Hirdetés
- GoodSpeed: 24 éves a Windows XP! Nézzen ki úgy a Windows 11 mint az XP?
 - Pötyi: 4. RETRO KONZOL ÉS SZÁMÍTÓGÉP BÖRZE - '25. november 16.
 - gban: Ingyen kellene, de tegnapra
 - sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
 - Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
 - D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
 - Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
 - sziku69: Szólánc.
 - Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai

Új hozzászólás Aktív témák
- 

T.Jones
tag
Hello,még kezdő vagyok a témában,van 1 form amibe kérdések vannak meg a kitöltőről adatok,ebből illesztenék be 1-1et,amit szeretnék:
1: $nev=$_POST["nev"];
echo "Név: " . $nev . "<br>";//ezt a mezőt hogy lehet kötelezően kitöltendővé tenni?
2:foreach ($_POST['elso'] as $valasztva) {
echo "<font color='#0000ff'><strong>1.Kérdés</strong></font><br>" . $valasztva
. "<br>";
}//ezt pedig hogy kell úgy issettel,hogy kiirja a kérdést és a választ ha megjelölték(több checkbox),ha meg nem jelölte csak a kérdést és egy "-" -t mondjuk,előre is köszönöm a választ. - 

T.Jones
tag
 - 

T.Jones
tag
hi!egyik pillanatról a másikra elromlott valami,xamppot használnék,csak az a próbléma,hogy pl van 1 form névvel és kiakarom iratni a változót printtel nem müködik,ha szöveget irok megy,kód tuti jó ,mert régebben ment,valamint adatbázisba való adat elhelyezésénél akárhogy
próbáltam változókkal '-vel vagy anélkül,sehogy se müködött,max 1 új üres sort tett be az adatbázisba,ha szöveget irok hogy mit rakjon be azt beteszi,de változókkal sehogyse megy,kód itt is tuti jó,mert már ment!valakinek van ötlete mi "romlott" el?már 5x újra raktam xampp,megnéztem vistán xp-n,de semmi!előre is köszi 
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
 - Napelem
 - Battlefield 6
 - GoodSpeed: 24 éves a Windows XP! Nézzen ki úgy a Windows 11 mint az XP?
 - Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
 - Mozilla Firefox