- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Én és a számítógép
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Argos: Az vagy, amit megeszel
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Jones
tag
Hello,még kezdő vagyok a témában,van 1 form amibe kérdések vannak meg a kitöltőről adatok,ebből illesztenék be 1-1et,amit szeretnék:
1: $nev=$_POST["nev"];
echo "Név: " . $nev . "<br>";//ezt a mezőt hogy lehet kötelezően kitöltendővé tenni?
2:foreach ($_POST['elso'] as $valasztva) {
echo "<font color='#0000ff'><strong>1.Kérdés</strong></font><br>" . $valasztva
. "<br>";
}//ezt pedig hogy kell úgy issettel,hogy kiirja a kérdést és a választ ha megjelölték(több checkbox),ha meg nem jelölte csak a kérdést és egy "-" -t mondjuk,előre is köszönöm a választ. -
T.Jones
tag
-
T.Jones
tag
hi!egyik pillanatról a másikra elromlott valami,xamppot használnék,csak az a próbléma,hogy pl van 1 form névvel és kiakarom iratni a változót printtel nem müködik,ha szöveget irok megy,kód tuti jó ,mert régebben ment,valamint adatbázisba való adat elhelyezésénél akárhogy
próbáltam változókkal '-vel vagy anélkül,sehogy se müködött,max 1 új üres sort tett be az adatbázisba,ha szöveget irok hogy mit rakjon be azt beteszi,de változókkal sehogyse megy,kód itt is tuti jó,mert már ment!valakinek van ötlete mi "romlott" el?már 5x újra raktam xampp,megnéztem vistán xp-n,de semmi!előre is köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R5 7600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4080 16GB Zalman Z1 Plus Seasonic 750W
- GeForce RTX 2060 (OEM HP) Garanciával
- Macbook Pro 2020 13" // M1 // Számla + Garancia //
- Vadiúj gèpházak! Gamereknek ès Akiknek fontos a külső!
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.