Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Az emberek furák lettek
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Hogy a francba ne tudná! Még olyat is lehet, hogy prebuild step script generál forrásfileokat, amiket aztán hozzáad egy projekthez solution-ön belül, ami aztán figyelembe lesz véve build alatt.
Ilyen téren olyan szinten rugalmas a visual studio, hogy az már néha ijesztő (illetve emiatt néha kicsit túl is bonyolítják a dolgokat a népek, cmake-el pl szoktak cifra dolgokat művelni).[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
dqdb
nagyúr
szerintem a fordítási folyamat nem tudja saját magát felül írni
Már hogyne tudná, az MSBuild eléggé szépen testre szabható, és a sztenderd C# build pipeline-ba is lényegében bárhol be lehet avatkozni. Egy makefile-hoz képest bizonyos helyeken nagyobb szabadságod van egy azoktól teljesen eltérő logika mentén felépített build rendszerben.Ha eleve környezeti változókban vannak a mappák, akkor azokra direktben lehet hivatkozni a .csproj és .targets fájlokban. Ha egy .props fájl a cél, hogy az abban definiált változókat használja a fordítás során, akkor akkor egy sor kell a .csproj elejére, ami importálja a .props fájlt, és kell egy sor a prebuild targetbe, ami hibát dob, ha nem létezik a fájl.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest