Hirdetés
Aktív témák
-
Dylen
aktív tag
válasz venember83 #33201 üzenetére
jóvan, igaz
én úgyis mindig Q3-at játszottam, kit érdekel az SCbagoly vagyok! ...de azért királylány is!! ;-)
-
Bubu79
addikt
"- Mi a különbség a krokodil között?
- Hosszabb, mint zöld.- Mi a különbség a veréb között?
- Mind a két szárnya teljesen egyforma, különösen a bal."Egyéb kérdés?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
FehérHolló
veterán
válasz bolondember #33195 üzenetére
Ha valóban a Starcraft2-re gondoltál, melyik párhuzamos univerzumban jelenik meg ma?
Skynet is real. It's called Google.
-
NoLF
addikt
Schmetterlingsflügel
Lösen den Sturm aus
Was ich mach wird weite Kreise ziehnIch bin was ich tu
Kommt zurück auf mich zu holt mich ein irgendwann
Sind wir wieder zusammenThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz FehérHolló #33204 üzenetére
hol írtam, h MA jelenik meg?
csak annyit, h megvan a megjelenés időpontya.
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
venember83
nagyúr
válasz FehérHolló #33204 üzenetére
Nem ma jelenik meg. Ma jelentették be, hogy mikor fog megjelenni. Vagy ma jelentették be, hogy mikor fogják bejelenteni a megjelenését? Fene tudja...
-
-
Bubu79
addikt
válasz venember83 #33210 üzenetére
Nem tudtam, hogy nem szabad danolni
BE: Miért, mondta valaki, hogy hát?
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
FehérHolló
veterán
válasz bolondember #33207 üzenetére
Hát nem tudom. Valami ötlet?
Egyébként bocs.Skynet is real. It's called Google.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz FehérHolló #33214 üzenetére
maradjunk annyiban, h benézted?
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
bolondember
MODERÁTOR
idióta vebes trenyákat kell csinálnunk - az egyik tömpuszfegyes felsorolással kezdődött...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
venember83
nagyúr
válasz bolondember #33216 üzenetére
Idióta webes trainingeket kell tartsunk. Az egyik tömegpusztító-fegyveres felsorolással kezdődött...
-
Dylen
aktív tag
válasz venember83 #33217 üzenetére
magyarhangja: Kócos
bagoly vagyok! ...de azért királylány is!! ;-)
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz venember83 #33217 üzenetére
csinálni=elvégezni
menj el még egy kozéphaladó nyelvtanfolyamra..
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
venember83
nagyúr
válasz bolondember #33219 üzenetére
Inkább te fejezd ki magad egyértelműbben... Mondjuk francia nyelvtanfolyamra mennék...
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz venember83 #33220 üzenetére
Te nem tudsz szövegértelmezni és még én vagyok a helikopter?
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
venember83
nagyúr
válasz bolondember #33221 üzenetére
Te nem tudsz egyértelmű szöveget alkotni, és még én vagyok a helikopter?
-
ngabor2
nagyúr
jó reggelt. történt valami a héten? vagy fog?
-
ngabor2
nagyúr
köszi a válaszokat, akkor egy határozott talánt megszavazok belőlük.
lorcsi: volt is, lesz is reggel még. remélhetőleg
-
Dylen
aktív tag
15én megyek vitorlázni a balcsira
bagoly vagyok! ...de azért királylány is!! ;-)
-
FehérHolló
veterán
válasz bolondember #33215 üzenetére
Hát igen.
Kipróbáltam az új monoblokkom és a fékeket a cangán. Nagyvárad tér -> Mester utca -> Szabadság hídon át -> Árpád híd táv oda-vissza 50 perc. Kellemes volt, sokkal jobban lehet tekerni a kicsikét. A fékek pedig úgy fognak, hogy szükségem lenne ABS-re a fékút optimalizálása érdekében.
Egy szó, mint száz: Elégedett vagyok.Skynet is real. It's called Google.
