Hirdetés
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Ma vettem a motorra Dunlop Sportmax D218as első/hátsó gumit,25be a kettőt.
Az első 90%os a hátsó 80%os,nagyon jó állapotba vannak.
75-80között lett volna újban,jövőhéten rátetetem,azt jön a kipróbálása milyen,mert állítólag nagyon jó abroncsok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kasza08 #32908 üzenetére
Hétfőn jelentem be olajcserére,feltetetem még a gumikat azt teljesen kész a masina az idényre.
Lehet hogy gyűjtögetek inkább mellé és veszek majd egy olcsóbb SMet kanyar vadászni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem írnak róluk rosszat,de én valahogy mindig féltem kicsikét a Ducatitól,tetszenek meg minden de mégis van bennem egy két lépésnyi tartás velük kapcsolatban.
Valahogy ha japán vagy olasz motor között kell döntenem akkor a japó mellett tenném le a voksomat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #33021 üzenetére
Na jövőhéten a mamit én is ráültetem a Fazerre azt had húzza a gázt ezerrel.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Steven #33052 üzenetére
Az SV1000 a Fazer1000 után engem nem nyűgözött le,valahogy gyengécske és nyomatékból is lágy a Fazerhez képest,viszont kisebb és a súlypontja is lejjebb van,kormánya eléggé sportos így a kézre eléggé sok tehet rakódik.
Rezonál a V2 végett elég rendesen,a fékek tetszettek rajta és a hangja is szép egy jó sport kipuffal.
A Fazer kényelmesebb,nagyobb,erősebb,nehezebb motor.
Összességében számomra jobb a Yamaha ezrese és nem azért mert ez van nekem csak mert próbáltam a másikat is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Simson után R1re felülni az bátor tett,vagy inkább felelőtlen.
Az már nem gyerekjáték,én sem vettem volna 50cm3 után 1000 Fazert az is biztos,végigjártam a létrát hogy azt mondjam goo 1000 motort nézni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Jó csak ne felejtsd el te egy XT-t vettél nem egy R1et,kb százszor kezesebb motor.
Én is mentem pár nagyobb enduróval még amikor kezdtem motorozni,azoktól is volt egy kis tartás bennem de hogy hirtelen egy R1re kellett volna felülnöm hát hogy is mondjam,meg a f@szom!
Ha úgy látod hogy nem béna gyerek akkor a 660 szoktatásával már ráérezhet a motorozásra,aztán finoman adagolni neki az R1et,mert az képes rossz csúsztatott váltásnál 1-2-3ban és akár 200km/hnál is feljönni kerékre,úgy hogy csak módjával![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daniel Alves #33143 üzenetére
Teljesen egyetértek veled a csúszással kapcsolatban,és abban is hogy nem is az a lényeg hogy csúsztak e vele hanem hogy jól megcsinálták vagy nem.
Az enyémmel is lámpától indult az előző tulaj jobb kanyarba taknyos úton és hopp kicsúszott alóla.De szépen megcsinálták,elvittem még állapotfelmérésre is,és minden rendbe volt vele.
Az biztos hogy amikor megvettem a gépet nekem is egyből minden csere fékolaj,hűtővíz,fékbetétek,légszűrő,olaj,olajszűrő,karbiszinkron,valakinek ugye lánckerekek is meg láncot is kell,ez úgy összesen egy jó 100000Ft,szerencsére én a láncot/lánckereket megúsztam.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Nem is csodálkozom ezen hogy a Hayabusa nem tudna iramot tartani a RRel,azért nagyon könnyű motor a Suzukihoz képest és ugye erőben meg egál vagy még a bömös kicsit erősebb is.
A DRZ400 az SM lesz vagy enduró?
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Most a használt autón van egy olyan SMC660 amihez nincs papír,460ba ha jól emlékszem,azt 400ba oda is adnák,hozzá 120értegy SM szettet azt van egy állat pályagéped!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Értelek én de papír nélküli DRZ sem kapsz jobb áron mint amit én ajánlottam.
Akkor meg már nem egy komolyabb masina a jobb,amivel 1000x jobban élveznéd a motorozást.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #33252 üzenetére
Meg ugye az sem mindegy hogy azt a 120pacikát hogy adja le,mert általában egy 600 sport motor 8000ig nem egy nyomatékhegy,nem kell annyira félni tőle.
Mondjuk egy B-King az már más világ ha már ezt említetted,mert azzal alul is vigyázni kell az irtózatos nyomatéka végett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mennyi kilométert mentél vele?
Mert a karok és a csukló szokott elfáradni egy ilyen stílusú motoron hosszabb túra alatt.
Itt nem 50-100kmre gondoltam.
