Az ám! Máig tökéletes telefon!
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Az ám! Máig tökéletes telefon!
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Csak irigykedem, ha komoly lett volna akkor licitaltam volna, de en jobb allapotura varok!
Retro
Bevallom én nem is tudtam hogy létezik hátsó dobozban is ilyen Krauser.
Ha lesz egyszer jobb állapotú,egyből lecserélem én is.
Csak sajna ez volt az első amit életemben láttam,ezért is örülök neki hogy megvettem.
De te igényesebb vagy nálam,neked ez nem lett volna jó.
Nekem megfelel egyelőre így is amíg nem jön egy jobb.
Amennyire lehet kijavitgattam.
Na, végre a végére értem a motor személyre szabásának
(PH-n egyenlőre nincs több tárhelyem képet feltölteni...)
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
A te szorgalmas ténykedésedet és érdeklődésedet elnézve én biztos vagyok benne hogy még nem értél a végére,legfeljebb most még csak azt hiszed.
Zsír lett!
Egy dolog...ezt a 250-es kipufogót nem akarod lecserélni a rövidebbre, ami a 251-esen van?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Ha talalsz nekem eredeti, DDR 251-es kipufogot, akkor benne vagyok
Miota megvan a motor vadaszom, eddig nem talaltam. Majd Nemetorszagban, ha kikoltozok junius vegen (ha minden jol megy), nagyobb esellyel talalok ra.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Ja, szóval tervben van, na azért!
Sajna ez az egyik hátránya a 251-esnek, hogy eléggé ritka, és azok az alkatrészek, amik csak ezen a típuson vannak, kb beszerezhetetlenek - eredetiben legalábbis.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Igen, ritka. Motoros találkozókon nem is tudják, hogy milyen típust látnak pontosan
Utángyártott kipufogót pedig nem fogok csak azért venni, hogy jobban nézzen ki vele...
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Van egy régi aksi töltőnk amin több fokozat van és szereztem egy multimétert a kérdés az hogy megtudom e mérni rajta hogy melyik állásba mennyivel tölt ?
Ampert akarsz mérni?,
Igen
Milyen multimétered van? látnom kéne hozzá.
De azért leírom :bedugod a fekete merővezetéket a COM jelzésbe a pirosat meg a A jelűbe kiválasztod az amper funkciót ne a milliampert és sorbakötöd az áramkörbe vagyis a töltő és az aksi közé ..
Nem tudom menyire érthető nézd meg lehet van valami videó fent.
Pirosat bedugod a 10 A jobbra, a tekerőt odatekered a 10A felirathoz és kész .
Bekötöd a áramkörbe az egyik akkumulátor saru és a töltő közé a másik sarun meg rajta van a töltő és így zárod az áramkört.
Arra vigyázz, hogy árammérő módban nehogy véletlenül feszültséget mérj, mert akkor fröcsög a multi. Na jó, ha minden igaz, csak a biztit nyomja el.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Üdv.
Ilyen aksim van JP MOTO (YB5L-B) 12V 5Ah kérdés mekkora A-ral kell tölteni ?
Üdv!
Névleges kapacitás tizedével, tehát 0,5A-rel.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Igen 0.5 A 10 órát tölteni.
Mi a véleményetek egy új Varta aksiról 12V és 9Ah az ára 7000Ft
Szerintem elég korrekt ár
varták jók szoktak lenni
BAZINGA!
Én megvehető vagyok a "márkával", szóval inkább ezt venném, mint a noname akksit. Ez gondolom savas, az ára alapján legalábbis. Mennyivel drágább a gondozásmentes?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Help!
Az első főfékhengert hiába húzgálom nem nyomja az olajat már többször kitakarittomtam de semmi ötlet??
Milyen kemény, puha folyik?
Nem fog a fék?
[ Szerkesztve ]
Nincs ami nyomja az olajat mert szétmállott a karmantyú lehet az volt az olajban.
Hogyan tudom megnézni hogy a motoromon van-e töltés ?
A legjobb módszer hogy multiméterrel méred az akkun
Ahogy sisu2 mondja, a karmantyúkat cserélned kell, a tartályt pedig ki kell pucolni frankón, azt a zselés maszatot ki kell szedni, illetve a hornyokból alaposan, maradéktalanul kivakarni a dzsuvát. Ne jár úgy, mint én, hogy immel-ámmal kipucolod, mert folyatni fog, és kezdheted előröl, aztán ha nincs szerencséd, a szétszedésnél odalesz az új karmantyúd.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Ráadott világítással, kb 4.000RPM körül mérd meg az akksin a feszültséget. Ha 14V körül van, akkor a töltésed rendben, ha csak 12V körül vánszorog, valami nem jó!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Köszönöm a válaszokat. Így is lesz. Szerintem van töltésem, de biztos ami biztos. Még egy kérdés. Ugye már az előzőkben is írtam hogy kisgázadásnál felpörög a motorom. Most ez a dolog mintha erősödött volna. Mitől lehet? Esetleg lyukas az úszóm? Nem zár eléggé a szívató?
Inkább utóbbi. Nekem akkor szokott pörögni, ha túlszívatom. Nézd meg, rendesen elzárja-e. Neked TS-ed van, igaz? Annak a karbiját nem ismerem, de a 251-esében a szívató egy kis gumi pogácsával záródik, ha ott nem zár passzosan, akkor problémás lehet.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Igen TS van.És igen gumi pogira végződik. De most ha nem zár rendesen akkor feszítsek rajta? vagy a végével csináljak vmit? Vagy esetleg a benzinszit a rossz? Bár azt kétlem.
Ha nem zár rendesen ki kell cserélni a gumit benne.
Ki kell cserélni, de kérdés, hogy mire? Az utángyári gondolom ugyanolyan moslék, mint bármiből.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Most nem tudom milyen van de amiket vettem azok még jók voltak 10-12 éve.de már elhasználtam én is.
Fals levegőt szív valahol vagy kopott már a súbered.
Nem a szivatóval van gond,akkor pont ellenkező hatás lenne.Leállna,nem felpörögne.
+1
Deus ex machina
Szerintem nem feltétlenül. Enyém is volt, hogy sokáig pörgött gázelvételkor, üresben, aztán rajta volt a szívató. Nem hinném, hogy falsot szív, mert mióta normálisan indítom, nincs ilyen baja. Na de nem vitatkozni akarok.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Én sem vitatkozom.Akkor legyen szivató.Nekem aztán mindegy.
[ Szerkesztve ]
Én értelek, de a gyúkjás felőli szimering kicserélve. A kuplung felőli oldalon gondolom nem szív olajat, mert a gyertya szép barna. De majd hidegindítót fújok a motor járása közben a karbi meg a csonk közé, esetleg a hengerfejhez. De másra nem tudok ganyakodni.
Még a benzinszintet elenőrízd le hogy nem-e alacsony, meg nézd meg a tűszelepnél mert lehet hogy jó a benzinszint de ha valami kosz van benne akkor lassaban éri el a szintet és járó motornál már kevés ami átfolyik rajta.(a hirtelen felpörgés szegény keverékre utal)
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
Pontosan.Erről van szó.Felpörgés szegény keverékre utal.
Ha a spray nem hoz eredményt,akkor érdemes ránézni a suberra.Ha nagyon kopott,akkor az mellett is szivhat többlet levegőt és azt ugye a spray nem mutatja meg,hisz belül falsol
Köszönöm a válaszokat. Így van a spray semmit nem hozott. Amennyit ráfújtam annyit töröltem le róla, nehogy begyulladjon. A súbert megfogom nézni mert van itthon egy másik karbi is, csak az 125-ösé, de szerintem a súber ugyanaz Egy nagyon picit a benzin szinten emeltem mert kevésnek tűnt. Át fogom fújni a tűszelepet, hátha az is a baja.
Üdv.
Nem igazán találtam másik idevágó fórumot,ezért itt tennék fel néhány kérdést.
B kategóriás jogsim van,hallottam hogy van valami külömbözeti vizsga amivel Elvileg 125-ös mocikat is vezethetek,tudnátok erről mondani valamit esetleg egy cikket linkelni?
Tényleg 30-40 000 ft egy ilyen 125-ös moci átírása?
Kötelező biztosítás kb mennyi?
Van Simsonom meg robogóm,azokra évente 2600ft-ot fizetek külön-külön.
Kocsira az éves díjam 12000ft,remélem annl azért nem több!
ETZ125-ön gondolkozok,mert szerintem nagyon hasonlít egy simsonra,csak nagyobb és sokkal erősebb.
Olvastam hogy ki lehet jönni vele 4 literes fogyasztásból is ha nem gyilkolom,de megeheti a dupláját is akár!
A1/B (B125) JOGOSÍTVÁNY – NEMZETKÖZI KATEGÓRIA
B125 jogosítvány birtokában maximum 125 cm3 hengerűrtartalmú és maximum 11 kW teljesítményű hajtómotorral ellátott motorkerékpárt, quadot vezethetünk. Ez a jogosítvány gyakorlatilag megegyezik az A1 jogosítvánnyal, csupán a tanfolyam különbözik.
(érvényes “B” kategóriás vezetői engedéllyel)
Ezt találtam róla
Nekem az ETZ 251-esemre 4.600 Ft az éves biztosítás
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Közben keresgéltem énis,de arra még nem bukkantam rá hogy mit takar pontosan a külömbözeti vizsga??
Gondoló menni kell pár óra elméleti oktatásra,de kresz vizsgát is le kell tenni,meg forgalomból is kell vizsgázni?
A biztosítás elég korrektnek tűnik.
Műszaki vizsga ugyanúgy 2 évig érvényes mint kocsinál?
[ Szerkesztve ]
Műszaki biztosan 2 évre érvényes, hiszen rendes, rendszámos motor, csak kicsi kategória.
A többit nem tudom, én nem csináltam ilyet. 6 éve letettem a B-s jogsit, tavaly nyáron pedig az A2-est.
Keresel egy olyan helyet, ahol van telefonszám, vagy e-mail cím, és megkérdezed, mert én csak ennyit tudtam mondani
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/