Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    válasz EQMontoya #43932 üzenetére

    Valóban egyre nagyobb fos.
    Mindent lezárnak, átalakítanak, beszűkítenek, hogy kitereljék a forgalmat.
    Amikor amúgy alig van autó az utakon, köszönhetően a csóróságnak meg a 420 forintos benzinárnak.

    --------------------------------
    a korábban linkelt lipótvárosi új, tervezett forgalmi rend (térkép itt) most a legújabb őrület.

    dióhéjban:

    -Ha jól látom, a Kossuth tér lezárva marad, ezáltal teljesen megszűnik a felső rakpart, amin korábban símán el lehetett érni a Kossuth teret, Szabadság teret, stb. (A Honvéd utca és a Szemere utca terhelése azért nagy, mert ez így van már egy ideje).
    -Az alsó rakpartról a Parlamentnél az északi irányból megszűnik a felhajtás (ellenben a kedves parlamenti képviselők kapnak közvetlen rakparti kapcsolatot a mélygarázsukhoz). Szerintem ez is nonsense.
    -A Margit-híd felől a kerület belseje nem csak hogy ugyanolyan megközelíthetetlen lesz, mint most, (amikor már fél éve le van zárva a Parlament környéke), hanem még inkább, hiszen a Honvéd utcán nem lehet végigmenni, és általában véve, az egyirányú utcák átjárhatatlanná teszik az egész városrészt.
    -A terv gyakorlatilag kettévágja a Lipótvárost a Szalay utca- Alkotmány utca vonalában, így tényleg csak az alsó rakpart és a Bajcsy-Zsilinszky út marad. De ahogy nézem, Lipótváros keresztben is átjárhatatlan lesz, tehát a Dunától nem lehet eljutni a Bajcsy-Zsilinszky út és a VI. kerület irányába, szinte sehogy.
    - Margít-híd felől gyakorlatilag csak a Szent István körút – Bajcsy-Zsilinszky út útvonalon lehet pl. megközelíteni a Lipótváros belsejét. Ez ugyanakkor azért is vicces, mert visszafelé ez az út nem működik, hiszen a Bajcsyról nem lehet a Margit-híd felé kanyarodni, kb. 4 éve, számomra érthetetlen módon.

    Szóval, remélem, ezt így nem fogadják el. A kerületi lakóknak sem hiszem, hogy jó, ha a fél kerületet körbe kell járniuk, ha haza akarnak menni, vagy át akarnak jutni annak a másik felébe – akár saját autóval, akár taxival.

    Szerintem tudomásul kéne venni, hogy ez nem csak egy kerület, hanem Budapest üzleti központja is, és nem kéne még jobban ellehetetleníteni a megközelítését. Nem lehet, hogy csak a forgalomcsillapítás legyen a szempont, ha egyszer az itt dolgozók valószínűleg számszerűleg is többen vannak, mint az itt lakók…

Új hozzászólás Aktív témák