Havernak GT650R van,még viszonylag kényelmesnek számít de neki is 150-200km után már fájnak a kezei a súlyterhelődés végett,meg a nyaka is a folyamatos felfelé nézéstől.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Én ma láttam egy Ducati 1098S,Benelli Tornadó,Aprilia RSV Mille,Suzuki GSX1400,Új Hayabusat 10m2es garázsban,majd kiesett a szemem.Betoltam melléjük a Fazerkétet,kicsikét alacsonyabb kategória érzésem volt.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Képet nem csináltam sajna,de a látvány lenyűgöző volt.
Fehérváron van egy szervizben az összes,ami garázsból lett kialakítva.
Oda vittem a motort szelepállításra.
Nagyon durva annyi biztos,a legszebb egyébként a Duci meg a Benelli volt,ja meg a Fazer[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #33393 üzenetére
Az már biztos is,erős,kényelmes,szép,megbízható motorok,gondolom tetszett a tulajnak a piros színű láncspray,vagy a lánc színe piros?
Pont 2hete beszéltem erről egy Yamaha szerelővel,volt egy ürgének FZS1000 4évesen eladta vett egy FZ1et azt meg eladta 3hónap múlva és vett egy használt 2 éves FZS1000et megint.Meg sem közelítette se milyen szempontból az új a régit,és ezzel a legtöbben így vannak akik próbálták mind a kettőt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha van valakinek kedve holnap csatlakozni hozzánk délután 14óra környékén Veszprémből indulunk valamerre egy délutáni pár órás gurulásra.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Az első túránk nem sikerült idén,sajnos balesetes lett és korán félbeszakadt.
KTMes haverunk Tési völgynek lefelé 10%os lejtőnek éles balos kanyarban elszállt a motorral,szerencsére neki semmi baja nem lett,a motoron azért lesznek kisebb javítások.
Előttem ment de őrült tempóval,azt mondja 120al ereszkedett lefelé és esett be a kanyarba,láttam én hogy nagyon nagy a sebesség,ő is észrevette és hirtelen rálépett a fékre a motor megcsúszott,ekkor még visszaváltott és a kuplung kiengedésével a motorfék akkorát rántott hogy oldalra eldobta a motort vele együtt.A fékezéstől a csúszás végéig kb40m lehetett,egy nagy szerencséje volt az hogy nem csúszott tovább mert jött az árok tele fákkal,olcsón megúszta a dolgot hála az égnek.Negatív tapasztalat pluszba hogy ott álltunk hárman balesetes motorral és jött vagy 10 autó és 1 motoros is,le sem szarták hogy mi van velünk meg sem kérdezték hogy kell e segítség,egyedül egy idősebb robogós kérdezett ránk,jól esett tőle,a többi meg elmehet melegebb égtájakra.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #33553 üzenetére
Én meg 25be első,hátsót 80-90% állapotba Dunlop Sportmaxot.
Olyan tapadása van hogy más értelmet nyert a Fazeren való motorozgatásom.
Előtte Michelin volt fent,de az ehhez képest egy fabatkát sem ér.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #33557 üzenetére
Legyen hozzá szerencséd,ami nekem volt fent az nem tetszett,most a pontos típusát nem tudom megmondani de ramaty volt ehhez képest.
És bírni sem bírta igazán,6000km alatt elkopott teljesen,árban meg 85volt az első,hátsó![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz TayRol #33563 üzenetére
Én csak az tudom hogy ez egy nagyon jó gumi az előzőhöz képest,kanyarstabilitása,tapadása össze sem hasonlítható a két guminak.
Ezt írják róla:
A Dunlop legújabb fejlesztése az ultra magas sebességű hipersportos gépek számára. Minden eddiginél nagyobb tapadás, iránytartás, megnövelt kezelhetőség és stabilitás illetve kiegyensúlyozott tapadás-kopás arány jellemzik. Különösen alacsony tömege segíti a motor irányíthatóságát.Méretek: 120/70R17, 180/55R17, 190/50R17
De tényleg ezt érzem én is mióta feltettem.
Csak ajánlani tudom mindenkinek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #33566 üzenetére
Nem az a szöveg a lényeg,hanem hogy tudom mennyivel komolyabb tartása van kanyarban,a Pilotsportal nem lehetett ilyen kanyarsebességet tartani és döntésnél is instabilabb volt.
Úgy hogy nem zöldség amit írnak a stabilitásáról,főleg hogy én is ezt tapasztalom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hétvégére terveznénk újabb túrát,remélhetőleg már balesetmenteset.
De most meg az időjárás állítólag közbe fog szólni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Steven #33631 üzenetére
Nem akarom eladni túlzottan,persze jó pénzért minden eladó.
Most volt nagy szervizen,karbiszinkron állítás,szelepállítás,gyertyacserék,olajcsere,a beállítások után nagyon jó,még jobban megy.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest