Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz narumon #152 üzenetére

    "Évek óta még Windowsosba sem fektettek."

    Azért a Portal 2 például nem fillérekből készült az tuti.

    "Ezeket meg egy indie stúdió is simán le tudta volna rakni az asztalra."
    Portal 2-t egy indie stúdió megcsinálná ugyanolyan minőségben, mint a Valve? Ez nagyon nem valószínű. A töredékét nem tudnák elérni.

  • Vesa

    veterán

    válasz narumon #151 üzenetére

    Egy játék nem attól AAA cím, hogy mennyibe van a fejlesztése....

  • D1Rect

    félisten

    válasz narumon #152 üzenetére

    Meg van nekik egy ilyen DOTA2-jük ~6-7millió aktív játékossal havonta.
    (ami mint említettem fut linuxon is)

  • KraX

    őstag

    válasz narumon #123 üzenetére

    MMO RPG (gw, gw2, wow, rift stb)? Ezek egyike sincs konzolra tudtommal es sok millio, aktiv jatekost jelent meg napjainkban is.

  • huskydog17

    addikt

    válasz narumon #123 üzenetére

    "Azért ne kezdjük már meg elmagyarázni, hogy a kamionszimulátor meg minden lófasz AAA kategória."

    És ezt ki mondta? Nem azok, csupán azért soroltam fel őket is, mert PC exkluzív címek, mivel a kolléga nem tudta, hogy több olyan stúdió is üzemel napjainkban, melyek kizárólag PC-re fejlesztenek, köztük van az SCS Software is. Az már egy másik dolog, hogy nem AAA címek, bár az ETS elég közel van hozzá, az egyik legjobb (ha nem a legjobb) kamion szimulátor.

    "Stratégia játékok oké azok hagyományosan PC terület - viszont brutál gép sem kell hozzájuk."
    Erre is van ellenpélda: Company of Heroes 2

    #125:
    Most hogy jön ide a Linux? Nem értem.
    Nekem aztán totál mindegy milyen színnel írsz (felőlem aztán írhatod lilával is, nem zavar), csak a moderátorok már nem biztos, hogy így gondolják.

    "Hard Reset egy olcsó, félig-meddig indie játék, semmiképp sem AAA, ha jól látom, nem is lett nagy siker."
    Ha nem is AAA, de indie-nek sem nevezném. Ha az ember megnézi, hogy kik alkotják a fejlesztői csapatot és ha az ember játszott ezzel a játékkal, akkor rögtön láthatja, hogy indie címnek túl jó és túl komoly.
    Amúgy ez a játék pont egy olyan cím, ami az AAA címeknél valószínűleg jóval alacsonyabb költségvetésből készült, de ennek ellenére sok AAA FPS-t oda-vissza ver minőségben! A grafika és fizika például olyan fejlett, hogy a legtöbb mai AAA cím elbújhat mellette.
    Nem tudom mennyire érdekelnek az FPS-ek, de figyelmedbe ajánlanám a hivatalos demo kiadást (mert ők legalább ilyet is csináltak), ami elérhető Steam-en.
    Ja és ezt a brutális fizikát még csak nem is DirectX 11-el érték el, mivel a teljesen saját fejlesztésű Road Hog Engine DirectX 9-re épül. A játék megjelenése előtt lehetett olvasni olyan interjúkat a fejlesztőkkel, ahol egyértelműen kimondták, hogy az általuk elképzelt látványvilág elérése érdekében rögtön a projekt elején ki kellett zárniuk az összes konzolt, mert azok képtelenek lennének ilyen látványt előállítani. A PC-exkluzivitás ez alkalommal kamatostul megtérült a játékosok számára, ugyanis brutális minőségű grafika és fizika fogadja a játékost.

