Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz envagyok #47835 üzenetére

    Az hogy valaki nem hajlandó valamelyik cégnél a szerződési feltételeket betartani arról meg van véleményem. Ne használja cég szolgáltatását ha erre nem hajlandó.
    Ahogy írtam az értelmetlen hivatkozás hogy nem akarja a költséget kifizetni, fizettesse ki a vevővel, hiszen az eladás ár lényege az hogy minden költséget beleépítünk. Másik dolog az hogy igénybevesz egy szolgáltatást ami díj köteles, mi az hogy nem fizeti ki?

    Nézzük a vásárló szemszögéből. Mit csináljon ha személyes tranzakcióval fizet és nem kap semmit, nem olyan állapotban van ahogy az eladó állította? Legyen tanulópénz?
    Lehet menni a rendőrségre feljelenteni csalásért (ha befogadják egyáltalán), abból egyhamar nem lesz meg a pénze.
    A PayPal-nak ekkor nincs semmi kötelezettsége a pénz visszaszerzéshez. Ha családtagnak, barátnak, ismerősnek küldte a pénzt és gondja van akkor rendezzék le maguk közt.
    Ha eleve így kéri az eladó akkor abban aki akar vállalni felelősséget, tudatosan nem tartja be a PayPal szerződési feltételeit akkor miért is kellene megbízni?
    Becsület, tisztesség smafu, mert 10000 Ft esetén megspórol 430 Ft-ot, 100000 Ft-nál 3490 Ft-ot, amit egyébként a vásárló is fizethet ha belerakja az eladás árba? Komolytalan.

  • Met

    nagyúr

    válasz envagyok #47835 üzenetére

    A tiltott és a nincs rá lehetőség két külön dolog.
    Nyilván az eladónak jobb mert nincs levonás (bár írjon olyan árat amibe már ezt beleszámolja) és rögtön hozzáfér a pénzhez.
    A vevőnek rosszabb mert nincs vásárlói védelme.

    Gondolom ha kiderülne (nem tudom hogy) az ilyen jellegű tranzakció akkor a fiók zárolásával jutalmazná a PP.

Új hozzászólás Aktív témák