képen rosszabb a helyzet, de igen, élőben sem tökéletes. azért a fényképezőgép+nem épp tökéletes megvilágítás matt/antiglare kijelzőkkel rontott a helyzeten. van, ahol még így is jól néz ki (szimulátoroknál, főleg shiftnél gyakorlatban nekem nem zavaró), van, ahol határeset. Stalker sunshafts élőben még éppen elment, de képen aláírom, hogy szörnyű. azt is lehet hozzá kéne tenni, hogy valamennyire vörös-zöld színtévesztő vagyok, tehát a fű zöldjének elcsúszása a színskála bizonyos részén engem kevésbé zavar. a perspektívikus torzítás inkább baj, én inkább azt érzem problémásnak.
lehet valamennyit szemre egymáshoz kalibrálással lehetne nyerni (városban szerintem senki nem kalibrál), de mégiscsak két e-ipsről meg egy tnről van szó, eltérő fényerővel, eltérő betekintési szögekkel, meg korban olyan 7 évvel. az viszont továbbra sem oldja meg a perspektívikus elcsúszást az eltérő pixelméret miatt.
ezért is írtam, hogy játékra érdemes egyfomra méretű és legalább panel szinten egyező monitorokat használni. de inkább teljesen identikusokat. ugyanakkor tökéletesen igazad van, több helyen kéne hozzátenni, hogy ez így igazából tesztre jó, irodai munkára/programozásra oké, játékra ez így nem az igazi. még szerencse, hogy alapvetően nem játékra lett építve.
alapvetően a második ips226ot leárazásban vettem, és elég olcsó volt. gondolkodtam egyszerre kettő rendelésén, viszont kábellel és mindennel azért elég nagy beruházás lett volna. ha játék lett volna a cél, akkor valószínűleg kettőt rendeltem volnak, így viszont nem vagyok benne biztos, hogy kb 12%al több pixelért (+0,7millió, 5.34 vs 6m) és némileg jobb játékélményért megérné beszerezni még egy monitort. legalábbis nekem.
jövő héten meg lesz időm picit rendezgetni, meglátjuk, lehet ki lesz cserélve a középső a bal oldali 21,5össel.
másik oldalról viszont a 6950 szépen vitte a 4m pixelt, ennek örültem. számítások alapján 6ra lehet elég lenne, de ezt ugye az ember addig nem tudja, amíg ki nem próbálja.
Ghard: játékban tényleg nem jó mindenre. produktivitásban remekel, oda szerintem még jobb is a fizikailag elkülönülő felületek miatt, mint egy széles (bár nem minden esetben, grafikára szvsz jobb az egy nagy).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.