-
ngabor2
nagyúr
válasz FehérHolló #33232 üzenetére
ajajj... fehér holló elégedett. ez az álmoskönyv szerint semmi jót nem jelent...
-
bolondember
MODERÁTOR
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz FehérHolló #33232 üzenetére
ABS NEM optimailizálja a fékutat.
NEM, NEM és NEM.forogni fog a kerék és irányítható marad a jármű, de nem egy eset lehetséges, h hosszabb lesz a fékút.
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
venember83
nagyúr
válasz bolondember #33237 üzenetére
Te most le akarod rontani az albínó varjú elégedettségi faktorát? Ejnye.
Amúgy persze igaz, amit írtál.
-
FehérHolló
veterán
válasz bolondember #33237 üzenetére
Pont az a helyzet, hogy akkor maximális a fékezés hatásfoka (és minimális a fékút), ha a kerék fékezés közben tisztán gördül a talajon. Ezért nem szabad, hogy kipörögjön, vagy blokkolódjon.
Ja, ne az aszfaltot nézd, hanem mondjuk a földes/kavicsos utat.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz venember83 #33238 üzenetére
ha ezt is elértem, akkor örömbódottá!
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
venember83
nagyúr
válasz FehérHolló #33239 üzenetére
Ez való igaz, csak az ABS rendszer sokszor túlságosan elveszi a fékerőt, így szinte szabadon gurul a kerék, így pedig bár irányítható marad a jármű, de bizony megnő a fékút.
-
Dylen
aktív tag
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz FehérHolló #33239 üzenetére
ha satuznak a kerekek, megnő a gördülési ellenállás is, ami még rövidebb fékutat eredményez...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
FehérHolló
veterán
válasz venember83 #33241 üzenetére
Egyrészt nem azt mondtam, hogy minden esetben rövidíti a fékutat.
Másrészt pedig utánanéztem most. Több forrás állítja tesztekkel megerősítve, hogy az esetek többségében ABS-szel rövidebb a fékút. Egy teszttel megerősített forrás sem hozta ki az ellenkezőjét.
Bár az teljesen biztos, hogy egy Suzukiban lévő ABS nem olyan hatékony, mint egy S szériás Merciben működő.[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz FehérHolló #33245 üzenetére
szerintem meg ott inkább a fékek közti különbség a döntő, nem az elektronika.
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
venember83
nagyúr
válasz FehérHolló #33245 üzenetére
Mert minden tesztelő autó- és ABS-gyártók bérence...
-
FehérHolló
veterán
válasz bolondember #33244 üzenetére
Ööö. Ha satuznak a kerekek, akkor nem gördülnek, ezért nincs gördülési ellenállás, csak csúszási súrlódás, ami köztudottan kisebb/egyenlő a tiszta gördülés esetén fellépő tapadási súrlódásnál/-sal.
Én azt hiszem befejeztem, elfogytak az érveim.
öregapám: Én épp 4 hónapot töltöttem egy fékrendszereket fejlesztő multi cégnél fékrendszer diagnosztikai szoftverrendszert fejlesztve. Én is egy mocskos bérenc vagyok, hogy itt fényezem az ABS-t.
Igaz, hogy köze nem volt a munkámnak az ABS-hez, de mindegy. Azért jól esett.[ Módosította: dabadab ]
Skynet is real. It's called Google.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz FehérHolló #33248 üzenetére
első bekezdés: rég volt fizika, de erre nem vennék mérget...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
NoLF
addikt
válasz FehérHolló #33248 üzenetére
ha nekem valaki be akarja adni azt, hogy egy csúszó kerék kevesebb ellenállással szembesül mint egy gördülő, megeszem a kalapom.
vagy a söröskorsóm, vagy mi az.
amennyiben viszont esetlegesen nem jól értelmeztem a mondandód, akkro elnézésedet kérem
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Magisk
- Rendszergazda topic
- Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen