- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Hirdetés
Aktív témák
-
Sick Boy
őstag
Hát...
Én is ''megszállott'' utazó vagyok... Nos. Én egy pestkörnyéki városban lakom, de közel. Vonattal húsz perc alatt bent vagyok a Lurdy-háznál. Lehet jönni Volánnal is, olyan fél óra Népliget. Meg HÉV-vel, vagy fél óra Vágóhíd. Basszus reggel van egy vonat hét körül, ugye evidens, hogy azon utaznak a legtöbben, pogózik a tömeg, mint állat. Szóval ezen vannak a legtöbben, tehát akkor egyértelmű, hogy erre a vonatra kell kapcsolni a legkevesebb szerelvényt, számszerint hármat. Három vagonnal megy a vonat reggel hétkor. Hihetetlen. Olyan tömeg van és tele van középiskolásokkal, akik nagy tömegben iszonyúan fárasztóak és nem tudsz megmozdulni egész végig és télen a -15 fokban nem tudsz még be sem jutni a benti részbe, állhatsz a peronon, nesze... és a dolgozó bérletért elkérnek vagy 7000 HUF-ot négy megállóra. Pofátlanság. Hmmm.
Pesten sokat tömegközlekedem. Megszokott útvonalak, amelyeken sokat mozgok: 1-es, 3-as, 41-es, 49-es, 47-es, 19-es, 18-as, 4-6-os villamosok, 7-173-gyors, 18-as, 103-as, 3-as, 54-es, 23-as busz, 2-es, 3-as metró, 77-es troli, ráckevei, szentendrei HÉV. Most nem jut eszembe több, de láthatjátok, hogy nagyon sokfelé járok, gyakorlatilag bejárkálom az egész várost. Hát a BKV-ról ne beszéljünk, az a leggázabb.
A barátnőm Komlón lakik, 1000 HUF a vonatjegy oda, meg ugyanennyi vissza. Basszus, ha nem leszek diák már (hamarosan) jobban meg fogja érni kocsival mennem le, az csak egy tele tank benzin (~40 liter), úgyhogy meglesz a jogsim is lassan, oszt megyek a pirosladámmal világot látni, mert már nagyon tele van a f*szom a tömegközlekedéssel. Tudom, hogy nem a MÁV meg a BKV meg a Volán hibája, mert kevés támogatásból nem lehet rendesen üzemeltetni egy ilyen kiterjedt közlekedési hálózatot... Csak nem tudják belátni odafent, hogy ezt nem lehet nyereségesen csinálni, mármint BKV-t meg MÁV-ot üzemeltetni. Eddig még semelyik országnak sem sikerült, nekünk sem fog soha.
Hát ez a vélemyényem. Szerintem ezzel lehetne megnyerni a választásokat, nemtom hány millió ember utazik nap mint nap Magyarországon, de, ha TÉNYLEG javítanának az UTAZÁS MINŐSÉGÉN, akkor sok embernek megemelkedne a komfortérzete. Nekem is. Na ennyi voltam egyenlőre.
UFF
Aktív témák
Hirdetés
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Microsoft Surface Pro 7 tablet
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Motorola G86 5G Dark Blue Használt, karcmentes állapotban 8 GB RAM / 256 GB tárhely
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest