Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Quake Champions

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-04-13 15:57:37

LOGOUT.hu

:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#268) Synthwave válasza .LnB (#247) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

"Lőném LG-vel néha az ellent, aztán 1-2m-re mellette sebzőik.."

Ja, persze, a hitboxok iszonyat gányak. Ranger, Sorlag és Clutch kivételével mindenkire undorító lőni. A talált lövések kb. fele egyszerűen nem regisztrál.

"Driverektől ne várjál nagy javulást."

Azért okosan azokkal a driverekkel. Tavaly DOOM-ban az első beta hotfix +70-100 fps-t (!) hozott.

"Vannak bugok is, LG effektje eltűnik random. Slash Plasma Trail effektje halál után beragad és végig ott marad az effekt a képernyőn."

Nekem olyan is volt, hogy Nyx fázisban maradt, ugyanolyan sötét árnyalattal láttam mindent, mintha aktív lenne a képessége, de eléggé úgy tűnt, hogy a többiek látják hol vagyok. Aztán egy halál után helyreállt.

"Titeket nem zavar ez a lassú rakéta?"

Elmegy. Persze közel sem egy Q3 rl, de pikk-pakk megszoktam. Amikor a framerate és a képtöbbletinput engedte, már kezdtem vele szórni a mid-aireket meg a 10 m magasra felkatapultáló directeket.
Az ótvaros hitboxok csak rátettek egy lapáttal, hogy bizonyos helyzetekben a favorizált fegyver legyen.
rj-vel nem igazán volt probléma.

Ami még a hitboxokon kívül NAGYON zavart, hogy playermodeleknél egymás közt nem igazán van collision detection, ergo átmész a playereken. Nagyon tré.

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Quake Champions
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.