Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ricsip

    addikt

    válasz Szatura #106079 üzenetére

    Én a helyedben felvenném a kontaktot a gyàrtó hazai képviseletével. Ha már lejárt a gari, attól még ezen egyértelműen látszik h. gyártási defekt ami ennyi idő alatt jött ki. Nem 4 évre vesz az ember ilyen tv-t, még ha néhány idejáró boltkóros évente cseréli is a G szériáját, de nem az a normális. Ezt a gyártó is elismerhetné, és valamilyen méltányos panelcserét, v. komplett eszközcserét felajánlhatna neked egyedi elbírálás alapján.
    Ha semmitmondó bullshit lenne a reakció, esetleg pofátlanul hülyének néznének, én megjátszanám h. bemegyek a nagyobb plázákba, főleg most karácsonyi időszakban. Pl. Westend vagy Árkád Mediamarkt. A lényeg, h. legyen ott LG pólós emberke, és megmutatni neki a szituációt. Aztàn bárki aki LG tv-t nézegetne, megmutatni nekik h. 4 év alatt mi történt a tieddel (vihetsz számlát is h. bizonyítsd nem random utcáról beesett bolond vagy), és az LG-s fickó szeme láttára lebeszélni őket bármilyen LG TV megvételéről. Ha van ott LG-s emberke, 2 féleképpen ártasz neki: a konkrét ember bónuszát csökkented azzal h. amikor ott vagy nem nagyon fog eladni 1 tv-t sem. Másodszor pedig általánosságban hívod fel a figyelmet az LG tv-k kijelzőrothadására.
    Nyilván elhatározottság és kitartás kérdése h. elérsz-e ezzel olyan eredményt, amivel már elégedett lennél. Ha nagyon unatkozol így nov. végén / dec. elején, én a helyedben megjátszanám.

  • apszi

    őstag

    válasz Szatura #106079 üzenetére

    Valószínű ez is olyasmi mint a panel "rothadás",ami a sarokban szokott elindulni. Jobb már nem lesz. :(

    (megelőztek) :R

Új hozzászólás Aktív témák