    "Shadow Warrior egy 1997-es DOS-os játék, a Duke Nukem 3d Build engine-jével, hagyjukmár."
    Ebből látszik, hogy nem olvastad el alaposan, vagy nem értelmezted vagy nem jártál utána annak, amit írtam.
    Shadow Warrior-nál a Flying Wild Hog csapatot hoztam fel, nem véletlen, ugyanis a lengyel banda a Hard Reset és annak DLC-je (Exile) után az öreg klasszikus Shadow Warrior játék felélesztésén kezdett el munkálkodni. Szeptember 26-án jelenik meg az új Shadow Warrior, amit már a Flying Wild Hog készített, egy nagyon fejlett motorral és gyönyörű látványt értek el itt is. Íme néhány videó az új Shadow Warrior-ból:
    videó1
    videó2
    videó3
    videó4

    "X-ekről soha sem hallottam, utána kellett nézzek, de ez is kiskiadós cucc."
    Na ez bizonyítja, hogy piszkosul le vagy maradva PC játékok terén. Röviden, tömören az X széria az űrszimulátorok császára, a legprofibb és legkeményebb űrszimulátor, amit valaha alkottak és idén novemberben érkezik az új epizód a Rebirth.
    Deep Silver (Koch Media) kis kiadó? Ezt alaposan gondold át még egyszer!

    "A futószalagon jövő kamion meg kukásautó meg iskolabusz-szimulátorokat szintén hagyjuk, garázsfejlesztés, nem AAA."
    Már megint a tudatlanság. A cseh SCS Software sosem készített kukás-autó szimulátort, vagy iskola-busz szimulátort. Viszont ők készítették például az Euro Truck Simulatort, mely napjaink talán legjobb kamionszimulátora, a 2. rész pedig hatalmas sikereket ért el.
    Bár az SCS 2007 tavaszán kiadta a Bus Driver nevű buszos játékot, ami egyáltalán nem lett rossz, az elmúlt időszakban úgy tűnik ismét egy nagyobb, komolyabb projektbe kezdtek, ami várhatóan talán újra egy busz-szimulátor lesz. Az, hogy a média mennyire pontoz egy játékot, én magasról letojom. Például az előbb említett Bus Driver engem 1000-szer jobban szórakoztatott annak idején, mint ma bármely NFS epizód.
    Szóval az SCS-t, akik 1997 óta játékokat készítenek, elég nagy túlzás garázscégnek hívni. Egy garázscégnek nem szokott lenni saját motorja, amely ráadásul dupla renderer-t (DirectX & OpenGL) tartalmaz. E motor lehetővé tette a cég számára, hogy viszonylag könnyen tudják elkészíteni a legújabb játékaiknak a Linux verzióját.

  • pakriksz

    őstag

    válasz narumon #123 üzenetére

    hát ha te szereted ezt az AAA kategóriás megnevezést...
    az AAA kategória általában igénytelen bugyuta hulladék játékok sorozatgyártva enyhén retardált közönségnek, széthypeolva, ritka az értelmes AAA játék.
    Az AAA játék a játékvilág valóságsója. Népszerű, imádják, nagy siker, de nem nevezhető etalonnal.
    Ezen az AAA kategórián röhögnöm kell ha olyan játékok tartoznak bele mint a COD-ok, meg NFS, és ha játékfejlesztő lennék büszke lennék rá ha nem ebben a kategóriában lenne a játékom :)
    Szóval az AAA az inkább a várható bevételre és a költségvetésre vonatkozik, nem a játék minőségére.

  • pakriksz

    őstag

    válasz narumon #109 üzenetére

    hulladék asustól mit vársz? :D
    Meg úgy általában a notebookoktól. A notebook a számítástechnika ipari hulladéka tele van gyártói gányolással hulladék driverekkel. A notebook és a szabvány az két egymástól fényévekre álló dolog. Ha valaki notebook problémával nyaggat, már előre félek, mert már ismerem ezeket a foshulladékokat és hogy mikre képesek a gyártóik.
    Maradjunk annyiban hogy ha nem állítgatom az ethernet cuccom driver beállításainál le a hardveres rásegítést, windóz7 alatt randomban eldobódik a lan kapcsolat, pedig egy igyen gyakori ethernet cuccról van szó. Linuxon ilyenre nincs szükség, ott csak megy ;)

Új hozzászólás Aktív témák