De ha fél misi előtt úgy 400e km-el kikönyököl valami, akkor nem lepődsz meg ugye?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#26101) Topiccsendőr válasza Tüzi (#26099) üzenetére
De ha fél misi előtt úgy 400e km-el kikönyököl valami, akkor nem lepődsz meg ugye?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#26102) Topiccsendőr válasza Integra (#26100) üzenetére
több motor kell. Mindegyik másra/másban jó.
Jó meglátás.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#26103) Tüzi válasza Topiccsendőr (#26101) üzenetére
De. Meglepődnék. Most van benne 60 ezer, gyári kompresszió, zajmentes.
Blokkcsere legkorábban akkor lehet, ha a 60 elé odakerül egy 3-as is
ja -> cimborám 750es vfrjében most fordult át harmadszor az óra. komolyabb beavatkozás a szelepszár-szimering csere volt eddig.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#26104) Integra válasza Topiccsendőr (#26102) üzenetére
nálam a honda utolsó nagy dobása az új abs rendszert leszámítva a valkyre rune...
tessék, itt egy új duki....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
az szep teljesitmeny!
na ez tenyleg ronda.
ez?
szerintem büntet..
arról nem is beszélve, hogy nagyon jól mehet is
mondjuk azért még mindig fehér 1098r...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
jovanna, nekem nem tettszik.
höhö poweR
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
ez is csak akkor fog érni valamit, ha a hátsó futóművet kicserélik dw multilinkre...
addíg ez csak béna kacsa
a mugen meg inkább az intimbe pakolhatná be a hardvert, ott méltó helye lenne..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Büntetni büntet, de bazzeg ennek külön sáv kell, akkora. Bking 2.
Apokalipszis? Ezeknek?!
Jaja, erről már hallottam én is.
Jeremy is szidja
jó az az integra úgy ahogy van. az úgy van kitalálva, úgy jó, hagyjad is úgy
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
pedig egy turbon elgondolkodtam..
tudnám építeni, de akkor nem egy gyári állapotú után kellett volna kuncsorognom évekig, hanem valami fost megvenni, aztán azt felépíteni.
mindegy, marad ilyen.
aztán jön az rsv4 faktori mellé
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ami ebben az uj VFR-ben meglepo, az a merete. Hatalmas dognek tunik.
while (!sleep) sheep++;
Ültél már CBR 600F-en? Hát én ültem a minap haverén, és a plexi tetejére ráláttam, ha kicsit nyújtottam a nyakam, az elejére is. A viffer plexijének a belsejét látom. Ha nyújtom a nyakam, akkor meg az élét.
Nem olyan nagy ez az új izé, de a srác sem egy kommandós.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Igazabol mindegy, milyen lesz. Ha lesz benne C-ABS, akkor ugyis lesz egy ilyenem. Bar a mostani jobban tetszik.
while (!sleep) sheep++;
(#26117) Nippon válasza Topiccsendőr (#26097) üzenetére
Nem szivattam a szerelőt soha, beletöltöttem az olajat a flakonjából és kész. Volt abba a betöltőbe mindenféle ásványitól kezdve sok förtelem. Szerintem ez normális, nem túlmisztifikált.
Az Intid úgy jó ahogy van. Turbo nem kell rá, semmilyen elsőkerekes autóra nem való. Arról nem is beszélve, hogy azonnal ugrik az autó megbízhatósága. Az egyik barátomnak kompletten felcuccolt motor van az Intijében, mindene kovácsolt, minden fullos az utolsó csavarig, de kurva nyűgös az autó, valamit mindig kell szögelni rajta.
tudom, ne aggódj, nem lesz megturbózva
de egy gyári jdm dc2 leömlőt valszeg fog kapni az európai piszkafa keresztmetszetű leömlőnek csúfolt vicc helyére..
hondát komolyan én csak japánban tuningoltatnék a japcsik keze által, főleg ha szívó maradna. itthon se alkatrész, se igazi szakértelem, inkább nem folytatom milyen a hazai hondás "társadalom" (egy fertő)...
ott tudom, hogy ha bemegyek egy tuner céghez, és azt mondom, hogy ezt kérem, akkor megkapom a komplett, homológ, idális csomagot a lehető legnagyobb hétköznapi megbízhatósággal együtt. itthon ez orosz rulett.. ez van. és ezért csak részben hibás az, hogy európában vagyunk, a másik felét hagyjuk inkább.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#26120) runner 125 válasza [lAyCsI] (#26094) üzenetére
Az orra érdekes, a mostani szebb szvsz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Ma delutan 3 korul megyek delrol eszakra Budan, durva dugo. Batthyanyn gurulok a sorok kozott reflektorral, erre megjelenik elottem egy rendorbacsi, hatalmas es szigoru arccal, es kiparancsol a buszmegalloba a jardara.
Elkertek a papirokat, aztan mehettem tovabb (a sorok kozott).
Alapvetoen normalisak voltak, azt az egyet kiveve, aki kijarkalt beinteni a motorosokat, na az nagyon komolyan vette magat. Egyebkent mindenkit megallitottak, kivetel nelkul.
while (!sleep) sheep++;
erre van szükség..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
reflektorral, ez okosság
Egyetértek! Amúgy a múltkor összefutottam egy bandával s14-ek, R33, R32-es Skyline-ok szóval gyenge volt. Az R33 2,2milla volt, igaz még jönne rá a regadó, jelenleg P-s van rajta. A srác azt mondta, hogy kb 3 nap kellet, hogy megszokja, hogy rossz helyen van a kormány
Fenyes nappal elfogadhatonak tartom, kicsit sotetebb idoben nyilvan nem.
while (!sleep) sheep++;
Érdemes bepattintani egy xéno-t is, azt egyből meglátják és még mindig "tisztelik" az autósok. Persze nem szabályos de kit érdekel. Egyszer mondta egy rendőr, hogy az összes motorost meg lehetne büntetni, mert egy ős KÖHÉM rendelet szerint a hátsó sárvédőnek a kerék közepéig kéne érnie hivatalosan. (Simson style)
nekem olyan nincs is..
vagy ez azt a fekete műanyag cuccot jelenti, amire a rendszámtábla is felvan csavarozva?
egyébként meg nem csodálom, hogy ez az 5000000000 éves rendelet még mindig ott van a helyén..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
A rendőr bármikor, bárhol meg tud büntetni ha akar, ez a lényeg, hiába van friss vizsgás új motorod, akkor is talál fogást...
legalább tuti hogy kan nem ül fel hátra
-= No way back from Here =-
csak azt a sarvedot rengeteg motorhoz extrakent, aranyaron lehet megvenni. sorry, enyem igy jott le a gyartosorrol, ott lehet reklamalni.
Ez sajnos egyáltalán nem biztos manapság.....
haaaaat, remeljuk
Félreérted, arról van szó, hogy hátul annak a darabnak amire a rendszám is rögzítve van, annak kéne lelógnia a hátsó tengely közepéig.... LOL
Amúgy meg pont leszarják, hogy hogy jött le a motorod a gyártósorról, az ugyanis a te problémád....
nekem le is log eleg rendesen, de csak a kipuffogoig, es az nem az ules alatt van. igazabol en is sz@rok magasrol az osregi rendeleteikre, a motorom gyari allapotat nem en hataroztam meg.
Ezt értem! Azt próbáld meg feldolgozni, hogy senkit sem érdekel, hogy a motorod hogy jött ki a gyárból, ha az nem szabályos. Mondjuk azt nem értem meg, hogy akkor miért kaphat egyáltalán rendszámot...
Szerencsére azért a legtöbb rendőr nem olyan kocka, hogy ne fogja fel ezeknek az ős KÖHÉM szaroknak a röhejességét, de ha nem talál téged szimpinek, vagy egész egyszerűen pikkel a motorosokra, akkor lazán előhúzhat valamilyen aduászt, és elkaszál még egy zsír új motorral is amivel amúgy minden rendben van.
nem tudom feldolgozni, sorry. ha ezzel megb@sz a rendor, ott odaadom neki a jogsimat.
evidens
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
naa, ez mar kellene.
Traktor...
Apokalipszis? Ezeknek?!
Ez kb. mindenre jó, csak motorozni nem lehet vele.
while (!sleep) sheep++;
persze, hogy nem. de kávézó előtt besza-behu
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Erről nem hallottam még.
Buli a vifferen gyárilag nincs sárvédő, úgy kellett vennem rá...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
meg rajta is
jó lenne motoros téren is alkotni valamit...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ez mi?
[ Szerkesztve ]