Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- droidic: [Memory Leak] Az agy defragmentálása
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
martonx
#16834
üzenetére
Egy végtelenül bonyolult banki ökoszisztémában sajnos ez nem ilyen egyszerű. Mert könnyen rá lehet mondani, hogy 90% mehet kessből, de egyrészt azonosítani kell ezen adatok körét, másrészt azzal is számolni, hogy ez a 90% 10 rendszerből jön össze, amiket fel kell térképezni, töltést kitalálni, embert keríteni hozzá. A végén pedig kijön, hogy mindez 3 évbe, és 1500 embernapba kerül (nyilván nem konkrétan ennyi, de elő szoktak jönni ilyen szituk). Szóval ez azért nem olyan, mint egy zöldmezős webapp, amivel a fejlesztők 90%-a szembesül életében.
Ugye ennek a szolgáltatásnak multifunkciósnak kell lennie, és illeszkednie a bank SL-ébe, hiszen más appok is akarják használni. Szóval nem lehet csak a mi appunkra kihegyezni, hiszen lehet, hogy másnak más adat "változatlan".
Most abba az irányba indulunk el alkalmazás oldalról, hogy szét fogjuk bontani a hívásokat (alapból paraméterezhető, de nekünk teljes adattartalom kell egyébként), kvázi megpróbáljuk többszálasítani a lekérdezést. Cachelés lesz alkalmazás backend oldalon, mert magát a szolgáltatást is többször hívjuk egy cikluson belül, az első hívás tartalmát bekesseljük, és csak akkor kérdezzük le újra, amikor tudjuk, hogy változhatott az adat.
Mint látszik, ez csupán tüneti kezelés, a forrás service ettől nem lesz gyorsabb, csak az ügyfél kevésbé szembesül a hátrányaival.
#16836martonx
Persze, ez annyira tipikus üzlet, mindenből friss adat kell, és ráadásul lassú se lehet
Nézd, az üzlet az ügyfél valid igényeire próbál referálni. Szerintem az teljesen jogos elvárás, hogy egy webes alkalmazásra ne kelljen perceket várni, és az ügyfél a valós szolgáltatásképét lássa. -
válasz
martonx
#16834
üzenetére
Lehet, hogy nem fog - jellemzően - gyakran változni, de pl kockázatkezelési szempontból nem előnyös, ha egy üzleti döntést nem aktuális adatok alapján számol a rendszer.
Peraze egy ilyen folyamat tipikusan nem kell kis válaszidővel rendelkezzen, szóval nem triviális megtervezni egy ilyen köztes réteget.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Új és régi konzolok Okosítása és Szoftveres szintű javítása - Már 12.52 FW-s PS4-ek is!
- Újszerű Apple MacBook Air M1 13.3 - 8GB/256GB - Asztroszürke - 150 Ciklus - 92% akku - 1 év gari -
- Dell Latitude 3510 15,6", i5 10210U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF B760M i9 14900K 32GB DDR4 1TB SSD RX 7900 XTX 24GB ZALMAN Z1 Plus Seasonic 850W
- HP EliteDesk 800 G5 DM Desktop Mini - Intel Core i5-9500T 16GB 256GB SSD (utolsó darab) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



