Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
Hali!
Azt hiszem PATA...tehát: IDE/ATAPI
Most nem vok a gépnél, nem tom megmondani everest nélkül!
Másik kérdésem, az volt h hogy kell cserélni?? De azt olvastam valahol, h csak kicsit határozottabban ki kell húzni ill finomul, de erősebben mint amikor lemezt teszel bele... s kijön az egész!
Másikat meg csak be... helyette
Ez igaz??? Nem merem megtenni míg nem kapok pontos infot arról, h h ogy is kell!!
Üdv: demars
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
- Logitech Laser egér - Multi Device K380 Bluetooth Billentyűzet- Logitech Bluetooth Audio Adapter
- REFURBISHED és ÚJ - DELL Universal Dock UD22
- DELL WD19S 130W új, bontatlan dokkolók eladók
- Lenovo Legion Booststation RTX2060 6GB videokártyával
- Eredeti Lenovo 90W szögleges laptop táp + kerek átalakító egyben eladó
Üzleti előfizetők hirdetései
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3159, 100% Akksi
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS - 5120x1440 Dual QHD - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3495, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok