- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
PlayStation 5 összefoglaló
A túlzott offolás és a konzol vs PC téma nem megengedett!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrhitoshi
veterán
válasz
#91166208 #31751 üzenetére
Mondjuk az legalább kiderült, hogy az új kontroller egész strapabíró.
Vagy ha véletlen leejted a ps5-öt, akkor max azok a fehér lemezek fognak letörni, de nagy baja nem lesz a gépnek.Az más kérdés, hogy ha már törésteszt, akkor szisztematikusabban is csinálhatná, és akkor értelmes verdiktet is letudna vonni ebből a marhulásból.
-
mrhitoshi
veterán
válasz
hombre[EU] #9152 üzenetére
Hmm. Ez azért nem olyan rossz.
Legjobban ez keltette fel a figyelmem: Non-rigid deformation.
Illetve a trend is látszik. Legjobban a környezetre, és a "háttér" dolgokra koncentrálnak, nem feltétlen a külcsínre. -
mrhitoshi
veterán
válasz
hombre[EU] #9079 üzenetére
Én a high tech computational világból jövök, numerikus matek, fizika stb.. és ahhoz képest, hogy manapság mekkora forradalom megy végig a szimulációs szoftverek világában, lsd Numerikus áramlástan, végtelen gyenge a játékokban a fizika. Itt egy rendkívül erős példa, mire gondolok: [link]
A GTA 4 fizikai motora óta nem volt kvázi fejlődés pl rigid body dynamics terén szerintem. És ez is először PS3-on futottt!!
Manapság egy telefonon/tableten tudsz rapid prototípust gyártani bármihez, a rendelkezésre álló szoftverekkel, és numerikus módszerekkel, és mit ki nem lehetne hozni egy dedikált gyorsítóval konzolon ebből.
Nem állunk messze a real time deformation számításoktól, és ennek ellénére még mindig gyerekesen szarok a deformációs modulok a játékokban.Szóval szerintem, nem mernek lépni, mert azért annak rohadt nagy hátránya volt, hogy ps3-on szakítottak minden addigi dizájntól. Évekig nem tudtak fejleszteni ps3-ra, majd pedig mire kiismerték magukat a fejlesztők, addigra ment a levesbe a konzol, mert elöregedett/beérte technikailag a PC. Most meg ott tartunk, hogy lesarkítva egy assembly PC-t adnak. Na ez a baj, szerintem.
-
mrhitoshi
veterán
válasz
hombre[EU] #9026 üzenetére
Mondjuk AI-ról még nem tudunk beszélni manapság, inkább ML-ről. Az AI-tól még nagyon messze vagyunk.
Ezzel szemben, ha fasza ML kódot akarok csinálni, akkor oda kell a gpu kraft minimum, és nem az SSD-n fog múlni a dolog. A high tech computational dolgokat nem az IO fogja vissza, hanem az, hogy még mindig a heterogén éra küszöbén vagyunk. Anno a PS3-mal iszonyatosan magasra tették technikailag a lécet. Az IBM Cell procival olyan újat tudtak mutatni, ami addig nem igazán létezett, és ennek az új szemlélet módnak köszönhetően volt egy rohadt nagy ugrás PS2 < PS3 -nál. Most gyakorlatilag megy az optimalizálás, meg reszelés. Mint egyébként minden műszaki területen jelenleg. -
mrhitoshi
veterán
Amúgy csak nekem tűntek úgy a prezentáción az emberek, mintha digitálisak lettek volna ?
Mekkora badass lenne a Sony, ha utólag megmondják, hogy amúgy az emberek, akik megjelentek a prezin, csak digitálisak voltak és real time futott egy ps5-ön. -
mrhitoshi
veterán
válasz
birorichard #6256 üzenetére
Én azt remélem, hogy a tendencia némiképp lassul majd valami okos tömörítési technológiának és a nagyobb és gyorsabb ramnak köszönhetően, jelen pillanatban egy 2TB-os PCIe-s SSD 150-160k Ft.
(#6257) NyMRooD: Egyébként szinte lehetetlen megmondani egy képről, hogy milyen a hűtés, pláne ha még be is van csomagolva.
Hűtési teljesítménynél sokat jelent a hőleadó felület nagysága, hőátadási/hővezetési tényező, a hűtőborda kialakítása, a ventillátor kialakítása stb.... Nem akarok a részletekbe belemenni, mert hülyeség lenne, de attól lehet hangos a konzol, ha kicsi a venti és gyorsan forog, ami amiatt lehet, mert kis idő alatt sok hőt kell disszipálni blabla. Attól, hogy így néz ki, még lehet kurva jó hűtése. (Random Aerospace Engineer véleménye) -
mrhitoshi
veterán
4K-ban nézegetve a trailereket, elég komoly lesz a technika. Ha ugyanazt megtudják lépni, mint amit a PS3-nál csináltak a grafikát tekintve, akkor az évtized végére brutális dolgok jöhetnek.
Ezek az indító címek jól néztek ki. A hardveres Ray-tracingben még lesz bőven kraft.Viszont ami engem aggaszt, az a játékok mérete. Röpködnek a ~100 Gigák, és azért az luxus jelen pillanatban, hogy a konzolon ne férjen el ~7 játéknál több.
Ha meg bővíteni kellene, akkor mélyen zsebbe nyúlós lesz a dolog a 2TB-os NVME SSD-kel.Szerk.: Amúgy minden PS4-es játékot tud majd futtatni ? Mintha rémlene valami ilyesmi hír.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos:
• hirdetni
• konzol vs PC téma
- Robot fűnyírók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- OLED monitor topic
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Gold Edition! Olvass!
- PS5 Original Disc Driveval
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Series X + 103 db játék a profilommal, Elite 2 controller
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787
- Dell Precision 5560, 5550, 3561 i7, 10-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest