják vagy kicserélik mert ez így gáz. Viszont ha hozzá is nyúlnak egy újabb iglass mehet a kukába....

(#4305) zso73 válasza 0843 (#4299) üzenetére


zso73
veterán

Nekem nem kattog, pedig egy éve nyúzom.... Lehet, hogy az akksi rögzítő ragasztó szalag vékony, és az enged el. Ha megnyomod,akkor összetapad a helyével, és aztán elenged......A videó alapján a jobb felső sarokban kell csinálja.Videó

Volt már akksi csere ? Vagy komolyabb javítás ?

"A mosoly olyan, mint egy ablakban felgyúló fény, amellyel a lélek jelzi, hogy a szív otthon van."

(#4306) 0843 válasza zso73 (#4305) üzenetére


0843
csendes tag

Alapból kattogott és ezért cserélték ki most csütörtökre a kijelzőt. Csak most hogy elhoztam még jobban kattog és nem csak középen hanem már kicsit a szélek felé is és érződik hogy kicsit nem nagyon de befele mozdul a kijelző teteje ahol a fém keret megy.

Amúgy most hétfőn beviszem újra aztán hátha nem zavarnak majd el hogy megint megyek. Mert a péntek délután írt levélre még nem kaptam választ. Csak kicsit idegesítő mert ha csak ott fogom meg már kattog.

(#4307) TechN7ne válasza 0843 (#4299) üzenetére


TechN7ne
nagyúr

Hova vitted be?
Hivatalos szervízben nincs kijező vagy bármilyen alkatrész csere ,az egész készüléket cserélik egy újra...

(#4308) 0843 válasza TechN7ne (#4307) üzenetére


0843
csendes tag

A CareCenterbe mivel az almariumosrol rosszakat irtak az icentre pedig zarva volt szombaton akkor.

(#4309) TechN7ne válasza 0843 (#4308) üzenetére


TechN7ne
nagyúr

Nagyon rossz helyre vitted ,már az új telefonod nyomkodnád! :(
Nekem már két darabb i8+ t is kezeltek fődarab cserével ,időpont foglalás után (mert csak úgy működik) 2 nap munkanap kaptam is az sms t hogy mehetek az új teloért.
Vaku és home gomb probléma miatt.

Hívatalos 1 év garancián belül az apple nem is javítja a telefonokat ,cseréli rögtön.
Valoszinűleg ezt a lehetőséget buktad is ,mert belenyúltak a készülékbe.

[ Szerkesztve ]

(#4310) 0843 válasza TechN7ne (#4309) üzenetére


0843
csendes tag

Köszi. Hát amúgy annyira kivagyok már. Először szórakozik velem a Telekom és a Telemax most meg innen jött vissza olyan telefon ami semmivel sem jobb mint az előző.

Viszont holnap mindenképp bemegyek vele Budapestre. Viszont Te mit javasolnál hova vigyem akkor be? Ahol foglalkoznának velem. Egyébként még van az egy éves garanciából meg adtál azt a 90 naposat is. Viszont holnap leszeretném zárni a dolgot azzal ha beviszem valahova viszont így érdekelne a tanácsod ebben.

Bár annyira már már megalázónak érzem hogy ennyit kell szórakoznom egy ilyen drága telefonnal. Köszi amúgy tényleg a tájékoztatást bár mint a Telemaxos dolognál itt is utólag lesz okos az ember. :)

(#4311) TechN7ne válasza 0843 (#4310) üzenetére


TechN7ne
nagyúr

Először ITT kell időpontot foglalnod ,személy szerint én a Andrássy út 36, 1061 cím alatt intéztem eddig mindent ,oda is kértem.
Viszont nem akarom az ördögöt a falra festeni ,ha már hozzányúltak lehet nem fognak vele foglalkozni. Kikerülve minden fajta szolgáltatót vagy adott boltot rögtön így kellet volna hogy tegyél. Őket nem érdekli honnan van a készülék míg nem letiltott vagy esetleg lopott ,elég ha beviszed magában a telefont és kész ,már helyben rádugják egy tesztprogramra és ellenőrzik ,természetesen ez mind a 1 év hivatalos garancia időn belül (készülék első bekapcsolásától számított 1 év).

(#4312) 0843

Maga a készülék már elmúlt 1 éves ,vagy hogyan aktiválták újra a garanciát?
Hivatalos szerviz csak 1 évesnél fiatalabb készülékeket kezel.

[ Szerkesztve ]

(#4312) 0843 válasza TechN7ne (#4311) üzenetére


0843
csendes tag

Köszi.

Szerencsére a Telemax nem nyúlt bele mert a Telekomos vásárlástól kezdve lejárt az egy év. Aztán a Care Centerben aktiválták elvileg az egy évet mert nem volt. Aztán úgy küldték el garanciára.

Amúgy ide is elég vinni a vásárlási papírokat? Mindenesetre foglalok aztán ha kapok a lehető leghamarabb beviszem hátha lesz megoldás. Elvégre azért csak egy hivatalos szervizben volt eddig is és nem a sarki szervizben. Köszi amúgy a tájékoztatást. Amúgy írtam nekik facen üzenetet hátha mire Budapestre érek addigra megmondják i lesz. Aztán remélem lesz megoldás csak eléggé ideges vagyok már.

(#4313) 0843


0843
csendes tag

Bár most látom hogy az Andrássy úton nincs szabad időpont. Akkor szerinted érdemes máshova? Vagy Telekomos garanciás telefont csak oda lehet vinni? :)

Csak a Váci útra van szabad időpont. Sőt már oda se :D

[ Szerkesztve ]

(#4314) TechN7ne válasza 0843 (#4313) üzenetére


TechN7ne
nagyúr

Mindegyik istyle nak ugyan azt a szolgáltatást kell nyújtani ,attól hogy én az Andrássy t preferálom még nem jelent semmit.

(#4315) 0843


0843
csendes tag

Egyébként az iCentre szervizéről milyen tapasztalatotok van? Mivel az iStyle-hoz esélytelen belátható időn belül időpontot foglalni.
Valamint abból lehet probléma hogy pl. CareCenteres szerviz után másikba viszem a telefont? Vagy az ilyen dolgokon nem szoktak fennakadni?

(#4316) xmad


xmad
őstag

rendeltem az apple storeból adaptert. valóban ingyen küldik. ups express szállítással. holnapra itt is lesz

(#4317) 0843


0843
csendes tag

Kozben voltam az istyleban es a carecenterben is. Elkuldtek mind a ket helyrol hogy ez nem hiba csak esztetikai dolog amivel a szerviz nem foglalkozik. Szoval nem kicsit bosszanto meg majd egy evet ilyen telefonnal lehuzni. Bar irtam az icentrenek hogy ok mit gondolnak de a vege az lesz hogy szepnek meghagyni a telefont majd ha kijon az Xs Max utodja szepen rasozni egy adokveszekesre es szurkolni hogy nem nyomkodja felul....szomoru hogy 350 ezerert egy kattogo mozgo kijelzos telefon jar az embernek.

(#4318) ro3000


ro3000
tag

Sziasztok! Nem vagyok benne biztos, de nekem úgy tűnik, hogy tök mindegy milyen böngészőt használok, akkor is a safari motor megy. Jól gondolom?

(#4319) mtm800 válasza ro3000 (#4318) üzenetére


mtm800
senior tag

sztem jól gondolod

[ Szerkesztve ]

(#4320) lugosi válasza ro3000 (#4318) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én is így tudom.

(#4321) hemaka válasza ro3000 (#4318) üzenetére


hemaka
nagyúr

Jol gondolod.

Apple has never allowed third-party browsing engines. Developers can build browsers, but they’re always just wrappers for the platform’s Webkit-based first-party engine. The oldest API for this in iOS is called UIWebView.

Ami most mar WKWebView nevre hallgat, de a lenyeg nem valtozott, csak a sajat engine mukodik iOS alatt.

(#4322) 0843


0843
csendes tag

Lehet unalmas már a mozgó kijelzős telefon téma de ma felhívtam vele az apple ügyfélszolgálatot és csak néztek hogy elzavartak az istyle-ból (ahol előtte facen azt írta az ügyfélszolgálatos hogy nyugodtan vihetem oda) és arra is hogy esztétikai dolognak minősítve elzavartak a care centerből is. Mert szerintem ez egy olyan probléma ami egy ilyen telefonnál nem normális és nem maradhat. Azt mondták írjak nekik rájuk hivatkozva meg keressem fel a többi hivatalos szervizt.

Valamint ha nem járok sikerrel akkor hívjam vissza őket esetszámmal és magas szinten is lehet próbálkozni valami megoldással. Bár nem tudom azzal ellehetne-e érni valamit.

Az viszont érdekes hogy az icentre sem nagyon akar válaszolni a levelemre. Igazából még én érzem magam kellemetlenül mert hibás telefont kaptam.

(#4323) hemaka válasza 0843 (#4322) üzenetére


hemaka
nagyúr

Akartam is javasolni, hogy nyugodtan fordulj a hivatalos ugyfelszolgalathoz, vagy akar mehetsz fentebb is, ha tudsz angolul. Majd onnan rajuk szolnak, mert rohej amit azzal a mobillal muvelnek.

(#4324) 0843 válasza hemaka (#4323) üzenetére


0843
csendes tag

Ráadásul a többi szerviz meg azt írja még az icentre is hogy care centerezzek mert ott volt a készülék.

Amúgy most az lesz hogy írok egy levelet a care cenernek és ha nem reagálnak akkor visszahívom az ügyfélszolgálatot. Igaz ilyen komolyabb szinten hogy egy telefon problémát lebeszéljek nem megy az angol de az ügyfélszolgálat azt írta ebben tudnak segíteni (lehet ciki de középfokú vizsga ide vagy oda de ezt nem kockáztatnám meg hogy hülyeségeket mondjak). Aztán hátha sikerül elérni valamit mert a care center az utolsó levelemre mielőtt bevittem nem reagált semmit. De majd meglátjuk mi lesz de az eladó nagyon erőltette hogy ő nem hall semmit meg elküldhetjük de ne várjam hogy megint kijelzőt cserélnek (igaz itt lehet már az egész telefont kellene). Aztán meglátjuk ha szóba hozom hogy az ügyfélszolgálatot megemlítem hogyan állnak hozzám mert ha sehogy akkor jöhet a visszahívása és a külföldiek bevonása.

Amúgy már a kijelző rész aljánál is kattog nem csak felül...de állítják nem csinálja. Mondjuk még a 70 éves nagyapámnak is feltűnt a dolog amikor kíváncsiságból megmutattam neki ő észre veszi-e mert a fiatal eladó nem nagyon. Meg arra hogy ez nem befolyásolja a használatot mert esztétikai hiba kb azt mondta az ügyfélszolgálatos hogy hülyeség mert ennyi erővel egy törött kijelzőt sem kellene javítani mert úgyis lehet még éppen használni. (bár tény az nem a telefon hibájából törik de példának mondta)

(#4325) hemaka válasza 0843 (#4324) üzenetére


hemaka
nagyúr

Jo, hat az ilyen helyeken nem foglalkoznak ilyenekkel, alkalmi suketek altalaban. Nekik ez nem hoz penzt, nincs benne jutalek, szoval ugy is kezelik, ami eleg felhaborito.
De ne add fel, addig cseszegesd oket, amig nem cserelik ki a mobilt.

(#4326) 0843 válasza hemaka (#4325) üzenetére


0843
csendes tag

Teszek most egy próbát aztán ha nem reagálnak jöhet az angol nyelvű ügyfélszolgálat.

Amúgy szerinted hülyeség lenne beleírni a levélbe hogy az apple ügyfélszolgálat ezt javasolta arra az esetre ha nincs megoldás?:)

(#4327) hemaka válasza 0843 (#4326) üzenetére


hemaka
nagyúr

Az angol nyelvuben nem kell megemliteni, csak azt, hogy mindenhonnan elhajtottak es egy videot csatolni, hogy mi is a hiba.

(#4328) 0843


0843
csendes tag

Azóta jött a válasz a Care Centerből hogy "Természetesen behozhatja hétfőn a készüléket." Bár én már kicsit félek bevinni mert az eladó hát nem volt épp a kedvesség mintája. De azért beviszem hátha lesz valami a dologból.

(#4329) D4ni válasza 0843 (#4328) üzenetére


D4ni
őstag

Én megjártam korábban az icentrével(részben), az istyle legyen mindig az elsődleges.

"Fujigama? Nem ismerem ezt a márkát. - Csak kívül Fujigama, belül Sony "

(#4330) 0843 válasza D4ni (#4329) üzenetére


0843
csendes tag

Hát igen tanultam belőle. Mondjuk most hogy már az ügyfélszolgálat is szóba került talán nem fognak szemétkedni. Hétfőig meg kihúzom már a telefonnal mert most bevihetném holnap is de az ünnepek előtt nem lenne sok értelme. Bár azért kicsit félek hogy majd visszaküldik utána is de legalább én megteszek mindent a dologért és nem hagyom annyiban.

(#4331) Kezuk


Kezuk
újonc

Sziasztok!

Egy I8-am van és egy kicsit az SE után furának érzem a kamerát. Kicsit, illetve nem kicsit túlhúzza a fényeket. Szerintetek ez normális? Ti is találkoztatok ilyennek?

Például:

[kép]
[kép]

Üdv

[ Szerkesztve ]

(#4332) 0843


0843
csendes tag

Még egy kérdésem lenne aztán tényleg visszafogom magam. :)

Az Almáriumról nektek mi a tapasztalatotok? Mert még délelőtt nekik is írtam és ők azt mondták nyugodtan vigyem be megnézik attól függetlenül hogy a Careesek már belenyúltak.

Most azon vagyok hogy hétfőn beviszem a Carebe miután írtam nekik viszont B tervnek itt lennének ők akik nem ráztak le mint az iCentre vagy a másik hely. Bár remélem a Care Center végre komolyra veszi a dolgot és beveszik a telefont. Csak most hétfőig is ezen kattogok végig annyira kivagyok már.

(#4333) marsu. válasza 0843 (#4332) üzenetére


marsu.
senior tag

Asszem már nem hivatalos szervíz, de néhány éve még azok voltak (aztán lehet most is). Nekem egyik barátom ott cseréltette garanciába a macbook-ja kijelzőjét és pont ott voltam vele amikor bevitte. Szerintem teljesen korrektek és normálisan beszélnek az ügyféllel. Aztán persze ezt eladója is válogatja...

(#4334) 0843 válasza marsu. (#4333) üzenetére


0843
csendes tag

Értem.
Amúgy mailen tényleg normálisak voltak de már csak a Carebe megyek elsőnek.
Valószínű hivatalos még mert az ügyfélszolgálatos őket is elküldte.

(#4335) hemaka válasza Kezuk (#4331) üzenetére


hemaka
nagyúr

restart megvolt?

(#4336) Kezuk válasza hemaka (#4335) üzenetére


Kezuk
újonc

Igen. Volt restart, újratelepítés itunes-ből és clean reinstall is. Ugyan azt produkálja.

(#4337) hemaka válasza Kezuk (#4336) üzenetére


hemaka
nagyúr

Akkor ha meg mindig csinalja, szerviz. Ez uj keszulek vagy most kezdte ezt a hibat produkalni?

(#4338) galaxys80 válasza marsu. (#4333) üzenetére


galaxys80
veterán

A honlapjuk szerint [link] most is hivatalos szerviz.

De itt [link] is azt írják.

Bakker győriként nem is tudtam róla, hogy van a városunkban is Almárium Pro. :Y

[ Szerkesztve ]

(#4339) tboldi válasza galaxys80 (#4338) üzenetére


tboldi
nagyúr

Pár hónappal ezelőtt én is meglepődtem, amikor sétáltam az Extreme Digital felé. :D

(#4340) TechN7ne válasza Kezuk (#4331) üzenetére


TechN7ne
nagyúr

Nekem kezdetek óta nem jött be az i8/x kamerája ,selfijük meg kimondottan zavaros.

(#4341) Kezuk válasza hemaka (#4337) üzenetére


Kezuk
újonc

Zsír új.

A párom is kapott egy új i8-at. Annak is kicsit fura a kamerája. Tesztelgetem...
Köszi a feedbackeket.

(#4342) Skorpio.59


Skorpio.59
aktív tag

E-mail érkezésekor nincs figyelmeztető hang(Gmail),egyszerűen eltűnt.Mail megjelenik az értesítésekben és nagyjából ennyi.(8+) Az órán (s3) virít egy piros kis pötty,de ez sem jelez ,sem hangal,sem rezgéssel.
Komolyan mondom,már bánom ,hogy feltettem a12.0-át.Azóta elég fos lett ....
Nahh..mire ezt leírtam,megjött a hang a telefonon a mail re ,igaz az óra nincs a kezemen.
Elképzelhető,hogy ha az óra nincs a kézen akkor van hang,ha kézen van akkor nincs?

[ Szerkesztve ]

Adj szárnyakat a kisgyereknek,de hagyd,hogy magától tanuljon meg repülni!

(#4343) jeromosi válasza Skorpio.59 (#4342) üzenetére


jeromosi
aktív tag

Sziasztok.
Ha a kezeden van az óra, a telefon nem jelzi az értesítéseket.

(#4344) Skorpio.59 válasza jeromosi (#4343) üzenetére


Skorpio.59
aktív tag

Igen így van,illetve az óra sem jelzi sem hangal,sem rezgéssel.Ez csak mail-nél van így.Az üzenetek rendesen jönnek úgy ahogyan kell,hang és rezgés.Felmentem angol oldalakra is,ott is elég nagy “irodalma”van a témának.Pár hete van ez a jelenség náluk is.Többen beszéltek a supportal.A következő frissítésig várni kell,ez volt a válasz...(Bug)

Adj szárnyakat a kisgyereknek,de hagyd,hogy magától tanuljon meg repülni!

(#4345) 0843


0843
csendes tag

Sziasztok!

Mivel nem szeretnék ismét egy felesleges 320km-es utat a 8 Plusom miatt szeretnék tanácsot kérni Tőletek mivel szerintem tapasztaltabbak vagytok szervizes ügyekben. :)

Mivel legutóbb elzavartak hogy úgyse csinálnak semmit meg ez nem befolyásolja a használatot az hogy enyém mozog felül a kijelző és úgy kattog hogy olyan hangot ad ki mintha törött üvegre nyomnánk rá egy pl fémlapot.

Szóval szerintetek milyen indokkal menjek oda vagy mit mondjak nekik? Hiszen a garanciális kijelző csere nem oldotta meg csak felerősítette a fenti dolgot. (bár a kedves eladótól megkaptam hogy ne gondoljam ám hogy megint kijelzőt cserélnek nekem) igaz lehet az egész telefont ki kellene.

Vagyis aki tudna tanácsot adni annak nagyon hálás lennék hogy mi az amivel semmiképp sem tudnak elküldeni. Bár az is igaz hogy az iCentre és az ügyfélszolgálat szerint sem volt jogos hogy nem vették be ilyen indokkal. Amúgy nem mindig kattog meg mozog de hiába tagadták ők hogy nem hallják és érzik még a csoporttársamnak is feltűnt tegnap amikor kíváncsiságból odaadtam neki hogy észre vesz-e valamit. Jó nem lötyög meg ilyenek de ez akkor sem normális.

Vagy B tervként lenne hétfőn az Almárium Pro akik azt mondták bevizsgálják ha beviszem.

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget aki tud.

Viszont hogy ne menjen el más irányba ez a téma azt hozzáteszem hogy magát a telefont nagyon szeretem és teljesen elégedett lennék vele a fenti dolgot leszámítva. Bár kicsit fura hogy ez az utolsó "hagyományos" iPhoneom :)

(#4346) RicsiBond007 válasza Skorpio.59 (#4342) üzenetére


RicsiBond007
újonc

Nekem telefonon is hanggal, ilettve órán (zenwatch 2) is jelzi a Gmail értesítéseket...

(#4347) Skorpio.59 válasza RicsiBond007 (#4346) üzenetére


Skorpio.59
aktív tag

Ennek őszintén örülök,de most egy iwatch series 3-ról van szó.....

Adj szárnyakat a kisgyereknek,de hagyd,hogy magától tanuljon meg repülni!

(#4348) 0843


0843
csendes tag

Hát nekem marad a B terv az Almárium mert megkaptam ma hogy ennyi hibáért akármit csinálok nem fogják kicserélni és javítani.... Bár ezek után félek hogy onnan is elhajtanak. :) Na mindegy 10-11 hónapot valahogy kihúzok vele aztán mehet az adok veszekesbe...:)

(#4349) 0843


0843
csendes tag

Amúgy így hogy fedezem fel az új ios-t néztem ezt az akku állapota funkciót. Mondjuk nekem nem tűnt fel hogy sokkal hamarabb merülne a 8 Plusom bár tény egész napot már nem bír ki ha sokat használom.

Na de nálam az akku maximális kapacitása 88%. Ez normális egy 1 éves telefonnál? Van ismerősöm akinek a 6 Plusa jóval régebbi de mégis 86%-on van.

(#4350) Alex91 válasza 0843 (#4349) üzenetére


Alex91
félisten

Nalam a 4 eves i6 az Apple szerint 88%-os kapacitasu. Szep es jo, csak mondjuk ugy 30% toltottseg eseten hirtelen leeshet a feszultseg, es a keszulek kikapcs. Szoval errol az akku allapot mutatasrol a velemenyem, hogy xart se er...

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.