Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    válasz EQMontoya #62237 üzenetére

    A jelenlegi eu-s irányelvek alapján 5-6 év múlva csak olyan autókaz lehet forgalomba hozni, amik kb. a jazz-em jelenlegi menetdinamikáját képesek hozni.

    De aggodalomra semmi ok, mi addigra már úgyse leszünk eu-tagok :D

  • Integra

    titán

    válasz EQMontoya #62237 üzenetére

    nem, nem és nem... :DDD
    hidd el, hogy kevés. 6 éve járok naponta ilyen autóval és kevés a 200 ló, pedig könnyű autó az inti a maga 1130 kg-jával, iszonyat vadul tud menni az extrém rövid áttélel miatt, de nagyon kellene még 100 ló.. csak fwd-be sok érdelme nincsen, lsd-vel sem.. és nincsen elektronikám, csak abs és ebd.
    inti ezért marad gyári, viszont mitsuba meg nagyon remélem, hogy jövő nyáron végre tudom hozni az angoloktól az evo8/evo9 gyári fq360 vagy fq400 motort (a kisebb szervíz igény miatt valszeg a 360-ast inkább) elektronikástul, váltóval és teljes fékrendszerrel csonkálványostul, felnistül (+ egy pár atr ülés:) ). telejsítményből sosem elég, nem tudok mást mondani :N mitsunak egy baja van igazából, a csapnivaló váltói,
    az mx5-ből sem véletlen építenek kisebb műhelyek 200 lovas turbós dolgokat. ahogy a subaru új 2 literes blokkjából is 300-450 lovas darabok rohangálnak. ráadásul az az új boxer végre újra 2 literes, nem 2.5-es, óriási tuning potenciállal. az a turbo szett, amivel a régi 2.5-es blokk 350 környékére volt húzható üzembiztosan, az az új blokk esetén 450-nél áll meg, jótállásal. na az őrület, hogy mit mehet közép tartományban:))
    egyáltalán nem osztom ezt a mai trendet, amit a gyártók is igyekeznek ránk erőltetni meg a totálkáros arcok. ezt már stuck papa is megmondta sok-sok éve :D jó autó, és minél nagyobb teljesítmény, aszfaltra rendesen leadva, ez az, ami számít. meg a jó sofőr. és ez az út járható az utcai autoknál csak, mert a súlycsökkentés nem működik egy bizonyos szintnél tovább a kötelező biztonsági előírások és a mindennapos használhatóság miatt.

Új hozzászólás Aktív témák