Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz Lauda #53640 üzenetére

    Ám legyen itt,ha úgy akarod. :R
    A kettőnk közötti beszélgetés azzal kezdődött,hogy a topiktárs azt mondta: nincs légtömeg mérője. (53588 - Sanyi19 )

    A többi mondandóm pedig arra,amit itt írtál,és és az okfejtésem is. ;)

    - ..”Nem igazan ertem amit itt osszehordtal.
    Ha szövegértelmezési gondod van,az nem az én hibám.

    - „ Azt irtad, egyik gepben sincs egyszerre legtomegmero es map szenzor”

    Pontosan ezt írtam,igen!És hogy miért?Mert benzinüzemű motorokról beszéltünk,abban pedig csak egy van,nem több!Ha kell,megadom a címemet,eljössz, megmutatod a benzines b vekim szívótorkába beépített második MAP-ot,ami állításod szerint a benzines motor szívótorokba be van építve,
    (53595/ Lauda:- A legtomegmero van a szivocsatornaban, altalaban a legszuro utan. A map szenzor pedig a szivotorokban van.)Bár lőttem fel képet a szívótorokról melyen látszik,hogy ott semmi nincs,de szerinted csak hablatyolok) ingyen neked adom a kifogástalan állapotba lévő b veki- met,sőt,az eredetvizsgát és az átírási költség anyagi terheit is vállalom! ;)

    „(En megmutattam, hogy van. Ott van fizikailag, latom a szivocsoben es a szivotorokban az alkatreszt, megy ra a kabel” / motortér: Y17DT corsa c motor./

    Benzines motor működésről beszélünk,erre turbós turbódízel motor működésére hivatkozni :W
    Na itt van a nagy bukfenc,a csúsztatás,a benzinmotor működésének összemosása,a turbódizellel. :Y
    Saját magad írtad le,hivatalos papírod is van a mérési eredményekről :K
    Papíron: …(„legtomegmero feszultseg 4V, ataramlo levego mennyiseg 287.9 kg/h „)..

    Ebből világosan látszik,hogy egy! db légtömegmérőd van neked is,(és a linkelt képen is) a szívócsatornába beépitve

    ..A szívócsatorna abszolút nyomásának,nevük lehet(MAF- MAP- légmennyiség - légtömeg mérő) érzékelője méri a szívócsatornában fellépő nyomásváltozásokat, amelyeket a motor terhelésének és fordulatszámának változásai okoznak.A mért jeleket az ECU-nak továbbítja,és az megfelelően beállítja a levegő/tüzelőanyag-arányt.”…

    A másik, MAP-al jelölt cuccosnak amire körömszakadtáig görcsösen mutogatsz,a fentebb leírt működéshez semmi köze!
    Papíron: …(”toltonyomas mert ertek (ezt veszi le a map szenzorrol) 148 kpa „)…

    A szívótorokba beépített kedvenc MAP-od, az a „turbónyomás érzelő(mindegy minek nevezzük) az a dízel turbótöltésű motorok esetén a turbó töltőnyomást ellenőrzi azért, hogy a maximálisan megengedett töltőnyomást a motor ne érje el.Ezzel a motort védik attól, hogy a túl nagy töltőnyomás miatt ne legyen túlterhelve.( ennek nem az a feladata,hogy mérést végezzen a légszűrőház,és a szívótorok között.)
    Mikor fogod már végre megérteni: állításoddal ellentétben,ez a cuccos a benzinesek szívótorkába nincs beépítve,nincs rá szükség! Nincsen turbó amire vigyáznia kellene!!

    ”En nem irtam sehol hogy minek van koze a masikhoz. Mint olvashattad is, van az emlitett autohoz a ket alkatresz, ennyit irtam, ezeket linkeltem.”

    Egyetértek.Valóban van,és van más sok 100 alkatrésze is. :K
    Részemről a téma lezárva.

Új hozzászólás Aktív témák