Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sam8888

    tag

    válasz csige791 #1704 üzenetére

    Akkor szerinted mi a jó autó? A honda mer az van forma1ben? Vagy a bmw? Merci?

    Ugyanmár...

  • Rageous

    csendes tag

    válasz csige791 #1704 üzenetére

    Na azért...:

    1: A Corvette-k csúnyán verik a Ferrarikat a GT-ben.
    2: Az F1 szar. Mutass nekem Bourdais-en kívül még 1 európai vb-t, a Champ Carban.
    Vagy az IRL-ben. Vagy a NASCAR-ban. Na? Izom motor előre, hajtás hátra. igen , ez van mindent így csinálnak. ezért aggódsz? vagy azért mert nekünk csak a szuzka jut? Amit itt lefikáztál, az az USA-ban természetes, minden kocsit így csinálnak, nálunk meg LUXUSKÉNT adja a merci meg a bmw. Tényleg szar, ha a "naaagy" európai nevek, kuriózumként gyártják azt, mi ott mindennapos.

    És igen az amcsik azt tudják: mozdonymotor, kazánlemez, hátsóhajtás. Az európai, meg ezt is csak lenyúlni tudja, és k...a drágán adni. ;)

  • #70869248

    törölt tag

    válasz csige791 #1704 üzenetére

    Több dologban lenne hozzáátenni valóm.
    A Ford GT egy az egybe verte meg a Ferrari-t Le Mans-ban, sőt pont a Ford GT volt az ami még nem gyári csapatként is megverte a Ferrari-kat szintén ott.
    Két Ami bajnok volt az F1-ben, de ellenpontként megemlíthetjük Anglia-t, na ott volt egy jópár bajnok az F1-ben és most hol is tartanak?..akár versenyzőket tekintve, akár az autógyártást.
    ...Az angoloknak sikerült olyan szintre lesülyeszteni az angol kocsik minőségét, hogy csaknem eltüntek a legendás gyáraik. Botrányos Jaguar-k, Aston Martin-k..stb.
    Az olasz autóknál szintén (Pedig rendíthetetlenül kedvelem az olasz technikát), hihetetlen minőségi kátyúkat tudtak megjárni.

    Ez az előítéleted az amcsi autókkal szemben, annyiban tökéletesen helytálló, hogy full más a közlekedési elvárásuk az autójukkal szemben.
    Nálunk európában hozzájuk képest a kishengerürtartalmú motoroknak volt/van keresnivalója, és hozzá a kéziváltónak, mivel a legtöbb kilómétert fel és leváltogatással teszi meg az autó.
    Amerikában ez teljesen máshogy alakult ki a háború után, nagy lendtömeg, és tartosság...amikor a család felpakolva költözik 2000km-t odébb, akkor lehetőleg ne rottyanjon le az autó az európai felfogással kezelhetetlenül nagy semmi kellős közepén.
    Ahoz hogy azt átutazd, nagy tank kell, ahoz hogy a nagy tankot és a megnövekedett összsúlyt, ne 8000-s fordulaton tudja csak vinni az autó, ahoz pedig nagy hengerürtartalmú nagy lendtömegű/nyomatékú motor kell.
    Nem törvényszerű...term. ehez hozzájárult egy nagyadag jóléti kéknyelmesség is...hiszen a krómbiszbaszok, meg szárnyak nem lettek volna kötelezőek, de vannak összefüggések, ami miatt kényelmesebb és célravezetőbb (pláne olcsóbb) volt nem a kislöketű motorok felé közeledniük.
    De azért sportsikerekben is ott voltak, AC Cobra..hiába az angol kasztni, amíg nem került bele Ami motor, és nem rakta össze Shelby, addig meg se moccant, az említett Ford GT, vagy Corvette

    Norbi neve jó hogy felmerült, régebben nekem lett címezve, hogy a magyar nem tud örülni a más sikerének vagy mi...akkor nem akartam vitázni vele, de ha már a Norbi neve felmerült.
    Norbi elvert engem jó párszor NR2003-ban, F1C/ETCC-PCC, rFactor..és mittomén mi alatt is, mégis ott vagyok(és leszek) amennyi futamán csak lehet, és nyomom neki a dudát...ahogy ott voltam a legelső 'lacházai astra-s bemutatkozásánál is, és ahogy igyekeztem feszülni hogy szponzort találjunk neki...ami sajna nem sikerült.
    Szal tudok örülni más sikerének is, de mindegy már.
    De szal nem csak az ő nevét lehet felhozni, hisz Wéber Gabival állt végig nagy csatában idén, aki szintén 'játékból' került a versenyzők közé.
    Vagy Michelisz Norbi aki detto bajnok lett, és szintén controller mögül ült át a versenyautóba...
    sry, én már nem igazán látogatom a topikot, de olyan hozzászólhatnékom volt :)

Új hozzászólás Aktív témák