- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
orc88
őstag
Sziasztok!
Unityvel kapcsolatban tud valaki segíteni?C#-ban írt script txt-ből szedi az infókat. A probléma az, hogy akárhogy adom meg az elérési utat, build (WebGL) után nem éri el a file(oka)t valamiért. Hogyan kéne megadnom az elérési utat a kódban? Esetleg húzzam assetbe? Azt olvastam, hogy ha assetbe van akkor már később nem tudok módosítani a txtn, pedig szükség lenne rá.
-
orc88
őstag
Javaban egy akasztófa játékot kell csinálnom.
A program nagy része kész, már csak a kép megjelenítése hiányzik, amit én előre elkészített .jpg képekkel oldanék meg, (6 db van) amit a hibázások száma alapján cserélgetek.
Csináltam egy metódust, ami minden karakter megnyomás után lefut, és beállítja a képet a hibák alapján, így néz ki:
public Icon faimg(int hiba) {
ImageIcon kep = new ImageIcon();
String elut = " ";
switch (hiba) {
case '0': kep = new ImageIcon(elut = "af_0.jpg"); break;
case '1': kep = new ImageIcon(elut = "af_1.jpg"); break;
case '2': kep = new ImageIcon(elut = "af_2.jog"); break;
case '3': kep = new ImageIcon(elut = "af_3.jog"); break;
case '4': kep = new ImageIcon(elut = "af_4.jog"); break;
case '5': kep = new ImageIcon(elut = "af_5.jog"); break;
case '6': kep = new ImageIcon(elut = "af_6.jog"); break;
}
return kep;
}Ezt lefuttatom minden gombnyomás után:
kep = muvelet.faimg(hiba);
keplabel.setIcon(kep);Nem akarja megjeleníteni a képet, nem tudom mit rontok el
Legutóbb, mikor segítséget kértem csináltam egy "kisebb" hülyeséget, így ha valaki tudna segíteni, a forráskódot is elküldöm privátban, nem akarom szét-offolni megint a topikot.
-
orc88
őstag
válasz
fordfairlane #10707 üzenetére
Szerk.:
Nálam volt a hiba, bocsi...Pendriveon is dolgoztam rajta, és valamiért egy projectben ossze akadt a kettő, de továbbra se értem, hogy miért, mivel mindig ezt a verziót futtattam. Elnézést mindenkitől, új még nekem ez a netbeans
-
orc88
őstag
válasz
fordfairlane #10704 üzenetére
-
orc88
őstag
válasz
Chesterfield #10702 üzenetére
-
orc88
őstag
válasz
Chesterfield #10700 üzenetére
Akkor totál nem értem mi folyik itt...
JDK 1.8u121 -
orc88
őstag
válasz
fordfairlane #10698 üzenetére
Mi netbeanst használunk, ez lehet a probléma?
-
orc88
őstag
válasz
fordfairlane #10696 üzenetére
Az import nekem is megvan, csak nem onnan másoltam, lemaradt.
2 gépen is próbáltuk, mindkettőn: -
orc88
őstag
Üdv!
1 hete kezdtem el a Java programozást, egy kisebb problémába ütköztem osztás művelet során.
A program csak azt írja ki, ahány egésszer van meg ténylegesen. Pl. 8 / 5-nél 1-et ad vissza, nem 1,6-ot, 3/4-nél pedig 0át...Közben észrevettem, hogy hiába van float-ra deklarálva a szám változója bekéréskor, már ott sem tudja kezelni a tizedes jegyeket, error-t dob...
*Bocsi ha kuszán fogalmaztam, gyorsan írtam, ahogy jött
*
A forráskód...
public class Osszeadas2 {
/**
* @param args the command line arguments
*/
public static void main(String[] args) {
// TODO code application logic here
Scanner be = new Scanner(System.in);
char c;
System.out.println("Kérek 2 számot");
float sz1 = be.nextFloat();
float sz2 = be.nextFloat();
System.out.println("Mi az üzenet?");
String msg;
msg = be.next();
System.out.println("1. Összeadás");
System.out.println("2. Kivonás");
System.out.println("3. Szorzás");
System.out.println("4. Osztás");
c = be.next().charAt(0);
float szam = 0;
switch (c) {
case '1': szam = sz1+sz2; break;
case '2': szam = sz1-sz2; break;
case '3': szam = sz1*sz2; break;
case '4': if (sz2 == 0) {
do {
System.out.println("Ne legyen a második szám 0!");
System.out.println("Adj meg egy másik számot!");
sz2 = be.nextFloat();
} while (sz2 == 0);
}
szam = sz1/sz2; break;
}
System.out.println(msg + " " + szam);
}
} -
orc88
őstag
Üdv!
Pascal programban meg lehet valahogy oldani, hogy amikor a változó értékét adom meg (Readln), a parancssorba ne mutassa azt se, hogy mit gépelek?
Valahogy el lehet rejteni, vagy csak *-t jelenítsen meg pl? -
orc88
őstag
Üdv!
Pascal-ban ütköztem egy kisebb problémába, most kezdtük tanulni, előre is bocsi a helytelen kifejezésekért
Adott egy M:Array[1..2,1..5] OF String
A program futás során az M[2,1] tartalmát kell eltárolnom a max változóban (a max integer típusú)
Ehhez az StrToInt(M[2,1]) utasítást írtam rögtön az M[2,1] bekérése után, majd pedig Max:=M[2,1]
De továbbra is azt a hibaüzenetet kapom, hogy :
"Error: Incompatible types: got "ShortString" expected "LongInt"Légyszi segítsetek mert az agybaj kerülget
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Call of Duty: Warzone
- Asustor NAS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- TCL LCD és LED TV-k
- Videó stream letöltése
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Gari:2027.04.02 Playstation 5 Slim Digital edition + Ajándék Venom töltő állomás!
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- Samsung Galaxy A05 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest