Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Quake Champions

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-04-13 15:57:37

LOGOUT.hu

:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1051) sto1911 válasza olbaidhun (#1048) üzenetére


sto1911
veterán

Szerintem semmi, de magam nem elek ilyenekkel, szoval nem probaltam ki.

(#1052) loosht válasza Synthwave (#1050) üzenetére


loosht
senior tag

Tényleg nem feltétlenül, mert kaptam már ki ötöstől is. :D Lehet kevés az a heti 7-8 game.

(#1053) SP!T válasza loosht (#1052) üzenetére


SP!T
addikt

Meg ne feltétlen gondold, hogy egy 5-ös szintű user kezdő. Simán lehet akár egy veterán quake-es.

[ Szerkesztve ]

There's a device that I've been using called a whoop.

(#1054) Synthwave


Synthwave
HÁZIGAZDA

Ma 5 fps-sel megcsaptam FFA a streamelő DraQut dm6-on. A tanulság, hogy van, amikor nem segít a framerate. ;]

Kéne vagy 60-70ezret gépre költeni, hogy ez élvezhető legyen. : /

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#1055) CJ4567 válasza Synthwave (#1054) üzenetére


CJ4567
veterán

Meddig megy még a béta?

No Sana No Life

(#1056) Synthwave válasza CJ4567 (#1055) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

"Until when it's done"

A jelenlegi állást figyelembevéve én még egy jó 10-15 évet javasolnék.

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#1057) CJ4567 válasza Synthwave (#1056) üzenetére


CJ4567
veterán

Köszi a választ, ez megnyugtató volt. :D

No Sana No Life

(#1058) atidzsiforc válasza CJ4567 (#1057) üzenetére


atidzsiforc
őstag

rengetegmindent kell meg implementalniu h normalis legyen a jatek (ez inkabb alfa statuszban van nem betaban szvsz :D ) sztem siman elkepzelheto h jovo nyarig nem lesz hivatalos release

r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt

(#1059) edgR válasza atidzsiforc (#1058) üzenetére


edgR
őstag

Mi az a rengeteg minden?

(#1060) atidzsiforc válasza atidzsiforc (#1058) üzenetére


atidzsiforc
őstag

rendes tutorialok/onboarding kezdoknek (LEGFONTOSABB, dolgoznak rajta)

replay/demo player (confirmed)

normalis matchmaking (confirmed)

ranked play (confirmed)

jatekmodok (varhato meg legalabb 1)

normalis chat rendszer/social framework

klan support (confirmed)

game settings (custom celkeresztek stb)

allithato hud (beszeltek errol is kerdezz-felelek sessionben)

DM17 ;]

[ Szerkesztve ]

r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt

(#1061) Synthwave válasza edgR (#1059) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Normális hangok, mert egy szánalom, hogy egy jump padot vagy egy teleportert nem hallasz közvetlenül mögötted, nemhogy lépészajokat. Ehhez még hozzájönnek az intruzív, totál fölösleges, de kikapcsolhatatlan ambiens hangok is.

Az orbitális memory leak megszüntetése. Mert szánalmas, hogy egy normális gépen úgy fut a játék, mint egy kenyérpirítón. Arena shooter szempontból értelmes frameratehez (amin már az engine sem érződik totál fosnak, i.e. ezesetben 200 fps alatt, ahogy jelenleg állunk) 300-400ezres gép kell és még úgy is célszerű újraindítani pár meccs után. Mount Everest-méretű munka van még az opimalizálással.

RAW mouse input implementálása. Mert a mostani Direct Input eléggé tré.

567 különböző és létfontosságú beállítás implementálása. Ezek közül csak az egyik a képernyőn villódzó ezernyi tökfölösleges szir-szar kikapcsolásának lehetősége. Vagy az m_yaw / m_pitch, vagy a zoomfov, vagy a... Igen-igen hosszú a lista.

Új netkód, hogy ne legyen köze ilyen undorító módon a frameratedhez és a feltöltésed se befolyásolja ennyire drasztikusan.

Ezekből következik a hit registration drasztikus javítása, a NULLÁT sebző direct rocketek szanálása.

Normális HUD-ok.

Értelmes demo player, auto demo + end game screenshot.

Server browser (ez állítólag jön), direkt IP-kontakt lehetősége.

Ladderek.

A Contacts bugok megszűntetése.

CTF

IGAZI TDM (proTDM ruleset), nem ez a gagyi team free for all.

Custom bindok implementálása.

Fegyverspecifikus beállítások implementálása.

Integrált voicecom.

Ha már brightskin nem, de valami valóban jól látható körvonalak az enemy modellek köré ingame (pl. mint ahogy az X-ray néz ki spec-ben, ha az ember nincs takarásban), hogy ne folyjon ki a szemem, ha látni akarom a velem közvetlenül szembe jövő enemyt.

Csak egy pár, így hirtelen.

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#1062) atidzsiforc válasza Synthwave (#1061) üzenetére


atidzsiforc
őstag

fun fact: raw inputtal megnagyobb volt az input lag mert fos az engine ;] ezert van jelenleg directinput

r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt

(#1063) Synthwave válasza atidzsiforc (#1062) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Anyám..

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#1064) .LnB válasza atidzsiforc (#1062) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Hey szakáll!

Nofear (Raisy) 20.-án fog játszani legközelebb? Megnézném majd. És hol vannak a nagyobb nevek? Ők direkt invite-ot kapnak vagy mi a szösz?
ágrajzban nem látom őket: [link]

Gondoltam te tudsz nekem választ adni. :)

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1065) atidzsiforc válasza .LnB (#1064) üzenetére


atidzsiforc
őstag

[link]

r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt

(#1066) R3laX


R3laX
addikt

Hali!

Hogy lehet váltogatni a party/match/team chat módok közt? Csak egy keybind van...

(#1067) edgR válasza R3laX (#1066) üzenetére


edgR
őstag

key + tab ?

(#1068) R3laX válasza edgR (#1067) üzenetére


R3laX
addikt

Ez kérdés? :) szóval nyomod az "entert" ha enter, vagy T mind1 közben tab?

(#1069) edgR válasza R3laX (#1068) üzenetére


edgR
őstag

Ez kérdés, mert nincs előttem, így megnézni sem tudom. De talán "enter" (ha épp azon van), majd utána a "tab"-bal váltogatsz a meccs/party/csapat között.

(#1070) R3laX válasza edgR (#1069) üzenetére


R3laX
addikt

Megnézem köszi :K

(#1071) edgR válasza R3laX (#1070) üzenetére


edgR
őstag

Úgy van, ahogy írtam. Enter, utána tab. Nem együtt, hanem egymás után.

(#1072) R3laX válasza edgR (#1071) üzenetére


R3laX
addikt

Működik közben kipróbáltam köszi!

(#1073) Juzzie71


Juzzie71
tag

Sziasztok!

Első hozzászólásként azonnal kérdeznék ha szabad! :)

1. El lehet tüntetni a képernyőről a fegyver képét, mint a régi Q játékokban?
2. Lehet olyat csinálni, hogy egyedül lehessek egy adott pályán (példa okán: gyakorlás)?

Üdv. Mindenkinek!

(#1074) edgR válasza Juzzie71 (#1073) üzenetére


edgR
őstag

1: nem
2: igen

(#1075) Juzzie71 válasza edgR (#1074) üzenetére


Juzzie71
tag

Köszönöm a választ!

1. Ez gáz így. Ki a fenét érdekli, hogy a fegyver hogyan néz ki...
2. Ezt miként lehet elkövetni? Nincs valamilyen gyorstalpaló weboldal kezdőknek?

Valami magyar QC honlap? Készül? Készen van? :)

A mai napon próbáltam ki a játékot. Elsőre még nem nagyon jön át, hogy mit akartak a fejlesztők. Szeretnék-e folytatásnak a játékot vagy beállnak a sorba és kreálnak valami teljesen újat.

(#1076) Juzzie71


Juzzie71
tag

Olbaidhun-nak meg csak annyit, hogy nagyon jó kis írást eszközölt össze a fórum elején, csak van pár dolog, amit véletlenül kihagyott. :)

Ha igazán Quake, akkor én még mindig a QuakeWorld-re szavazok. Már a Quake3 is melléfogás volt, csak hát "abban van a pénz" aka Victory... :D

Lehet, hogy majd én is nekirugaszkodok és írok egy kis szösszenetet, hogy miként is kezdődött itthon a Quake pályafutása. :)

(#1077) edgR válasza Juzzie71 (#1075) üzenetére


edgR
őstag

1: valószínűleg lesz, vagy ha ez nem is, a sok csili-vili csicsa és skin miatt talán lesz majd egy "promod/cfg", ahol ez állítható/kikapcsolható lesz.
2: "custom game" alatt ha indítasz egy DM/TDM szervert saját beállításokkal úgy, hogy közben nem hívsz senkit a lobbyba, akkor csak te leszel egy dedikált szerveren.

Tudtommal nincs ilyen honlap.

Kiöregedtek az arena shooterek (és így az azt játszók átlagéletkora is masszívan 30 körül van), emiatt a fiatalabb generációt célozzák ezzel a ládanyitogatással/hős vonallal. Növelni szeretnék a közösséget, így az alapjáték ingyenes lesz, hősöket lehet majd külön vásárolni ingame valutáért vagy valós pénzért.

(#1078) Juzzie71 válasza edgR (#1077) üzenetére


Juzzie71
tag

Köszönöm a választ! Igazából én sem vagyok már egy mai csirke. Gondoltam, ha már anno "versenyszerűen" játszottam a QW-vel, akkor megnézem magamnak ezt a játékot is. :) Hosszú évek óta nem játszottam számítógépes játékkal, egy kis nosztalgiázás miatt kipróbálom. :)

Üdv.

(#1079) SP!T


SP!T
addikt

Én nem is gondoltam, hogy QuakeCon előtt kiadnak egy ilyen peccset... Főleg, hogy a karakterek tulajdonságait is érintette (ugye Clutch). Tehát oké, hogy bugfix van, ez tök jó. De ez azért fura, hogy menet közben egy elég közkedvelt karaktert módosítanak.
Tehát aki eddig nagyon jó volt Cltuch-al és az az elsődleges karaktere, lehet elvérzik most. És nincs helye ott ahol van ebben a formában jelenleg.

There's a device that I've been using called a whoop.

(#1080) Juzzie71 válasza SP!T (#1079) üzenetére


Juzzie71
tag

Igazából ez egy érdekes dolog. Gondolom a Q3-as fegyver balance-ot, most a hősökre is kivetítik. Én az előbb rájöttem egy nagyon pöpec dologra!!! :) Anarki, mint hős QW fizikával rendelkezik... :D Pedig Ranger-nek kéne, hiszen ő volt a Quake1-ben. Bár nem gyorsulhat a végtelenségig. Szóval a lényeg, hogy a Duel versenyeken is számít, hogy az ellenfél milyen hőst választ. Arra kell válaszolnom, plusz csapat meccsen (aka 4on4) a pálya viszontagságait figyelembe venni, hogy azon melyik hős tud valami pluszt hozzáadni a csapatjátékhoz. Igazából nem rossz terv, kíváncsi leszek.

(#1081) olbaidhun válasza Juzzie71 (#1076) üzenetére


olbaidhun
őstag

Szia!

Van készülődés, egy új honlap, amibe sok tervet szeretnék (lehetőleg egyszerre) beültetni, többek között a quake témakörrel kapcsolatban. Ha komolyan gondoltad a nekirugaszkodást és volna kedved / tek írni a témához kapcsolódó, dedikált oldalra, várok egy bemutatkozó privit. :R

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#1082) Juzzie71 válasza olbaidhun (#1081) üzenetére


Juzzie71
tag

Szia! Megtörtént!

Azt elsőre észrevettem a játékban, hogy a fegyverekkel azért van gond. Hiányzik a gránátvető. Ez a három pukkancsot kilövök valami, nagyon gáz. Gondolom ez van helyette. A Quake 3-ban a plasma azért volt jó, mert "vakított". Ha nem is volt egy adott helyzetben jó fegyvered, azzal simán elvakítottad az ellenfelet és még azért tudott valamit sebezni is. Szerintem egy kezdő meggymag-köpködő mellé elég lenne egy szöglóvő (Nailgun) és egy shotgun. A fegyverváltás sebességét is lehetne gyorsítani. De nagyon pozitívum Anarki mozgása. Majd csinálok egy pár perces videót, hogy mire is gondolok... :)

Üdv.

(#1083) edgR válasza Juzzie71 (#1082) üzenetére


edgR
őstag

Pont nailgun, shotgun és mgun közül választhatsz minden egyes hősöd minden egyes respawnjakor.

(#1084) Juzzie71 válasza edgR (#1083) üzenetére


Juzzie71
tag

Félreérthető voltam. Az egyik pályán felvettem egy egycsöves shotgun-t is. A meggymag-köpködő is nailgun, csak kisebb. Igaz ez a régi játékoknál is így volt, bár akkor is feleslegesen. De köszönöm az információt, beállítom majd.

(#1085) Juzzie71


Juzzie71
tag

Egy kis bunny... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=DXWgOXZXgGY

(#1086) SP!T válasza Juzzie71 (#1085) üzenetére


SP!T
addikt

Én kimondottan utálom, hogy összekevertek több mozgás/sebességű karaktert. :( A sebesség különbségek még elmennének, de hogy az egyik CPM másik VQ3...

[ Szerkesztve ]

There's a device that I've been using called a whoop.

(#1087) Synthwave válasza Juzzie71 (#1085) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#1088) GODx


GODx
tag

Raisy/Nofear, ex-CSGO semipro játékosunk toxjq kijutott egy elég laza 2-0 keretében a Quakeconra. :C

MSI B350M BAZOOKA, Ryzen 3600 @ 4.1GHz, Manli GTX 1050, Logi G703, XTRFY NiP Large, Soundmagic E10, Tesoro Durandal Blue --- CsakANyersAim

(#1089) edgR


edgR
őstag

Időközben NOFEAR kijutott a világbajnokságra (toxjq-t búcsúztatva :Y ), így a legjobb 32 QC játékos között tudhatja magát és versenybe szállhat a dicsőség mellett a vaskos pénzdíjak egyikéért az 1M $ összdíjazású tornán!
Szívből gratulálok, példaértékű hozzáállású, alázatos játékos. Csak így tovább!

(#1090) wjbhbdux válasza edgR (#1089) üzenetére


wjbhbdux
veterán

:C

FB beszámolójában vannak a közvetített meccsekre linkek [link]

/s

(#1091) Juzzie71


Juzzie71
tag

Azt nem gondoltam, hogy NOFEAR ilyen szinten játszik. Egy CS-sből sosem nézném ki... :D Na jó, Morte (aka Musi), sem volt rossz a maga korában, de nem ilyen szinten.
Kíváncsi leszek, hogy a TDM és a Sacrifice mód mennyire fogja kiütni egymást. Régen is az volt a jó, hogy kell a duel és a tdm. A nem hivatalos game mode, ami elég jó volt anno az a 2on2. Így, hogy van két 4on4 játék mód, az egyik szerintem kifogja oltani a másikat. Az meg szerintem megint rossz út, hogy a duel pályák vannak kibővítve és ott kell játszani. Szívesen látnám viszont a Q1 dm3-at és a q3dm7-et. Van honnét meríteni - szerintem.

(#1092) atidzsiforc válasza Juzzie71 (#1091) üzenetére


atidzsiforc
őstag

nofear nem ma kezdte a quaket, meg jo par eve jatszottam vele egy ztn-t cs:s mix utan, felmosta velem a padlot szabaly szerint :D

r_picmip 16-al a koromporkolt is letisztultabb elmenyt nyujt

(#1093) .LnB válasza atidzsiforc (#1092) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Azért tox-ot kiütni akkor is rohadt nagy szó.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#1094) Juzzie71


Juzzie71
tag

Kérdések már megint. :) Előre is köszönöm a válaszokat.

1. Sac. Kb. mennyi magyar játékos lehet, aki elkezd majd játszani a QC-vel? Máshogy kérdezem: hány aktív Quake Live játékos térhet át az új játékra? :)
2. Hány Quake Live magyar csapat (klán) van jelenleg?
3. Milyen bajnokságokban játszanak? Csak ESL van jelenleg?

Üdv.

(#1095) Synthwave válasza Juzzie71 (#1094) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

1) X, de ha van egy kis eszük, hamar visszaintegrálódnak QL-be. ;]

2) Amire érdemes szót vesztegetni, az 1; Team Hungary (dash, s7ry, feeder, wood fő felállás - zoleet + kroyt nem igazán láttam official gémben az utóbbi időben). Rajtuk kívül még Etetoről és jómagamról tudok, aki értelmes teamben van. TDM-ről van szó.

3) QL-ben csak HoQ van tudtommal. Bízom benne, hogy lesz őszi szezon.

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#1096) Juzzie71 válasza Synthwave (#1095) üzenetére


Juzzie71
tag

Nagyon köszönöm a választ f4te! Az 1-es pontban leírt válaszod sok mindent megmagyaráz és tökéletesen átjön. Anno mi is így éreztük, amikor 1999-ben megérkezett a Q3! Itt egy csilivili új játék, amiben az rl olyan csiga lassú, hogy útólérem, ha kell... Meg az a gagyi Q2 fegyver is benne (rg)... :) A fegyverváltás lassúságáról meg ne is beszéljünk.
Nem akarom elvenni senkinek a kedvét, de anno a magyar QW bajnokságban volt vagy 40 klán.
De! Szerintem most sem játszanak kevesebben (sőt), csak mindenki LOL-ozik vagy CS:GO-zik. És látok most olyan neveket (nemzetközi szinten), akik most az új játék miatt visszatérnek (pl.: híres Q2 bajnok: Makaveli).

Még egy kérdés f4te! :)

Én a QL és a QC közötti eltéréseket nem látom akkora mértékűnek, mint anno nálunk a QW és a Q3 között. Most vegyük le ezt a bajnok és extra tulajdonság változtatást. Ha csak a játék mechanizmust vesszük alapul, akkor még lehet ez nagyon jó! Sok fiatalt lehetne elcsábítani egy jó weboldallal, ami a hazai Quake játékosokat fogja össze.

(#1097) R3laX válasza Juzzie71 (#1096) üzenetére


R3laX
addikt

Szerintem kezd rendben lenni a játék. Utóbbi patch igencsak gördülékenyebbé tette, illetve netkóddal is kezdtek vmit. Ultrán már le sem megy 100 FPS alá és ez a 100 is máshogy folyamatosabb. Vannak hibái még bőven, de ha van egy normális magánéleted, sztem 30 fölötti fejjel bőven jó a hétköznapi kikapcsolódáshoz. Aki persze gyengébb géppel rendelkezik nyomassa a QC-t. Én is alig cseréltem a gépben alkatrészt, mikor 2002-től 2011-ig Instaunlagged(56k modem :) ), VQ3, CPMA-ztam. Jó lesz ez lehet adni, egyre könnyebb betalálni az air rocketeket. Meg megpattintod rockettel, majd odaszúrod raillel mikor tehetetlenül sodródik a levegőben szerencsétlen :) . Anarki viszont nekem egyre irritálóbb, tipikus versenyautós ferikék nyomkodják a space-t, meg a lövést egyszerre, miközben 100-al a homlokodnak akar ütközni mint egy légy. Persze ha Visorral van menni nem tud, nem hogy strafelni.

[ Szerkesztve ]

(#1098) Juzzie71 válasza Juzzie71 (#1096) üzenetére


Juzzie71
tag

Csak a kérdést nem tettem fel... Mi a baj a QC-vel, ami miatt inkább QL-el játszol?

(#1099) Juzzie71 válasza R3laX (#1097) üzenetére


Juzzie71
tag

Ne vedd sértésnek, én inkább shaftolnék, ha már a levegőbe van az ellen... :)

(#1100) Synthwave válasza Juzzie71 (#1098) üzenetére


Synthwave
HÁZIGAZDA

Dióhéjban:

[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

Pár "apróság", ami hiányzik belőle: [link]

+ alapból ez az abiltyk meg különböző hp / armor / movement speed / movement physics mizéria egy tákolt, casual vicc.

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Quake Champions
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.