Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz kali #95406 üzenetére

    Olyan tényleg előfordulhat. Ténylegesen csak mutatás szintjéig, de a kollégák ezeket a helyén kezelik, sim kártya nem kerülhet bele, be kapcsolni, beaktiválni nem aktiválják be csak az értékesítés során. A legtöbb ügyfél nem érzékeny erre, mert egy megbízható helyen vásárol és ha bármi probléma van - a látott és ez alapján kiválasztott, aktivált termékkel - 72 órán belül (indokolt esetben) cseréljük típus-azonosra. Ha az ügyfél kéri, hogy ha lehet bontatlant (elenyésző százalék) biztosítsunk neki, akkor megfelelő készlet esetén ennek eleget is szoktak tenni.

    Nagy ereje van a vizualitásnak, s a kollégáknak sem érdekük az, hogy bármilyen kellemetlen helyzetet generáljanak a saját készletükkel kapcsolatban.

    A fenti esethez kapcsolódva (WS-es vásárlás) tényleg bonyolult a történet, mert az üzletben akkor kell alapvetően cserélni 72 órán belül, ha a készülékkel bármilyen probléma van (ez felülírja viszont a távol lévő felek közötti szerződéskötés során biztosított 14 napon belüli elállás lehetőségét is, mert az új készülék már üzletben került kicserélésre). Itt viszont, ha jól értem, akkor a készülékkel nem volt baj, csak a csomagolásnak volt esztétikai sérülése/esztétikai csorba esett rajta :) Bocsi a mosolyért, nyilván én se örülnék egy hasonló helyzetben. :)

    Az ilyen security-s ellenőrző címkéket is szerintem szigorúan kezelik. Lehet a gyártótól is így érkezett be, s éppen ezért ellenőrizték a készüléket is. Ilyen esetben ezek kőkemény szabályrendszerben rögzített környezetben kezelik. Hihetetlen átvilágítás és belső ellenőrzés van ezekre a termékkezelésekre is (szerintem relatíve nem sok helyen van olyan szintű mint a Telekomnál).

    Bár hozzáteszem, hogy láttam már olyan Iphone készülékeket is, ami gyári csomagból kibontva mindegyik modell (egy egész doboznyi) olaj szerű szenyeződéssel volt, vagy egy karcolással mindegyik doboz, mindegyik darabján kb. ugyanott :D Soha nem felejtem el az Xperia Arc-ot (akkor nyitottam ki az elsőt), s néztem, h. jééé, ez ilyen szétnyithatós? :D (konkrétan az egész telefon szét volt nyílva), vagy amikor egy régebbi fémházas alcatelnél szinte bele volt olvadva a telefon a dobozba (ezek mind-mind bontatlan darabok voltak)

    Szóval még a legbonyolultabb, leghermetikusabb ellenőrzött és pontosan kezelt közegben is megeshet sok-sok-sok ezerből 1-1 ilyen eset.

    (#95407) iberico

    Minden - brutális - szelekció és visszaellenőrző metódus ellenére (kiemelten foglalkozik a Telekom az ügyfélelégedettség mérésekkel) ember és ember között is van különbség, mint bármilyen platformon. Sűrűn elkövetjük azt a hibát, hogy ebből általánosságokat kovácsolunk, de az biztos az elmondottak alapján, hogy tényleg voltak itt aggályos történések :) Beszélhetnék itt arról, hogy az ügyfelezésnek milyen szépségei vannak és hogy milyen széles palettán mozog az, amivel találkoznak a kollégák és milyen érzelmi kiélezettséget generál ez mondjuk 12 órában - de ez természetesen nem mentség. Minden ügyfélt ugyanazzal az őszinte korrektséggel kell fogadni, mintha minden percben új nap virradna :)

    A kifinomultságbeli nüanszok most elvesztek ebben a történetben. :) Ezért elnézésed kérem a nevében is :)

Új hozzászólás Aktív témák